Optakt: Real Madrid – Celta Vigo, LaLiga, 4. spillerunde
Fantastisk underholdende kamp idag. Forventningens glæde er tilbage nu :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Men hvis vi skal vinde CL, så skal forsvaret fandme oppe sig. Man kan håbe, at det bliver som sæsonen skrider frem.
Camavinga skal have defineret sin rolle og position på banen. Det er vigtig for hans udvikling, at han ved hvad han skal. Jeg håber han slår igennem. Han ligner en Pogba type spiller.
fedt endelig
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Benzema med 3 maal og 1 assist, vel nok en perfekt kamp af ham.
Vini med endnu en fantastisk opvisning, det er uheldigt at hans hovedstoed i starten af kampen bliver taget med en helt hjerndoed refleks redning, men han er giftig hele kampen igennem.
Fede rammer endelig sit top niveau igen, det er sku lang tid siden han har ramt et saa hoejt niveau set over 90 minutter, og det er saa vigtigt for fremtiden!
Fedt at Cama faar et debut maal og hvor skal vi bare vaere glade for at vi faar endnu en season til at nyde Modric i Madrid!
Donde está la biblioteca?
Synes Hazard er langt bedre end længe. Han er vel kun på 80% stadig.Kiwes post=141663 skrev: Super fedt at der er gang i Benz og Vini, men vi skal stadig have fundet ud af hvad vi gør med Hazard. Jeg synes jo ikke han spiller en pisse dårlig kamp, men han var alt for usynlig. Han spiller selvfølgelig heller ikke hans fortrukne plads - men det kommer han så heller ikke til!
Hvad gør vi når Mbappe kommer næste sæson? Benzema, Vini og Mbappe. Det er meget offensivt. Synes Hazard er god som bindeled mellem midtbane og angreb.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Bestemt - han ligner en mand der er kommet i form. Han kan løbe hurtigt og sætte sin modstander. Jeg forventer bare MEGET mere end det. Som jeg skrev synes jeg han var alt for usynlig.Ramos4 post=141668 skrev:
Synes Hazard er langt bedre end længe. Han er vel kun på 80% stadig.Kiwes post=141663 skrev: Super fedt at der er gang i Benz og Vini, men vi skal stadig have fundet ud af hvad vi gør med Hazard. Jeg synes jo ikke han spiller en pisse dårlig kamp, men han var alt for usynlig. Han spiller selvfølgelig heller ikke hans fortrukne plads - men det kommer han så heller ikke til!
Hvad gør vi når Mbappe kommer næste sæson? Benzema, Vini og Mbappe. Det er meget offensivt. Synes Hazard er god som bindeled mellem midtbane og angreb.
Hazard er vel næsten 100%?
Han spiller fint, men hans aktioner er ligelyldige i dag. De er ikke chanceskabende. Jeg tror bare ikke, at han kan skille sig ud i Spanien som han gjorde i England.
Bevares, han bliver kun bedre med tiden, men kun begrænset. Han er dybt afhængig af, at andre spillere skaber plads til ham. Jeg vil hellere se Bale spille end Hazard, for Vinicius har godt nok sat ham af på venstrekanten.