Officielt: Carvajal forlænger til 2025

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 20 timer siden #13 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Officielt: Carvajal forlænger til 2025

PMO post=139878 skrev:

9eren post=139877 skrev: Carvajal har været en del uheldig med skader, men det skal slet ik have noget med hans kontrakt forlængelse at gøre. Han har ikke brækket benet midtover vel!

Manden er så disciplineret at Hazard ikke engang når ham til sokkeholderne, så det er det man ved i klubben og utroligt man som Madridista overhovet kan stille spørgsmålstegn ved om forlængelsen er i orden.

Så selvom en spiller er præget af skader, skal det ikke have en indflydelse på en kontraktforlængelse, sålænge spilleren er “madridista”? Javel ja. Så kan Marcelo også ligeså godt få en forlængelse. 

​Ramos forlod Madrid med et tilbud om kontrakt forlængelse på en sæson på trods af at han har været meget skadet. Tror du skal sætte dine egne forventninger langt ned ift hvem der fortjener kontralt forlængelser eller ej !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 18 timer siden #14 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Officielt: Carvajal forlænger til 2025

9eren post=139877 skrev: Carvajal har været en del uheldig med skader, men det skal slet ik have noget med hans kontrakt forlængelse at gøre. Han har ikke brækket benet midtover vel!

Manden er så disciplineret at Hazard ikke engang når ham til sokkeholderne, så det er det man ved i klubben og utroligt man som Madridista overhovet kan stille spørgsmålstegn ved om forlængelsen er i orden.

​Please forklar lige hvorfor det ikke har noget med en forlængelse at gøre, at spilleren har været ude i 36 kampe i den foregående sæson pga en skade. I 18/19 var det 16 kampe. Pt aner man ikke hvordan han kommer tilbage og om han kan holde sig i form. Man har dertil ikke set hans topniveau i meget lang tid. Man vælger derfor at binde sig til at give en løn i de næste 4 år selvom det ikke er sikkert hvor meget han spiller. 

Så: Hvorfor har alle de usikkerheder forbundet med skaden ikke indflydelse på om man skal forlænge eller ej? Er det ligegyldigt for dig at man har så god og så fit en trup som muligt?

5 år 17 timer siden #15 af Fondo_Sur
Det er pudsigt, at han fået en så lang kontrakt, men som 9eren er inde på, så er Carvajal ret disciplineret. Så selvom han også bliver ramt af skader i næste sæson, så vil han komme stærkt igen. Han er ikke en der giver op, og slet ikke når han nu repræsenterer sin hjerteklub. Det må være disse slags overvejelser, der ligger til grund for den lange kontakt.

5 år 17 timer siden #16 af PMO

Fondo_Sur post=139882 skrev: Det er pudsigt, at han fået en så lang kontrakt, men som 9eren er inde på, så er Carvajal ret disciplineret. Så selvom han også bliver ramt af skader i næste sæson, så vil han komme stærkt igen. Han er ikke en der giver op, og slet ikke når han nu repræsenterer sin hjerteklub. Det må være disse slags overvejelser, der ligger til grund for den lange kontakt.

Disciplin hjælper kun et stykke af vejen, hvis kroppen er slidt og muskulaturen under pres, kan din disciplin ikke ændre det store. Siden 28. November 2020 har han haft fire skader, hvoraf de tre har været muskulære. (www.transfermarkt.com/daniel-carvajal/ve...ungen/spieler/138927)

Jeg siger ikke der ikke skulle forlænges, men det er dumt med disse kontrakter til skadesplagede spillere. 

5 år 13 timer siden #17 af BBB

​Jeg nærmer mig et punkt, hvor jeg er fodboldinvalid, men det skal altså ikke ændre på, at jeg fortjener en kontrakt med Real Madrid, for jeg spiser heller ikke kage og burger. Det skal man som Madridista ikke stille spørgsmålstegn ved.

Bale er også disciplineret, så ham ønsker du vel også en kontraktforlængelse med?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 4 timer siden #18 af 9eren
Hvad filan har Bale med Carvajals forlængelse at gøre. Hvorfor ikke bare forholde dig til Carvajal.

Har Bale fået en kontrakt forlængelse, nej vel!

5 år 2 timer siden #19 af BBB

9eren post=139871 skrev: Hvad var Cafu da han stoppede karrieren ?

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 11 måneder siden #20 af 9eren

BBB post=139890 skrev:

​ja den sammenligning havde du ikke helt forstået. Der er ingen der automatisk indstiller deres karriere blot fordi de runder 30

4 år 11 måneder siden #21 af Dios

9eren post=139891 skrev:

BBB post=139890 skrev:

​ja den sammenligning havde du ikke helt forstået. Der er ingen der automatisk indstiller deres karriere blot fordi de runder 30

Men er der ikke kæmpe forskel på at indstille karrieren og spilleren bare ikke har niveauet længere? Vi kan jo drage store paralleller til Marcelo. Han indstillede ikke karrieren da han blev 30, men hans formdyk grundet alderen? har jo været helt enormt.
Faktum er vel, at Carvajal ikke har vist niveau i hans seneste 2-3 sæsoner. Sidste sæson blev smadret af skader, men det taler jo ikke til hans fordel.

Jeg er en af de få i verden, som mener man skal skrive kontrakter som de her. Jeg er utrolig glad for Carvajal har skrevet under, selvom jeg synes hans niveau ikke rigtig berettiger 4 år, og det samme gør sig gældende med Marcelo. Jeg synes bare man skal belønne loyalitet og hylde "legender" som dem på den her måde.
Det må aldrig gå udover kvaliteten i truppen på en måde, så Marcelo f.eks. står som 1. valg. Nu maler alt for mange fanden på væggen, fordi det er blevet nemmere at sige nej end ja, men det tror jeg heller ikke sker.

Jeg synes nu også at have læst, at det først er når man har rundet 32 år at man ikke får forlænget mere end 1 sæson ad gangen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 år 11 måneder siden #22 af Zyconith
​Det er fuldstændigt hul i hovedet at forlænge med Carvajal, især længden. Jeg håber da virkelig ikke at han også har fået en lønforhøjelse. Siden Danilos afgang har Carvajal jo lavet nul og niks og hans præstationer er styrtdykket. Jesus christ. Godt vi har Perez som præsident hva'!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

4 år 11 måneder siden #23 af PMO

9eren post=139889 skrev: Hvad filan har Bale med Carvajals forlængelse at gøre. Hvorfor ikke bare forholde dig til Carvajal.

Har Bale fået en kontrakt forlængelse, nej vel!

Du kan ikke forstå hans sammenligning? Du synes det er fantastisk med en lang kontrakt til en skadesplaget spiller som er faldet drastisk i niveau, bare han er disciplineret? Så må Bale da også være en oplagt spiller at forlænge med. ​Bale var desuden mindre skadet end Cavajal sidste sæson - let that sink in. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 11 måneder siden #24 af 9eren
Jamen vi har jo også set Carvajal emiterer bowling bevægelser på Valdebebas, mens han på det spanske landshold sammen med sine holdkammerater, står med et banner efter kampen og har denne rækkefølge, bowling damer biler Madrid. I øvrigt smuttede Carvajal lige til Sevilla på leje fordi han dragede sig uklar med klubbens fans og trænere. 

Fantastisk sammeligning, stående klapsalver til BBB

og nu er Carvajal også faldet drastisk i niveau. Ah men denne debat tager jo uventet drejninger til det helt interessante !

Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum