Optakt: Real Madrid – Celta Vigo, LaLiga, 4. spillerunde

10 måneder 4 uger siden #97 af elle44
Kan godt lide Militao lige sætter prikken over iét hvad angår vores bagkæde idag. Klasse at mistime et hovedstød i sådan en grad.

Fantastisk underholdende kamp idag. Forventningens glæde er tilbage nu :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 4 uger siden #98 af Fondo_Sur
Meget godt tidspunkt at skifte Zidane ud med Ancelotti. Dette hold dur ikke længere til at spille defensivt. Man har solgt Varane og Ramos. Og nu har man Vinicius, Hazard, Gutierez offensivt. Dejligt underholdende. Camavinga ser rigtig spændende ud.
Sidste redigering: 10 måneder 4 uger siden ved Fondo_Sur.

10 måneder 4 uger siden #99 af madrid2000
​Dejlig som flere allerede har påpeget. Det sidste 3 år har været rædselsfulde mht. underholding. Jeg vil alle dage heller vinde 5-3 end 1-0. Det er sådan RM skal være.

Men hvis vi skal vinde CL, så skal forsvaret fandme oppe sig. Man kan håbe, at det bliver som sæsonen skrider frem.

Camavinga skal have defineret sin rolle og position på banen. Det er vigtig for hans udvikling, at han ved hvad han skal. Jeg håber han slår igennem. Han ligner en Pogba type spiller.

10 måneder 4 uger siden #100 af Chamartin
​Folk bliver nødt til at spørge sig selv, hvad de vil se: et defensivt indstillet hold der spiller 0-0, 1-0 i et  kontrolleret langsomt tempo, eller et hold der vil ud over stepperne og scorer 3-4-5 mål, men samtidig efterlader forsvaret sårbart, og hvor man må acceptere blundere i forsvaret, man har lyst til at rive sig i håret over. Det er tæt på umulig at får begge dele. Har man fulgt Madrid i tilstrækkelig mange år, ved man godt, hvad den herskende ide oftest har været. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum, Dragam, longwind

10 måneder 4 uger siden #101 af firkant
​sjoveste Real Madrid kamp i mange år. Hurra hvor de unge spillere byder sig til
fedt endelig
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum, Dragam

10 måneder 4 uger siden #102 af Dragam
Der kommer et par 5 taller fra mig ihvertfald :D
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

10 måneder 4 uger siden #103 af Ramos4
Alaba er lederen af forsvaret og Mendy er langt bedre defensivt end Guti. Dem mangler vi begge to. Så det skal nok blive bedre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, DeLaRed

10 måneder 4 uger siden #104 af Kiwes
Super fedt at der er gang i Benz og Vini, men vi skal stadig have fundet ud af hvad vi gør med Hazard. Jeg synes jo ikke han spiller en pisse dårlig kamp, men han var alt for usynlig. Han spiller selvfølgelig heller ikke hans fortrukne plads - men det kommer han så heller ikke til!

10 måneder 4 uger siden #105 af DeLaRed
Laekker kamp! Mere styr paa tingene i 2. halvej omend bagkaeden stadig var vaklende.

Benzema med 3 maal og 1 assist, vel nok en perfekt kamp af ham.
Vini med endnu en fantastisk opvisning, det er uheldigt at hans hovedstoed i starten af kampen bliver taget med en helt hjerndoed refleks redning, men han er giftig hele kampen igennem.
Fede rammer endelig sit top niveau igen, det er sku lang tid siden han har ramt et saa hoejt niveau set over 90 minutter, og det er saa vigtigt for fremtiden!
Fedt at Cama faar et debut maal og hvor skal vi bare vaere glade for at vi faar endnu en season til at nyde Modric i Madrid!

Donde está la biblioteca?

10 måneder 4 uger siden #106 af Ramos4

Kiwes post=141663 skrev: Super fedt at der er gang i Benz og Vini, men vi skal stadig have fundet ud af hvad vi gør med Hazard. Jeg synes jo ikke han spiller en pisse dårlig kamp, men han var alt for usynlig. Han spiller selvfølgelig heller ikke hans fortrukne plads - men det kommer han så heller ikke til!

​Synes Hazard er langt bedre end længe. Han er vel kun på 80% stadig. 

Hvad gør vi når Mbappe kommer næste sæson? Benzema, Vini og Mbappe. Det er meget offensivt. Synes Hazard er god som bindeled mellem midtbane og angreb. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

10 måneder 4 uger siden #107 af Kiwes

Ramos4 post=141668 skrev:

Kiwes post=141663 skrev: Super fedt at der er gang i Benz og Vini, men vi skal stadig have fundet ud af hvad vi gør med Hazard. Jeg synes jo ikke han spiller en pisse dårlig kamp, men han var alt for usynlig. Han spiller selvfølgelig heller ikke hans fortrukne plads - men det kommer han så heller ikke til!

​Synes Hazard er langt bedre end længe. Han er vel kun på 80% stadig. 

Hvad gør vi når Mbappe kommer næste sæson? Benzema, Vini og Mbappe. Det er meget offensivt. Synes Hazard er god som bindeled mellem midtbane og angreb. 

​Bestemt - han ligner en mand der er kommet i form. Han kan løbe hurtigt og sætte sin modstander. Jeg forventer bare MEGET mere end det. Som jeg skrev synes jeg han var alt for usynlig.

10 måneder 4 uger siden #108 af Fondo_Sur
@Ramos4

Hazard er vel næsten 100%?

Han spiller fint, men hans aktioner er ligelyldige i dag. De er ikke chanceskabende. Jeg tror bare ikke, at han kan skille sig ud i Spanien som han gjorde i England.

Bevares, han bliver kun bedre med tiden, men kun begrænset. Han er dybt afhængig af, at andre spillere skaber plads til ham. Jeg vil hellere se Bale spille end Hazard, for Vinicius har godt nok sat ham af på venstrekanten.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.