Optakt: Real Madrid – Celta Vigo, LaLiga, 4. spillerunde

8 måneder 5 dage siden #37 af mohbar
​når men på trods af elendigt forsvarsspil og domme der ikke lige går vores vej så synes jeg at vi spiller godt fremme og skaber et godt genpres. Carlo har helt klart en ide med dette hold. 

Og kom nu ind med camavinga i anden halvleg.

Og noget siger mig at LaLiga nok skal få sat deres aftryk på Real Madrid over hele sæsonen, tror de gerne vil sætte Real på plads efter at Real gik imod Laligas forsøg på at at lade dem slavebindes..
Sidste redigering: 8 måneder 5 dage siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 5 dage siden #38 af Fondo_Sur
Godt trænerarbejde af Celtas træner. Lidt heldige med afslutningerne, og det giver to mål.

Men den kan sagtens vendes til en sejr.

8 måneder 5 dage siden #39 af Lars1991
Selvfølgelig kunne vi havde forhindret i at være bagud med bedre forsvarsspil, men tingene går virkelig heller ikke med os! Begge deres mål er der en god portion held i, det der Nacho og Casemiro har igang i ved det første mål er noget kludder, men også heldigt at den lige skal ryge hen til Celta spilleren.. ved andet mål ryger reposten lige direkte tilbage til ham.
Og så er der de manglende VAR kendelser.. jeg synes personligt ikke at der skal dømmes straffespark på sådan en hånd, men facts er bare at det gør dommerene overalt i Europa, så hvorfor ikke her? Og jeg synes godt nok også der var rødt kort da Hazard bliver losset ned med benet i den højde...

Men med alt det sagt, så kunne vi med bedre forsvarsspil have været foran 1-0 alligevel og cruisede den her hjem. Den venstre-side med Miguel og Vini skal altså have mere hjælp, det tydeligt de begge mangler erfaring.

8 måneder 5 dage siden #40 af elle44
Ja man sidder i det mindste med en følelse af at det kan vendes. Men for Guds skyld det forsvar, jeg ved simpelthen ikke hvordan det skal løses.

8 måneder 5 dage siden #41 af Ramos4

elle44 post=141599 skrev: Ja man sidder i det mindste med en følelse af at det kan vendes. Men for Guds skyld det forsvar, jeg ved simpelthen ikke hvordan det skal løses.

​Det er vel Alaba og Mendy ind? Vi mister lidt offensivt på Mendy, men det bør styrke defensiven gevaldigt. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

8 måneder 5 dage siden #42 af elle44

Ramos4 post=141600 skrev:

elle44 post=141599 skrev: Ja man sidder i det mindste med en følelse af at det kan vendes. Men for Guds skyld det forsvar, jeg ved simpelthen ikke hvordan det skal løses.

​Det er vel Alaba og Mendy ind? Vi mister lidt offensivt på Mendy, men det bør styrke defensiven gevaldigt. 

​Ja selvfølgelig, men jeg tænkte på kampen idag 

8 måneder 5 dage siden #43 af Ramos4
I dag er vi fucked.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum, elle44

8 måneder 5 dage siden #44 af Petroleum

Ramos4 post=141602 skrev: I dag er vi fucked.

​hahahaha  Enig!

8 måneder 5 dage siden #45 af elle44

8 måneder 5 dage siden #46 af Kiwes
​SÅDAN BENZEM! KOM NU LIGE!

8 måneder 5 dage siden #47 af mohbar
​du skylder også Miguel :)

8 måneder 5 dage siden #48 af DeLaRed
Sådan Benz! Godt indlæg fra Miguel!

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.