Real Madrid TV viser opgør mod Glasgow Rangers
Blanco har ikke været så god som håbet, synes jeg.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Kun Rodrygo og Odegaard har vist gode øjeblikke. Resten har været middelmådig. Isco, Odrizola og Marcelo skal bare væk. Det samme med Jovic (+Mariano).Ramos4 post=139697 skrev: Jovic eneste udskiftning i pausen. Meget sigende.
Det er godt nok en træningskamp og vi mangler flere verdensklasse veteraner… ;-)
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Arh Lunin har vel været vores bedste, det skal vi ikke glemme. Men enig med Rodrygo og Ødegaard. Det kan godt være at der har været meget skriveri om Marcelo og Isco i pressen om at de har fundet formen osv.. - det kan vi så konstaterer at det har de ikke, de er piv elendige.Cristiano7 post=139700 skrev:
Kun Rodrygo og Odegaard har vist gode øjeblikke. Resten har været middelmådig. Isco, Odrizola og Marcelo skal bare væk. Det samme med Jovic (+Mariano).Ramos4 post=139697 skrev: Jovic eneste udskiftning i pausen. Meget sigende.
Det er godt nok en træningskamp og vi mangler flere verdensklasse veteraner… ;-)
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Ramos4 post=139697 skrev: Jovic eneste udskiftning i pausen. Meget sigende.
Fik tjekke op dig for jeg var 100% sikker på ar Jovic ikke var med i dag.... Jeg havde fejl igen :( Lidt usynlig selv om jeg missede de sidste 10 minutter grundet gris på grillen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Vi mangler lige Vinicius, så er det komplet :-DRamos4 post=139704 skrev: Vi stiller med de værste af de værste, men hold da op en gang jammerlig fodbold. Alt er dårligt.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Er der en eller venlig sjæl der kan forklare mig hvilken position Marcelo spiller? Er det den gode gamle, hvor-jeg-vil-når-jeg-er-i-nærheden?
Jeg har forsøgt kigge på selve spillet, altså Ancelottis ide om hvordan vi skal spille, og jeg er forsigtig positiv. Alt andet en langsom ZZ taktik glæder mig, også selv om alt er elendigt :)
Marcelo og Isco har på ingen måde niveau til Real Madrid og det skræmmer mig at Marcelo får fuld spilletid.
Blanco spillede lidt under niveau.
Lunin vores bedste.
Rodrygo så rigtig god ud.
Ødegaard spillede også en fin kamp - så sikker ud på bolden og løb som bare helvede.
Lucas og Nacho kan deles om kampens badebold - den ene for at være en komplet idiot og forære et mål væk og den anden for ikke at kunne styre sig i en venskabskamp.