Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 5. spillerunde

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 4 dage siden #121 af Madridista02

Ramos4 post=142001 skrev: Danilo skøjtede en del rundt, men jeg husker ham ikke direkte give mål til modstanderen i bunkevis som Lucas gør det.

Agree to disagree.

​Det husker jeg, tydeligt. Men også fair nok vi ikke er enige om hvem af de to der er værst :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 dage siden #122 af Dios
Er lidt nysgerrig. Er der egentlig nogen herinde som stadig mener Benzema ikke er god nok til Real Madrid? Eller lad mig omformulere. Er der nogen angriber som man hellere så være angriber for Real Madrid end Benzema? ​

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 måneder 3 dage siden #123 af Real HWL
​@Dios

Benzema er som en god flaske vin, han er kun blevet bedre med årene. Og det fortsætter bare. Personligt ville jeg ikke bytte ham for nogen anden angriber i hele verden. Et er han score mål, men det er ikke derfor jeg elsker ham så meget. Jeg elsker ham fordi han altid giver sig 100% for holdet. Han arbejder altid sten hårdt, også hvis han ikke spiller sin bedste kamp. Han er her der og alle vegne, når han mister bolden løber han hjem for at gør skaden god igen, han har en fabelagtig teknik, et godt overblik for sine medspillere. Han er alt det som jeg forbinder med en rigtig angriber. Du ser ham heller aldrig filme eller ligge og tude med mindre det gør rigtig ondt. Benzema er en kæmpe chef!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

4 måneder 3 dage siden #124 af Elto92
jeg har altid haft benzema som en af mine favoritter, dog begyndte jeg selv at kritiser ham for nogle år tilbage hvor han virkelig var tarvelig foran mål

men hold da op han har lukket munden på mange ja inkl mig selv.

han ser langt mere atletisk ud. ikke så rund som han tidligere har gjort.

og så synes jeg bl.a at han har fundet en målnæse man ikke bare kan tilegne sig hos angribere, men den der med at afgøre kampe og blive ved med at tro på tingene. ja lidt a la ronaldo.

dette gør han så samtidig med, at han bevæger sig som en ræv og linker op med sine medspillere.

han har udviklet sig til at være et bæst!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

4 måneder 3 dage siden #125 af Sebberg
​Det er altså blevet sjovt at være Real Madrid-fan igen. Det er ret ekstremt, hvor meget en ny træner kan gøre, og det her har jo bare bekræftet mig i, at Zidane simpelthen greb opgaven helt skandaløst forkert an i sidste sæson, hvilket blev cementeret under de forfærdelige semifinalekampe.

Nå, men der er desværre også malurt i bægeret, og det er vores forsvar. Jeg synes, det blev ret tydeligt i går, at vi simpelthen spiller for spiller har en alt for dårlig bagkæde. Nacho og Eder er simpelthen på bolden og i deres positionering for dårlige til at være startere i Real Madrid, og når man spiller med et mere offensivt udtryk, er der endnu større ansvar på bagkæden. Det kan jeg godt frygte lige nu. 

Og ved I hvad? Det irriterer mig voldsomt meget, fordi jeg faktisk føler, at vores offensiv er skræmmende stærk. Isoleret set er midtbanen og angrebet i den absolutte topklasse i Europa, og hvis vores forsvar så ud som for to år siden, ville vi være en helt igennem modbydelig modstander. Det er bare ikke tilfældet.

Til gengæld er der jo en masse helt store lyspunkter. Vinicius siger sig selv - endelig har han taget skridtet op og har lagt slutproduktet på sit spil.

Og så er der Camavinga. Lad mig være helt ærlig: De første to kampe med mål og assist var fine, men sådan rent spilmæssigt vidste han mig ikke så meget. I går var dog noget helt andet. Han kom ind i en svær kamp, tog bolden til sig og skabte konstant farlige situationer. Jeg tror, han får en startplads på onsdag, og det bliver spændende. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El Siete

4 måneder 3 dage siden #126 af Fondo_Sur
@Sebberg

Enig mht. Militao og Nacho. Jeg synes dog, at det ser værst ud med Militao. Nacho spiller ude af sin position fordi han hele tiden skal fylde huller ud.

Holdet kunne i den grad godt bruge gode boldspillere som Laporte eller De Ligt. Alaba har været helt fremragende.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 måneder 3 dage siden #127 af Kiwes
​Marca beretter at Carvajal ikke ønsker at hans skadesrapport bliver offentliggjort - samme ønskede Bale for nyligt. Jeg frygter der er tale om en ny LANG pause til Carvajal. Jeg elsker ham, men det er slut nu. Klubben skal videre og vi kan ikke vente mere på ham. Der skal handles og allerede til januar.
Sidste redigering: 4 måneder 3 dage siden ved Kiwes.

4 måneder 3 dage siden #128 af Ramos4

Fondo_Sur post=142010 skrev: @Sebberg

Enig mht. Militao og Nacho. Jeg synes dog, at det ser værst ud med Militao. Nacho spiller ude af sin position fordi han hele tiden skal fylde huller ud.

Holdet kunne i den grad godt bruge gode boldspillere som Laporte eller De Ligt. Alaba har været helt fremragende.

​De Ligt har en klausul næste sommer, som gør at han kan hentes for 150m euro. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 3 dage siden #129 af Madridista02

Kiwes post=142011 skrev: ​Marca beretter at Carvajal ikke ønsker at hans skadesrapport bliver offentliggjort - samme ønskede Bale for nyligt. Jeg frygter der er tale om en ny LANG pause til Carvajal. Jeg elsker ham, men det er slut nu. Klubben skal videre og vi kan ikke vente mere på ham. Der skal handles og allerede til januar.

​Jeg har læst at Carvajal er ude i fire uger. Det er alvorligt. Det er faktisk virkelig skidt, at Carvajal er så meget skadet de her år, og at vi ikke har nogen anstændig back up. Det er lige før jeg vil sige, at det haster mere at få købt en stærk højre back, end at hente forstærkning til angrebet. Det holder ikke, at vi igen i år skal spille en sæson uden en vant højre back på positionen. Det er for ringe til en klub af Reals kaliber 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 måneder 3 dage siden #130 af Thomaskjensen
Piben har godt nok fået en anden lyd her efter sommeren, dejligt at komme ind på siden og folk er positive :)
Men det er jo let at være RM fan når det går godt og vi spiller attraktivt fodboldt, når spillerne kæmper hele kampen.

@Dios, om jeg vil have andre angribere en Benzema, joo hans alder taget i betragtning ville jeg da gerne bytte ham med Haaland eller Mbappe, ikke at de kunne gøre det bedre, for der er vel ingen der kan mene andet end at Benz pt er verdens bedste angriber, ike bare målt på mål og assist, men også alt det andet han bidrager med.

En ny træner med gamle ideer er stadig vejen frem, for jeg tilskriver forandringen og Benz/Vini's gode form Ance, det er små ændringer han har lavet, den største er vel at der nu er flere at lege med i feltet.

Ved 1-1 var der 3 spillere i feltet, 2 af dem på kanten til det lille feldt og yderligere 2 på kanten af feltet.
Det samme stort set ved 1-2, 3 mand i feltet, og 3 på vej ind, det var en 3 mod 3 situation .

Det så man bare ikke under ZZ.

4 måneder 3 dage siden #131 af DeLaRed

Ramos4 post=142012 skrev:

Fondo_Sur post=142010 skrev: @Sebberg

​De Ligt har en klausul næste sommer, som gør at han kan hentes for 150m euro. 

​Det lyder fanderme dyrt!!! Måske vi lige skulle vente og se om der måske er noget rabat at hente til Black Friday. Ingen grund til at overbetale 50-70mio!

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.