Officielt: Carvajal forlænger til 2025

5 år 1 dag siden #1 af Benzeron
Real Madrid har...

Real Madrid har forlænget kontrakten med en af klubbens egne produkter, idét Dani Carvajal officielt har forlænget sin kontrakt med klubben frem til år 2025.

Han følger derfor i fodsporene på Luka Modric, Lucas Vázquez og Nacho, der har forlænget deres kontrakter til henholdsvis 2022, 2024 og 2023. Derudover forventes det, at Karim Benzema inden længe forlænger sin kontrakt frem til 2023.

Carvajal havde en del skadesproblemer i sidste sæson, men klubben viser altså, at man tror på, at han kan blive problemerne kvit.

Carvajal vil i 2025 være 33 år gammel. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 dag siden #2 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Officielt: Carvajal forlænger til 2025

Gode minder.
Har fulgt ham siden han var 18 før han var i tankerne på første holdet og kunne allerede se dengang, at han havde en stor fremtid i møde. Tillykke Dani !

5 år 1 dag siden #3 af BBB
​Fire år mere til en mand der har været voldsomt ramt af skader? Det virker voldsomt. Specielt i betragtning af at han om 6 måneder bliver 30, og han derfor ikke ville få kontrakten forlænget med mere end et år af gangen.

Han missede 30+ kampe i sidste sæson, og der gik knap en uge fra han var tilbage fra en skade, før han pådrog sig en ny. Et skud fra hoften vil være, at han var skadet i ca. 200 dage ud af sidste sæson. Ironisk nok er et skud fra hoften nok noget, som Carvajal ikke vil evne uden at blive skadet igen.

Det er ikke et forsøg på at bashe en spiller, som jeg har været helt vildt glad for, det er et problem, at klubben agerer uansvarligt på denne måde.

e:
Jeg kan se, at jeg burde have læst de andre emner, for der er tilsyneladende samme skepsis hos andre brugere.
Sidste redigering: 5 år 1 dag siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, longwind

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 dag siden #4 af 9eren
Hvad var Cafu da han stoppede karrieren ?

5 år 1 dag siden #5 af BBB

9eren post=139871 skrev: Hvad var Cafu da han stoppede karrieren ?

​Hvad var de la Red?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 dag siden #6 af 9eren
Det er bare sådan lidt hovedløst at snakke om at man ikke kan forlænge en forsvarsspiller med 4 år fordi han er fyldt 30 og har haft en periode med skader.

Det er jo ikke ligefrem fordi Italiensk fodbold er plaget med skader, hvor de fleste spillere kan spille næsten til de bliver 40, især i forsvaret.

Måske mere man skulle stille spørgsmålstegn til, hvordan spillerne bruges!

5 år 23 timer siden #7 af PMO

9eren post=139873 skrev: Det er bare sådan lidt hovedløst at snakke om at man ikke kan forlænge en forsvarsspiller med 4 år fordi han er fyldt 30 og har haft en periode med skader.

Det var dog en sjov formulering, for hvornår kan man så snakke om ikke at forlænge med en spiller? Netop de to kriterier (over 30 og skader) er netop essentielle at have med i overvejelserne. 

5 år 22 timer siden #8 af Thomaskjensen
Jeg antager at Perez ved hvad han gør (ha ha ha), og så forventer jeg mig ikke at han er den dyreste spiller at forlænge med, skader og alder taget i betragtning.
Trods at Carvajal nok er den spiller der er blevet kastet ud i Stillehavet flest gange så er det ikke en plads vi skal ud og bruge penge på, der er andre positioner der er meget svagere, hvor spillerne er meget ældre.

Så fint at forlænge, gode signaler til andre i klubben, godt at begrave diskussionen om HB, vi har et tydeligt førstevalg. Bliver det katastrofe som jeg vel inderst inde frygter/forventer, så bliver det ikke en Marcelo-gate da han trods alt andet end lige er noget billigere at have løbende rund på sidelinjen og pjatte med de yngre.

5 år 22 timer siden #9 af PMO

Thomaskjensen post=139875 skrev: Jeg antager at Perez ved hvad han gør (ha ha ha), og så forventer jeg mig ikke at han er den dyreste spiller at forlænge med, skader og alder taget i betragtning.
Trods at Carvajal nok er den spiller der er blevet kastet ud i Stillehavet flest gange så er det ikke en plads vi skal ud og bruge penge på, der er andre positioner der er meget svagere, hvor spillerne er meget ældre.

Så fint at forlænge, gode signaler til andre i klubben, godt at begrave diskussionen om HB, vi har et tydeligt førstevalg. Bliver det katastrofe som jeg vel inderst inde frygter/forventer, så bliver det ikke en Marcelo-gate da han trods alt andet end lige er noget billigere at have løbende rund på sidelinjen og pjatte med de yngre.

Men hvorfor 4 år? Hvorfor ikke 2, men en option på ét år mere? Jeg er dybt chokeret over hvor dårlige beslutninger der kan tages. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 21 timer siden #10 af 9eren
Carvajal har været en del uheldig med skader, men det skal slet ik have noget med hans kontrakt forlængelse at gøre. Han har ikke brækket benet midtover vel!

Manden er så disciplineret at Hazard ikke engang når ham til sokkeholderne, så det er det man ved i klubben og utroligt man som Madridista overhovet kan stille spørgsmålstegn ved om forlængelsen er i orden.

5 år 20 timer siden #11 af PMO

9eren post=139877 skrev: Carvajal har været en del uheldig med skader, men det skal slet ik have noget med hans kontrakt forlængelse at gøre. Han har ikke brækket benet midtover vel!

Manden er så disciplineret at Hazard ikke engang når ham til sokkeholderne, så det er det man ved i klubben og utroligt man som Madridista overhovet kan stille spørgsmålstegn ved om forlængelsen er i orden.

Så selvom en spiller er præget af skader, skal det ikke have en indflydelse på en kontraktforlængelse, sålænge spilleren er “madridista”? Javel ja. Så kan Marcelo også ligeså godt få en forlængelse. 

5 år 20 timer siden #12 af Thomaskjensen

PMO post=139876 skrev:

Thomaskjensen post=139875 skrev: Jeg antager at Perez ved hvad han gør (ha ha ha), og så forventer jeg mig ikke at han er den dyreste spiller at forlænge med, skader og alder taget i betragtning.

Men hvorfor 4 år? Hvorfor ikke 2, men en option på ét år mere? Jeg er dybt chokeret over hvor dårlige beslutninger der kan tages. 

​Hvorfor ikke 1 år med 1+1+1 som en option? 
Der sidder 2 parter ved en forhandling, og for Carvajal antager jeg at det var meget vigtigt at have sin fremtid sikret, så må vi håbe at Perez denne gang har fået noget med i kontrakten så vi ikke står i en Bale/Marcelo situation igen om 2 år når han er et joke i klubben. Som præsident skulle jeg vel gå efter en OK fast løn og så en helvedes masse variabler :) 

Leveret af Kunena Forum