Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 5. spillerunde

7 måneder 4 uger siden #109 af Kiwes
​Første prioritet må helt klart være at få hentet en højre back og jeg tænker ikke backup her. Det duer ikke det har med Carvajal - han er ren glas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 4 uger siden #110 af Ramos4
Nacho på højreback? Og så lade Mendy tage de svære kampe og Miguel få så mange chancer som muligt på venstre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

7 måneder 4 uger siden #111 af Jona
Ved ikke hvad der er bedst. At RM vinder eller Valencia taber. Hold kæft et lorte hold. Håber RM tager hævn på dem og deres lorte orkester når de mødes på bernabeu og spiller Benny Hill gennem stadion højtalerne hver gang Valencia har bolden.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Madridista02

7 måneder 4 uger siden #112 af Real HWL
​Haha Valencia, så kan i stikke jeres tidsudtræk og hornmusik helt der op hvor i er højst når i plukker jordbær! Fryd!! 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

7 måneder 4 uger siden #113 af Ramos4
Benzema med 6 kasser og 5 assists i 5 kampe. Hold så kæft.

7 måneder 4 uger siden #114 af Thomaskjensen
lol, man har betalt for at komme ind, sidder ved siden af lorte"musikken" i 90 minutter og så smider man kampen på 15 minutter.

Dårlig dag :)

7 måneder 4 uger siden #115 af Thomaskjensen

Ramos4 post=141986 skrev: Benzema med 6 kasser og 5 assists i 5 kampe. Hold så kæft.

Benz var igen helt fantastisk, det lugter af brunsvier... Lover jeg bager en når Vini laver mål nr 16. Rundt jul gætter jeg på. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
7 måneder 4 uger siden #116 af Madridista02

elle44 post=141891 skrev: Er der en der har Danilos tlfnr?

​Aldrig i mit liv jeg skal se Danilo spille for Real igen. Han er 10gange værre end Vasquez, og så er han ovenikøbet back, modsat Vasquez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 måneder 4 uger siden #117 af Ramos4

Madridista02 post=141997 skrev:

​Aldrig i mit liv jeg skal se Danilo spille for Real igen. Han er 10gange værre end Vasquez, og så er han ovenikøbet back, modsat Vasquez.

​Danilo var på ingen måde værre end Lucas. Ingen måde. Han var slem, men han kunne trods alt forsvare. Ikke tæmme bolden, men forsvare. Danilo blev buhet på Bernabéu og det er kun fordi Lucas er egen avl at han ikke bliver piftet af hele stadion. 

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
7 måneder 4 uger siden #118 af Madridista02

Ramos4 post=141999 skrev:

Madridista02 post=141997 skrev:

​Danilo var på ingen måde værre end Lucas. Ingen måde. Han var slem, men han kunne trods alt forsvare. Ikke tæmme bolden, men forsvare. Danilo blev buhet på Bernabéu og det er kun fordi Lucas er egen avl at han ikke bliver piftet af hele stadion. 

​Danilo kunne og kan ikke forsvare. Han sejler altid rundt når han spiller. Det gik altid galt når han spillede for os. Det har det gjort i City og Juve også. Og læg dertil, at han rent faktisk ér backspiller, og Vasquez ikke er det , men er kantspiller, men blot bliver sat på backpositionen, fordi han er alsidig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

7 måneder 4 uger siden #119 af Ramos4
Danilo skøjtede en del rundt, men jeg husker ham ikke direkte give mål til modstanderen i bunkevis som Lucas gør det.

Agree to disagree.

7 måneder 4 uger siden #120 af Fondo_Sur
Lidt skuffende at Carlo har været så defensivt indstillet i de sidste to kampe. Det fungerer jo ikke at pakke sig.

Vi blev heldigvis reddet i sidste moment i begge kampe.

Nacho eller Militao må spille den højre back

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.