Modric misser Levante-kamp

4 år 11 måneder siden #13 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Modric misser Levante-kamp
Lidt vovet, men jeg kan meget godt lide idéen :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 11 måneder siden #14 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Modric misser Levante-kamp

Thomaskjensen post=140560 skrev:

9eren post=140556 skrev:

Thomaskjensen post=140533 skrev: Jeg ville gerne se en 3-1-4-2-1 formation med Hacard og Assensio lige bag Benzema. Lidt fart på kanterne (altså uden Isco).
Desværre går kabalen ikke rigtig op da jeg havde tænkt Alaba og Fede på midten foran Cassemiro.

​Timos,

er den realistisk den opstilling ? 

altså Ancelotti har 4-3-3 som sin favorit. Tror du ikke at Asensio ligger på midten lidt længere fremme end Valverde og Casemiro.

​Regner bestemt med at du staver mit navn forkert med vilje, og det syntes jeg faktisk er lidt sjovt :) 
Men Nej, opstillingen er ikke realistisk, som jeg selv skriver. Men jeg vil gerne se Asseansio lidt længere tilbage i banen sammen med Hazard og så måske Bale/Vini på kanterne... Men igen nok for offensivt, selv mod Levante.

​ja det er helt aldeles med vilje! Ved ikke hvorfor du konsekvent vælger at stave navnene forkert, og så fik jeg lyst til at være med på legen. :)
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved 9eren.

4 år 11 måneder siden #15 af Thomaskjensen
lol 9eren, i blandt er det med vilje, i blandt ikke :) god humor!

Jeg kan ikke stave og jeg kan tydeligvis ikke tælle til 10 heller...
3-1-3-2-1
Ideen med at bagerste mand tager med hænder er da ikke helt dum :) den er næsten lige på sandsynlig som at vi spiller med 3 i bagkæden.

Og om det ikke var nok så faldt jeg i søvn på sofaen i pausen i går :(
Men dejligt at vågne op til 2 kasser af Vini trods 3-3

Leveret af Kunena Forum