Modric misser Levante-kamp

2 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Få timer efter...

Få timer efter at salget af Martin Ødegaard blev offentliggjort tikkede nyheden ind om, at Luka Modric er ude af søndagens kamp mod Levante på grund af en muskelskade.

Den 35-årige kroat efterlader dermed Carlo Ancelotti med et mindre hovedbrud, for reelt har han nu kun Casemiro og Fede Valverde til disposition, mens andre muligheder er Isco, Asensio og Antonio Blanco.

Udover Luka Modric er også Ceballos og Toni Kroos ude med skader.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #2 af longwind
Besvaret af longwind på emne Modric misser Levante-kamp
Uheldig timing :D Men Ødegaard havde sikkert stadig været bag Isco i køen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #3 af Dios
Besvaret af Dios på emne Modric misser Levante-kamp
​Jeg synes rent faktisk Isco fortjener en chance, men hvor jeg dog håber på Ancelotti igen tager røven på mig, og går all in i offensiven. Casemiro og Valverde i en doble pivote med Vinicius på venstre, Hazard i midten, Bale på højre og Benzema på toppen. Gogogo!

Lad os blæse de skide farvede spillere ud af banen og klaske dem med plus 5 mål. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #4 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Modric misser Levante-kamp
​Ancelotti: Modric og Kroos mangler: "Jeg tester Asensio som midtbanespiller til venstre eller til højre. Jeg tror, ​​han kan gøre det. Fraværet af Modric er vigtigt, men vi har en trup, der er i stand til at konkurrere, hvis vi ikke har Modric eller Kroos. Casemiros tilstedeværelse er meget vigtig. Valverde klarede sig også godt mod Alavés "

Måske det er Asensio der kommer til at starte :). Har aldrig været fan af Asensio som kantspiller, måske en ny plads kan få et eller andet frem i ham. Ancelotti har ikke glemt Di Maria. Og Carvajal er med for første gang i gud ved hvor lang tid. Spændende om han stadig kan finde ud af at spille bold.
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #5 af Thomaskjensen
Jeg ville gerne se en 3-1-4-2-1 formation med Hacard og Assensio lige bag Benzema. Lidt fart på kanterne (altså uden Isco).
Desværre går kabalen ikke rigtig op da jeg havde tænkt Alaba og Fede på midten foran Cassemiro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #6 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Modric misser Levante-kamp
Jeg vil hellere se Asensio som 8'er end at skulle glo mere på Isco.

Kan vi komme ud af aftenens kamp uden skader til Carvajal, Hazard og Bale, så er jeg sådan set tilfreds. En sejr er sekundært :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 7 måneder siden #7 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Modric misser Levante-kamp

Thomaskjensen post=140533 skrev: Jeg ville gerne se en 3-1-4-2-1 formation med Hacard og Assensio lige bag Benzema. Lidt fart på kanterne (altså uden Isco).
Desværre går kabalen ikke rigtig op da jeg havde tænkt Alaba og Fede på midten foran Cassemiro.

​Timos,

er den realistisk den opstilling ? 

altså Ancelotti har 4-3-3 som sin favorit. Tror du ikke at Asensio ligger på midten lidt længere fremme end Valverde og Casemiro.

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #8 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Modric misser Levante-kamp
Hvis ikke han havde mistet sin fart, så havde jeg rystet på hovedet over at høre om Asensio på en 8'er pga hans spark og placeringsevne omkring feltet. Men det er måske ikke så dumt endda at prøve ham længere tilbage. Jeg synes han varmer bolden lidt for meget, så det kan være en negativ ting, men kan han spille fremad, placere sig rigtigt og forhåbentlig få gang i sine langskud igen, så kan det sagtens blive spændende. Jeg er dog lidt lunken ved tanken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #9 af Thomaskjensen

9eren post=140556 skrev:

Thomaskjensen post=140533 skrev: Jeg ville gerne se en 3-1-4-2-1 formation med Hacard og Assensio lige bag Benzema. Lidt fart på kanterne (altså uden Isco).
Desværre går kabalen ikke rigtig op da jeg havde tænkt Alaba og Fede på midten foran Cassemiro.

​Timos,

er den realistisk den opstilling ? 

altså Ancelotti har 4-3-3 som sin favorit. Tror du ikke at Asensio ligger på midten lidt længere fremme end Valverde og Casemiro.

​Regner bestemt med at du staver mit navn forkert med vilje, og det syntes jeg faktisk er lidt sjovt :) 
Men Nej, opstillingen er ikke realistisk, som jeg selv skriver. Men jeg vil gerne se Asseansio lidt længere tilbage i banen sammen med Hazard og så måske Bale/Vini på kanterne... Men igen nok for offensivt, selv mod Levante.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Modric misser Levante-kamp

Thomaskjensen post=140533 skrev: Jeg ville gerne se en 3-1-4-2-1 formation med Hacard og Assensio lige bag Benzema. Lidt fart på kanterne (altså uden Isco).
Desværre går kabalen ikke rigtig op da jeg havde tænkt Alaba og Fede på midten foran Cassemiro.

​Er jeg helt væk eller kører du ultimativt offensivt uden keeper? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #11 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Modric misser Levante-kamp

Taxii89 post=140562 skrev:

Thomaskjensen post=140533 skrev: Jeg ville gerne se en 3-1-4-2-1 formation med Hacard og Assensio lige bag Benzema. Lidt fart på kanterne (altså uden Isco).
Desværre går kabalen ikke rigtig op da jeg havde tænkt Alaba og Fede på midten foran Cassemiro.

​Er jeg helt væk eller kører du ultimativt offensivt uden keeper? 

Vi spiller med at bagerste mand må tage med hænder. 

Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Taxii89

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #12 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Modric misser Levante-kamp

Ramos4 post=140563 skrev:

Taxii89 post=140562 skrev:

Thomaskjensen post=140533 skrev: Jeg ville gerne se en 3-1-4-2-1 formation med Hacard og Assensio lige bag Benzema. Lidt fart på kanterne (altså uden Isco).
Desværre går kabalen ikke rigtig op da jeg havde tænkt Alaba og Fede på midten foran Cassemiro.

​Er jeg helt væk eller kører du ultimativt offensivt uden keeper? 

Vi spiller med at bagerste mand må tage med hænder. 

​Klassiker :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce