Carvajals skadeshelvede fortsætter

4 måneder 6 dage siden #13 af Brylle
​Jeg er mere interesseret i en løsning frem til januar som ikke hedder Lucas Vazquez… Vi spiller ikke længere med en decideret højrekant og har derfor brug for en back som skaber bredden for ellers skal højre CM hele tiden fylde det rum i stedet for kun nogle gange når Valverde spiller der. Det gør det ikke ideelt at bruge Nacho.. Carvajal så virkelig god ud i de første kampe og hvor ville jeg ønske at han kunne spille kontinuerligt men der er brug for en permanent løsning. Jeg ville elske at se Mæhle køre på derude, især fordi han kan på egen hånd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 6 dage siden #14 af madrid2000

Brylle post=142037 skrev: ​Jeg er mere interesseret i en løsning frem til januar som ikke hedder Lucas Vazquez… Vi spiller ikke længere med en decideret højrekant og har derfor brug for en back som skaber bredden for ellers skal højre CM hele tiden fylde det rum i stedet for kun nogle gange når Valverde spiller der. Det gør det ikke ideelt at bruge Nacho.. Carvajal så virkelig god ud i de første kampe og hvor ville jeg ønske at han kunne spille kontinuerligt men der er brug for en permanent løsning. Jeg ville elske at se Mæhle køre på derude, især fordi han kan på egen hånd.

​Er Mæhle ikke venstreback?

4 måneder 6 dage siden #15 af Zyconith
​Joao Cancelo er den bedste højre back i verden lige nu. Man skulle have hentet ham da han var i Benfica/Valencia.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

4 måneder 6 dage siden #16 af NadaMás

madrid2000 post=142038 skrev:

Brylle post=142037 skrev: ​Jeg er mere interesseret i en løsning frem til januar som ikke hedder Lucas Vazquez… Vi spiller ikke længere med en decideret højrekant og har derfor brug for en back som skaber bredden for ellers skal højre CM hele tiden fylde det rum i stedet for kun nogle gange når Valverde spiller der. Det gør det ikke ideelt at bruge Nacho.. Carvajal så virkelig god ud i de første kampe og hvor ville jeg ønske at han kunne spille kontinuerligt men der er brug for en permanent løsning. Jeg ville elske at se Mæhle køre på derude, især fordi han kan på egen hånd.

​Jo - Han gør sig dog sporalsk som højreback både for Atalanta og Danmark.
Ift. en erstatning for Carvajal, tænker jeg også at en Pereira, Calabria eller Dalot kunne være spændende. Det er for uholdbart at have en spiller med Carvajals nuværende skadeshistorik som eneste stærke spiller på højrebacken - Men tror omvendt ikke vi skal sætte næsen op efter en spiller der gør det bedre end Carvajal i topform. 

4 måneder 6 dage siden #17 af Administrationen
​Pedro Porro? 22-årig spansk højreback på udlån fra Manchester City til Sporting Lissabon.

4 måneder 6 dage siden #18 af Brylle

​Nej. Han spiller jo dem begge gennem en hel sæson, men Gossens sidder rent tungt på pladsen til venstre i Atalanta, så her spiller han mest til højre. I Belgien og i AaB spillede han udelukkende i højre side. Dertil er han højrebenet. Så en naturlig højre back, som kan spille i begge sider. 

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Dragam

4 måneder 6 dage siden #19 af Kratmus
Mæhle ville næsten også være vores bedste højrekant. Han er et godt bud, men vi er nok også lidt biased.

4 måneder 6 dage siden #20 af Jbner

NadaMás post=142040 skrev:

Ift. en erstatning for Carvajal, tænker jeg også at en Pereira, Calabria eller Dalot kunne være spændende. Det er for uholdbart at have en spiller med Carvajals nuværende skadeshistorik som eneste stærke spiller på højrebacken - Men tror omvendt ikke vi skal sætte næsen op efter en spiller der gør det bedre end Carvajal i topform. 

​Mæhle er højre back der bliver brugt som VB på landsholdet. Han spiller ikke VB i Atalanta og har aldrig gjort det. I følge Transfermarkt har han 127 kampe som HB, 35 kampe som HM(nok mest på hold med 3 midterforsvarer), og 5 kampe som VM. Ingen kampe som VB i klubfodbold.
Angående Mæhle i Real Madrid så så jeg gerne at man gik efter ham. Der er ikke mange som er realistisk at hente, som jeg hellere ville have, og så er det et kæmpe plus at han er dansker.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, NadaMás

4 måneder 5 dage siden #21 af 9eren
Erstatningen for Carvajal bliver Sergio Santos Fernández fra Castilla til i morgen. Han er udtaget.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

4 måneder 5 dage siden #22 af NadaMás

Jbner post=142048 skrev:

NadaMás post=142040 skrev:

​Mæhle er højre back der bliver brugt som VB på landsholdet. Han spiller ikke VB i Atalanta og har aldrig gjort det. I følge Transfermarkt har han 127 kampe som HB, 35 kampe som HM(nok mest på hold med 3 midterforsvarer), og 5 kampe som VM. Ingen kampe som VB i klubfodbold.
Angående Mæhle i Real Madrid så så jeg gerne at man gik efter ham. Der er ikke mange som er realistisk at hente, som jeg hellere ville have, og så er det et kæmpe plus at han er dansker.

​Hm - Det var jeg simpelthen ikke klar over! Syntes da ellers bestemt jeg har set ham spille til venstre for Atalanta, men det må være hukommelsen der driver gæk.
Tak for rettelsen/informationen!
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.