Italiensk journalist: Real Madrid har forhåndsaftale med Haaland

4 år 11 måneder siden #25 af Ramos4

PMO post=140088 skrev:

Ramos4 post=140086 skrev: Florentino henter Haaland og Mbappe næste sommer. Manden elsker Galacticos og med Haaland til 75 og Mbappe til 0, så er den lige til højrebenet.

Hvis han elsker dem så så meget, hvorfor skiller han sig så af med flere, end han køber?

​Det kommer lidt an på hvem du tænker på.

Hvis du tænker på Ronaldo, så ville han have en væsentlig lønforhøjelse og det sagde Perez nej tak til. Men hvad kan selvfølgelig gå galt, når man lader én spiller få astronomiske summer år efter år? Well never know ;)

Hvis du tænker på Ramos, så er han 35 og vi fik Alaba gratis.

Håber det hjalp lidt :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #26 af Ramos4

9eren post=140087 skrev: Der er ikke noget der indikerer at Mbappe eller Håland kommer udover en sensations hungrende presse!

​Du mener ikke at det faktum, at Mbappe ikke vil forlænge og er livslang Real Madrid fan er en indikation? Du mener ikke det er en indikation at vi har en forhåndsaftale med Haaland?

Jeg synes mere det her er en indikation på, at du altid skal være Rasmus-modsat.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 år 11 måneder siden #27 af Ramos4
Vi har ca. 170m euro i cool cash lige pt. formentlig mere når næste sommers transfervindue åbner.

Hvis Mbappe skulle forlænge (hvilket han ikke gør) så har vi 170m at smide efter who-ever. De penge kommer ikke til at brænde i lommen på Florentino, trust you me. Om det så bliver Kane, Salah, Mané, Haaland eller noget helt andet, hvis Kylian ikke kommer vil tiden vise.

Manden brugte boksen på Hazard, Jovic, Militao sommeren inden Covid satte ind. Nogen folks hukommelser er imponerende.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 11 måneder siden #28 af 9eren

Ramos4 post=140092 skrev:

9eren post=140087 skrev: Der er ikke noget der indikerer at Mbappe eller Håland kommer udover en sensations hungrende presse!

​Du mener ikke at det faktum, at Mbappe ikke vil forlænge og er livslang Real Madrid fan er en indikation? Du mener ikke det er en indikation at vi har en forhåndsaftale med Haaland?

Jeg synes mere det her er en indikation på, at du altid skal være Rasmus-modsat.

Du tror jo kun på at Håland har en
forhåndsaftale med os fordi den spanske presse siger det. Indtil nu er der ingen indikationer eller beviser for det. Ej at Mbappe har kontrakt med os denne eller næste sommer

4 år 11 måneder siden #29 af PMO

Ramos4 post=140091 skrev:

PMO post=140088 skrev:

Ramos4 post=140086 skrev: Florentino henter Haaland og Mbappe næste sommer. Manden elsker Galacticos og med Haaland til 75 og Mbappe til 0, så er den lige til højrebenet.

Hvis han elsker dem så så meget, hvorfor skiller han sig så af med flere, end han køber?

​Det kommer lidt an på hvem du tænker på.

Hvis du tænker på Ronaldo, så ville han have en væsentlig lønforhøjelse og det sagde Perez nej tak til. Men hvad kan selvfølgelig gå galt, når man lader én spiller få astronomiske summer år efter år? Well never know ;)

Hvis du tænker på Ramos, så er han 35 og vi fik Alaba gratis.

Håber det hjalp lidt :)

Og Varane er blevet solgt. Der er efterhånden langt mellem galacticos tilgangene. Det er jo mere talenter pengene bliver brugt på. 

4 år 11 måneder siden #30 af DeLaRed
@Dios

Hahaha :D Ceballos har lige akkurat 3 spids-kompetencer:
1. Han er skarp til at lave tunnel paa hans direkte modstander, hvilket gir masser af Youtube fans
2. Han er den bedste professionelle sportsmand til at komme med uintelligente og modsigende kommentarer i pressen. Sportens stoerste vendekaabe.
3. Han er ret god til at se ud som om han keder sig paa baenken
- At han baade har spillet for Real Madrid og Arsenal er mig en gaade. Ham og Jovic kunne passende tage hinanden i haanden og finde en baenk plads i den Serbiske 3. division ;-)

Men netop fordi Jovic kun har kunne goere det i 1 enkelt season, saa er der meget mere der taler for at det var decideret held fremfor klasse. Men det er ok at vi er uenige her, jeg hader ogsaa selv den type spiller, men hvis man skal kalde nogen verdensklasse i den kategori er det Inzaghi (omend jeg slet ikke kan udstaa ham), for han gjorde netop det du hentyder til over en aarraekke hvor han season paa season scorede +20 maal, verdensklasse kan ikke maales paa en enkelt season for mit vedkomne, isaer ikke naar man har 5 seasoners data....men nok om det.

Den der med sort/hvid ifht Jovic' 5 maaneder i Frankfurt er jeg ikke med paa, men jeg giver heller ikke saerlig meget for de "Bloede Vaerdier" i fodbold, faktum er at han ikke praesterede og endte paa baenken, om det saa er et fysisk, mentalt eller spirituelt problem, det er for mig helt ligegyldigt. Og hvis han nu har en psyke der er saa svag, saa blir han jo heller aldrig en "verdensklasse" spiller.

Og saa skal jeg lige understrege en ting, for hvis jeg forstaar dig ret saa maler du imellem linjerne et billede af at jeg har paastaaet at Haaland er loesningen til alle vores problemer, hvilket jeg paa ingen maade siger eller mener. Jeg er med paa at Benzema nok er i klubben de naeste 2 season (og formoder at han har niveauet til at blive derefter, men vi ved ikke hvad Franskmanden selv vil til den tid, der har jo vaeret snak om en sidste season i Lyon inden han afslutter karrieren, saa det er svaert at spaa om hvor laenge han bliver). Og haaland slaar ikke Benzema af, men du udelukker helt muligehden for at de kan spille sammen, for det goer jeg ikke. Hvis man koebte haaland, saa maa Ancelotti nok ogsaa overveje den bedste start-opstilling, og det er ikke noedvendigvis den vante 433, det kunne sagtens vaere med 2 paa toppen(noget jeg ogsaa mener han burde overvej nu, uden Haaland, naturligvis bare ikke Jovic for det har vi ogsaa faaet smagsproever nok paa at han slet ikke dur til), maaske i en 352 (vores 3 mands forsvar fungere upaaklageligt sidste season med Casemiro foran dem, saa ingen grund til ikke at bygge videre paa det for eksempel) eller den klassiske 442 (selvom den nok ikke er optimal). Og efter Benzema er vaek, saa skal der naturligvis flere offensive kraefter til (eller nogen af de unge skal have steppet op som verdens stjerner, selvom ingen af dem pt er taet paa), om det saa bliver Mbappe eller en anden, saa skal der naturligvis andre offensive kraefter til, det blir ikke et angreb med Haaland, Vini og Vasquez der vinder Champions League.

Og ifht til antal maal, saa glemmer du vist at Benzema i en laengere aarraekke (med Cristiano i klubben) scored omkring 20-22 maal per season, og det er netop de maal der pt mangler, for kan Benzema fortsaette med at klappe omkring 30 maal ind per season, saa skal der ikke mere end 22 maal fra Haaland's side til at vi producere de maal der skal til (hertil skal laegges de maal der automatisk kommer fra midtbanen og forsvaret i loebet af en saeson). Og er det ikke Benzema der er top-scoreren, saa kunne det vaere Mbappe, for en spiller som Mbappe faar ogsaa brug for en angriber paa toppen som kan hjaelpe ham med at aaben forsvaret. Omend han er en anderledes type end Benz, saa kan jeg sagtens se at Haaland kunne blive for Mbappe, hvad Benzema var for Ronaldo. Saa jo, 22 maal per season er mere end fint, saa laenge vi har endnu en angriber der score +30. Men du har helt ret, Haaland som det eneste offensive indkoeb de naeste 5 seasoner, det giver ingen mening. Som tidligere naevnt er der stor forskel paa Haaland og Jovic rent individuelt, det pres-spil som Haaland byder ind med, kunne Madrid sagtesn bruge nu, de kunne ogsaa sagtens bruge endnu en spiller der gaar dybt i banen og hjaelper med opsspillet som Haaland goer i Dortmund, de kunne ogsaa godt bruge en spiller de rkan bruge sin fysik i feltet, saa der er nok af ting som Haaland kan byde ind med som Jovic aldrig har besiddet (og aldrig kommer til at besidde), og hertil har vi helt set bort fra at Haaland stadig kan udvikle sig som spiller, bare fordi Jovic er for uintilligent til at udvikle sig og ligge til sit spil paa banen, saa kan vi jo ikke koere samme problem stilling paa Haaland endnu, det kan kun tiden vise. (Og hvis man bare vil have en Back-up for Benzema saa tager man Matyoral retur naeste sommer, han er et rigtig fint alternativ, og som type meget lig Benzema, han bliver dog aldrig arv-tageren fra Benz paa toppen)

Og jeg vil ikke have Haaland, fordi han har et stort navn, det betyder ikke noget for mig (paa naer at der nok er en smule bedre oekonomi i det for klubben, altsaa Ramos saelger uden tvivl flere t-shirts i PSG end hvad Alaba kommer til at saelge i Real for eks.), jeg vil gerne have Haaland fordi han i den aldersgruppe er den absolut bedste angriber, og fordi han har bevist over 2 seasoner at han har kunne banke mere end +40 maal ind per season i BundesLigaen og Champions league, og ud over at de er kommet paa baggrund af omstillinger, saa er de saa absolut ogsaa kommet paa baggrund af individuel kvalitet og et super godt hovede paa de norske skuldre, og det kunne vi sagtens bruge i Madrid. (Han startede saa ogsaa den nye season med et haatrick igaar, vel og maerke mod en ligegyldig modstander, men i modsaetning til Jovic, saa fortsaette Haaland hvor han slap)

Jeg tror ikke Haaland ender i Real, men paa baggrund af denne debat, saa haaber jeg at han ender paa et hold der ikke lever paa omstillinger, og saa haaber jeg naturligvis ogsaa inderligt at Jovic forlader Madrid og for den sags skyld ender paa et omstillings hold, for saa kan vi genoptage snakken om 10, hvor Haaland med sikkerhed har scoret dobbelts saa mange maal som Jovic.

Jeg forstaar din pointe om "type" til fulde, men du kan ikke lukke af for Haalands individuelle klasse, det bliver for mig lidt for "farvet" ;D Hvis man skal finde en enkelt spiller at sammenligne Haaland med fra den tidligere generation, saa er Zlatan et rigtig godt bud, isaer hvis man ser hvordan Zlatan spillede i den alder...og jeg tog gerne Prime-Zlatan ind i varmen hos Madrid.

Jeg er dog helt enig i at man fra klubbens side gerne maa sammensaette et homogent hold, men det starter med at man ikke stress koeber spillere som Jovic og Ceballos, faar ryddet ud i truppen (Marcelo, Isco, Bale, Ceballos, Jovic, Mariano, Vallejo osv.) og saa bygget et nyt hold (maaske endda med et nyt udtryk) imens man stadig faar det bedste ud af den stamme man har. For der er flere spillere der blir svaere at erstatte like-for-like, tag en spiller som Kroos, naar han forlader klubben faar vi ikke erstattet ham med en ny version, det bliver en helt anden spiller der kommer ind og tager over, saa paa den maade skal man nok ogsaa taenke i lidt nye baner, og her ville en Haaland maaske kunne fungere rigtig fint med en dynamisk Fede og maaske en Oedegaard bag sig, samt en Mbappe som angrebs makker, i en opstilling der ikke er en 433. Men det maa tiden vise...

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum