Optakt: Uroen ulmer

13 år 3 måneder siden #13 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Optakt: Uroen ulmer
HOLD NU OP DRENGE!

Vil starte med at sige, at jeg er FULDSTÆNDIG ENIG med Mourinho.
Hvorfor?
Fordi D. Lopez simpelthen har gjort det fremragende (har vist bedre spil på 3 måneder end Casillas har vist HELE
SÆSONEN) og derfor fortjener fuldt ud at stå.
Og ja, jeg ved godt at Casillas er anføre, spansk landsholdspiller, VM og EM vinder og kåret som verdens bedste osv. MEN man kan umulig blive frusteret på Mourinho når man sammenligner Casillas form med Diego Lopez.
Ja, jeg ved godt at det er en "lidt ligegyldig" kamp, men det er jo LIGAEN! og hvis I har fulgt klubben Real Madrid gennem de seneste år (går stærkt ud fra det!) vil I finde ud af, at Real Madrid IKKE stiller op med deres 2. Målmand.!!
Er sikker på, at I IKKE råbte, skreg og skabte jer, når Casillas blev fortrukket fremfor Adan i slutningen af ligaen sidste år (ligaen var jo afgjort og derfor var det kun de "ligegyldige kampe" tilbage.

Forstår virkelig ikke Real-fans had til Mourinho. Siden Mourinhos ankomst, har vi været i semifinale hver gang i CHL,
Før ham fik vi sparket hver gang i ottendedelsfinalerne mange år i træk!
Han er klart den bedste træner Real kan få.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: NDR

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #14 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Optakt: Uroen ulmer

Raul7-2880 skrev: HOLD NU OP DRENGE!

Vil starte med at sige, at jeg er FULDSTÆNDIG ENIG med Mourinho.
Hvorfor?
Fordi D. Lopez simpelthen har gjort det fremragende (har vist bedre spil på 3 måneder end Casillas har vist HELE
SÆSONEN) og derfor fortjener fuldt ud at stå.
Og ja, jeg ved godt at Casillas er anføre, spansk landsholdspiller, VM og EM vinder og kåret som verdens bedste osv. MEN man kan umulig blive frusteret på Mourinho når man sammenligner Casillas form med Diego Lopez.
Ja, jeg ved godt at det er en "lidt ligegyldig" kamp, men det er jo LIGAEN! og hvis I har fulgt klubben Real Madrid gennem de seneste år (går stærkt ud fra det!) vil I finde ud af, at Real Madrid IKKE stiller op med deres 2. Målmand.!!
Er sikker på, at I IKKE råbte, skreg og skabte jer, når Casillas blev fortrukket fremfor Adan i slutningen af ligaen sidste år (ligaen var jo afgjort og derfor var det kun de "ligegyldige kampe" tilbage.

Forstår virkelig ikke Real-fans had til Mourinho. Siden Mourinhos ankomst, har vi været i semifinale hver gang i CHL,
Før ham fik vi sparket hver gang i ottendedelsfinalerne mange år i træk!
Han er klart den bedste træner Real kan få.

Betyder værdier, respekt og gentlemanship intet for dig?
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #15 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Uroen ulmer

Raul7-2880 skrev: HOLD NU OP DRENGE!

For der er jo ingen forskel på den situation, som vi har med Casillas og den situation med Adan sidste år, som bare var vores reservekeeper :)
Ironien må være let at gennemskue.

13 år 3 måneder siden #16 af Raul7-2880
M_linding:
"Betyder værdier, respekt og gentlemanship intet for dig?"

Er enig i, at Mourinho sagtens kunne forbedre disse egenskaber men synes nu at medierne har ført en overdrevet hetz og har udelukkende kritiseret ham. Hvad angår fodboldmæssige kvaliteter og resultater er han klart den mest kompetente, hvilke mange af Real spillere (Xabi og Khedira) har bekræftet.

Brylle: "For der er jo ingen forskel på den situation, som vi har med Casillas og den situation med Adan sidste år, som bare var vores reservekeeper :)
Ironien må være let at gennemskue"

Ironi??
Raul blev sat af fordi han ikke var god nok, og det er nøjagtig den samme situation som mange mange andre spillere oplever: de bliver sat af fordi andre spillere er simpelthen bedre eller i hvert fald bedre form end dem selv (hentydning til Casillas situation)

13 år 3 måneder siden #17 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Optakt: Uroen ulmer

Raul7-2880 skrev: Ironi??
Raul blev sat af fordi han ikke var god nok, og det er nøjagtig den samme situation som mange mange andre spillere oplever: de bliver sat af fordi andre spillere er simpelthen bedre eller i hvert fald bedre form end dem selv (hentydning til Casillas situation)

Lad mig skære det ud i pap så:
1. Vi er 13 point bagud i Ligaen.
2. Kampen er næsten helt ligegyldig.
3. Det er på hjemmebane (hvor han ville få en hyldest - som han klart fortjener efter alt det han har gjort)
4. Det er Iker, ikke Adan. Det er vores kaptajn, ikke reserve målmand. Du kan absolut ikke sammenligne det med situationen sidste år.
5. Lige meget hvor god Lopezs form er ift. Ikers, så er det UMULIGT at han ville være skylden i vi ville tabe. Det er ikke en målmand fra serie 5 vi har med at gøre, det er én målmand som er blevet kåret til den bedste 5 år I TRÆK. Ikers bundniveau er ikke dødelig for Real, så man kan ikke brug deres form til noget når kampen er så ligegyldig.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

13 år 3 måneder siden #18 af Raul7-2880

rezamadridista skrev:

3. Det er på hjemmebane (hvor han ville få en hyldest - som han klart fortjener efter alt det han har gjort)
4. Det er Iker, ikke Adan. Det er vores kaptajn, ikke reserve målmand. Du kan absolut ikke sammenligne det med situationen sidste år.
5. Lige meget hvor god Lopezs form er ift. Ikers, så er det UMULIGT at han ville være skylden i vi ville tabe. Det er ikke en målmand fra serie 5 vi har med at gøre, det er én målmand som er blevet kåret til den bedste 5 år I TRÆK. Ikers bundniveau er ikke dødelig for Real, så man kan ikke brug deres form til noget når kampen er så ligegyldig.

Citere fra mit første indlæg:
"Ja, jeg ved godt at det er en "lidt ligegyldig" kamp, men det er jo LIGAEN! og hvis I har fulgt klubben Real Madrid gennem de seneste år (går stærkt ud fra det!) vil I finde ud af, at Real Madrid IKKE stiller op med deres 2. Målmand.!!"

Og Casillas skal nok få en stor og velfortjent hyldest - når han STOPPER på topplan.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 3 måneder siden #19 af rezamadridista

Raul7-2880 skrev:

rezamadridista skrev:

Citere fra mit første indlæg:
"Ja, jeg ved godt at det er en "lidt ligegyldig" kamp, men det er jo LIGAEN! og hvis I har fulgt klubben Real Madrid gennem de seneste år (går stærkt ud fra det!) vil I finde ud af, at Real Madrid IKKE stiller op med deres 2. Målmand.!!"

Og Casillas skal nok få en stor og velfortjent hyldest - når han STOPPER på topplan.

Og jeg citere også fra mit første indlæg:

Og takken du har fået fra mig var en fejl. Jeg var dum nok til at tro "Svar"-knappen var ved "Tak"-knappen.

13 år 3 måneder siden #20 af NDR
Besvaret af NDR på emne Optakt: Uroen ulmer
Hvorfor i alverden skulle Diego Lopez på bænken og sidde? Han står fantastisk, og så er jeg sådan set ligeglad med hvem der var verdens bedste målmand sidste år!!
En prof træner kigger selvfølgelig på hvem der er den bedste målmand på nuværende tidspunkt af dem han har til rådighed.
Vorherre bevares nogle latterlige kommentare der kommer engang imellem, eller måske rimelig tit, alt den hets mod Mourinho, og alt det kammerateri hele tiden, jeg vil sku da skide på hvem der står i målet så længe han er god, og det er Diego Lopez, og så er den ikke længere.
Hvor er Hugo henne?? sidste weekend gav han Mourinho skylden for at Real Madrid måtte nøjes med 1 point, skal Mourinho så ikke have skylden idag for at vi fik 3 Point???
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

13 år 3 måneder siden #21 af Raul7-2880
Godt nok har Casillas en stor og velfortjent status i klubben, men man skal huske at han er en spiller
som ikke bør have særstatus i forhold til andre. Det er nok det der er årsagen til at han sidder på bænken - nemlig at Mourinho (og jeg) foretrækker kvalitet fremfor følelser og medfølelse.

13 år 3 måneder siden #22 af Raul7-2880

NDR skrev: Hvorfor i alverden skulle Diego Lopez på bænken og sidde? Han står fantastisk, og så er jeg sådan set ligeglad med hvem der var verdens bedste målmand sidste år!!
En prof træner kigger selvfølgelig på hvem der er den bedste målmand på nuværende tidspunkt af dem han har til rådighed.
Vorherre bevares nogle latterlige kommentare der kommer engang imellem, eller måske rimelig tit, alt den hets mod Mourinho, og alt det kammerateri hele tiden, jeg vil sku da skide på hvem der står i målet så længe han er god, og det er Diego Lopez, og så er den ikke længere.
Hvor er Hugo henne?? sidste weekend gav han Mourinho skylden for at Real Madrid måtte nøjes med 1 point, skal Mourinho så ikke have skylden idag for at vi fik 3 Point???

SMUKT!

13 år 3 måneder siden #23 af rezamadridista
Raul7-2880 og NDR...
I er vel godt klar over at det ikke var CHL-finalen vi fik spillet idag, ik?

13 år 3 måneder siden #24 af Raul7-2880

rezamadridista skrev: Raul7-2880 og NDR...
I er vel godt klar over at det ikke var CHL-finalen vi fik spillet idag, ik?

Heheheheh.

rezamadridista og alle andre Mourinho-haters...
I er vel godt klar over at det ikke var COPA DEL REY (starten af cuppen) vi fik spillet idag, ik?

Leveret af Kunena Forum