Carvajals skadeshelvede fortsætter

4 år 10 måneder siden #1 af Jbner
...

Dani Carvajal var endnu en gang tvunget til at forlade banen med en skade, i gårsdagens kamp mod Valencia. Carvajal nåede blot 25 minutter på banen, inden han måtte lade sig udskifte til fordel for Lucas Vazquez.

Carvajal startede sæsonen på skadeslisten, og fik sæsondebut mod Alaves den 22. august.

Udskiftningen i går lignede muligvis en sikkerhedsforanstaltning, men man frygter at han igen må have en skadespause.

Carvajal primære mål i denne sæson var at få lagt sidste sæson bag sig, hvor han missede hele 190 dage med skader, og det blev til 36 ud af 52 kampe han gik glip af, fordelt på fem forskellige skader.

Viser han sig at være skadet, slutter han sig til en skadesliste der indeholder seks andre spillere: Kroos, Ceballos, Mariano, Mendy, Marcelo og Bale.

Dette er langt fra ideelt for Carlo Ancelotti, som er midt i en hektisk periode med kampe i både Champions League og LaLiga.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #2 af elle44
Er der nogen der har ideer til hvem vi bør hente ind som erstatning? Jeg er desværre med på koret om at vi er nødt til at hente et nyt førstevalg.

4 år 10 måneder siden #3 af -#7-
​Dani Alves er lige blevet kontraktløs…… ;-) 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

4 år 10 måneder siden #4 af zizou21

elle44 post=142018 skrev: Er der nogen der har ideer til hvem vi bør hente ind som erstatning? Jeg er desværre med på koret om at vi er nødt til at hente et nyt førstevalg.

​Hakimi :) 

Hala

4 år 10 måneder siden #5 af elle44

zizou21 post=142024 skrev:

elle44 post=142018 skrev: Er der nogen der har ideer til hvem vi bør hente ind som erstatning? Jeg er desværre med på koret om at vi er nødt til at hente et nyt førstevalg.

​Han er i fængsel de næste 5 år ;) 

4 år 10 måneder siden #6 af zizou21

elle44 post=142025 skrev:

zizou21 post=142024 skrev:

​Han er i fængsel de næste 5 år ;) 

​Jeps. Er bare stadig bitter over man lod ham gå, især nu han er endt op i PSG

Hala

4 år 10 måneder siden #7 af mohbar
​Mazraoui (Ajax omkring 120 mio) eller Mæhle (Atalanta  omkring 75 mio)

4 år 10 måneder siden #8 af Ramos4
Vi bør nok handle allerede i januar. Vi har pengene.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 10 måneder siden #9 af Mølbat
​Så længe jeg ikke skal se på Lucas Vázquez i startopstillingen, er jeg med på det meste. Som dansker kunne Mæhle være et spændende bud, men jeg tror desværre ikke helt, at han er klar til det endnu. Jeg har dog længe været fan af Leicesters Ricardo Pereira. Han kunne være et bud.

4 år 10 måneder siden #10 af Robot

mohbar post=142027 skrev: ​Mazraoui (Ajax omkring 120 mio) eller Mæhle (Atalanta  omkring 75 mio)

​Tragikomisk at afsætte Marokkos bedste højreback for, at hente andenvalget til klubben, som erstatning.

Selvfølgelig ikke så tragikomisk, som at spille Vazquez på positionen!

Spøg til side. Godt bud, og med kontraktudløb til sommer skal han vel ikke koste mere end 75 mio. 
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Robot. Begrundelse: Tastefejl

4 år 10 måneder siden #11 af DeLaRed

​Lunin!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 10 måneder siden #12 af -#7-
​Skal man ud at hente en her og nu løsning, hvilket Carvajals fysik tegner til, så kunne Davide Calabria fra Milan måske være et bud. Han har fundet en god form hos Milan, og har en god alder på 24 år. Og han bar endda senest anførerbindet mod Liverpool på Anfield, hvilket tyder på noget karakter. 

Ellers er der jo unge talenter som Max Aarons på 21 hos Norwich, som godt nok ikke er den mest sexede klub at købe spillere i, men der er udviklingspotentiale synes jeg. Men mon ikke det bliver Juni Calafat, som tager endnu en tur til Sydamerika, hvor han skal grave en ny Marcelo frem. 

DC19

Leveret af Kunena Forum