Truppen mod Mallorca, LaLiga, 6. spillerunde

7 måneder 3 uger siden #1 af Administrationen
Carlo Ancelotti har...

RealMadrid Logo

Carlo Ancelotti har udtaget truppen til aftenens kamp mod Mallorca og her er unge Sergio Santos ny mand i forsvaret som afløser for Dani Carvajal.

Herudover er det en trup, som fortsat må se bort fra spillere som Ferland Mendy, Marcelo, Toni Kroos, Dani Ceballos og Gareth Bale, men heldigvis har de unge spillere taget over for dem i deres fravær.

Truppen til kampen mod Mallorca:
Målmænd: Courtois, Lunin og Toni Fuidias.
Forsvar: E. Militão, Alaba, Vallejo, Nacho, Miguel og Santos.
Midtbane: Modrić, Casemiro, Valverde, Lucas Vázquez, Isco, Camavinga og Blanco.
Angreb: Hazard, Benzema, Asensio, Jović, Vini Jr., Rodrygo og Mariano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 3 uger siden #2 af Realex
Gad godt at se denne opstilling i aften:

Courtois
Nacho/Lucas - Militao - Alaba - Miguel
Valverde - Blanco - Camavinga
Hazard - Benzema -Vinicius

Men mon ikke at Ancelotti kører med Casemiro på den centrale, og så finder han sikkert også plads til Isco.

7 måneder 3 uger siden #3 af 9eren
Courtois
Santos-Militao-Alaba-Miguel
Valverde-Blanco-Camavinga
Rodrygo-Benzema-Vinicius

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 måneder 3 uger siden #4 af NadaMás

Administrationen post=142068 skrev: Carlo Ancelotti har...

RealMadrid Logo

Carlo Ancelotti har udtaget truppen til aftenens kamp mod Mallorca og her er unge Sergio Santos ny mand i forsvaret som afløser for Dani Carvajal.

Herudover er det en trup, som fortsat må se bort fra spillere som Ferland Mendy, Marcelo, Toni Kroos, Dani Ceballos og Gareth Bale, men heldigvis har de unge spillere taget over for dem i deres fravær.

Truppen til kampen mod Mallorca:
Målmænd: Courtois, Lunin og Toni Fuidias.
Forsvar: E. Militão, Alaba, Vallejo, Nacho, Miguel og Santos.
Midtbane: Modrić, Casemiro, Valverde, Lucas Vázquez, Isco, Camavinga og Blanco.
Angreb: Hazard, Benzema, Asensio, Jović, Vini Jr., Rodrygo og Mariano.

​Vil gerne selv se:
Courtiois 
Santos, Militao, Alaba, Miguel
Valverde, Blaco, Camavinga
Hazard, Benzema, Vini

Jeg syntes helt bestemt vi skal lade Hazard få kontinuerligt tid. Hans formkurve har været opadgående, og hvis han kan ende på et niveau der bare er halvt så godt som hvad han har vist i Chelsea, ville det være en kæmpe gevinst. 

Tror nærmere det bliver:
Courtiois 
Nacho/Vazquez, Militao, Alaba, Miguel
Valverde, Camavinga, Isco
Hazard/Rodrygo, Benzema, Vini

7 måneder 3 uger siden #5 af Ramos4
Jeg tænker ikke det er smart at lade Hazard spille for mange kampe i træk - endnu.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

7 måneder 3 uger siden #6 af Fondo_Sur
Miguel, Camavinga og Rodrygol fra start, tak.
Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved Fondo_Sur.

7 måneder 3 uger siden #7 af DeLaRed
Kunne man på en eller anden måde få Vazquez ud at spille trompet på tribunen og så for Guds skyld hold Jovic i omklædnings rummet, så går det nok det hele!

Donde está la biblioteca?

7 måneder 3 uger siden #8 af Lars1991
​Courtiois 
Vazquez, Militao, Alaba, Miguel
Valverde, Modric, Camavinga
Hazard, Benzema, Vini

Føler ikke vi både kan spare Modric og Casemiro.. hvis Camavinga skal starte, skal man have en rutineret mand ved hans side og tror Modric ville være god til at guide ham. Hvis Hazard kan holde til at spille igen så skal han selvfølgelig spille - ellers tænker jeg måske at prøve en Rodrygo efter nogle fine indhop.. jeg tvivler bare meget på at man kan gøre sig gældende fra start, men han er vel det bedste bud. Ellers kan man også rykke Vazquez op og Nacho på backen men ak, orker ikke rigtig at se ham på en back mere :D

7 måneder 3 uger siden #9 af YunisTaker
​Det alligevel vildt, at man er i tvivl om en af de bedst betalte spillere i klubben kan holde til to kampe i træk. Men ser gerne Rodrygo stå foran Hazard i kampen om spilletid, så det ville ikke gøre mig noget, hvis Ancelotti tænkte det samme i aften. Derudover burde Real ikke spare alt for meget i aften, da det ville være dumt at smide point i en kamp på hjemmebane fordi man tog for let på det. Casemiro kan sagtens spares, men så skal Modric spille, og vice versa.

Håber vi ser Militao på HB, og viser at han er et bedre alternativ end Carvajal, som virker som en der er færdig på topniveau.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

7 måneder 3 uger siden #10 af Matamoro
Ville gerne se Real Madrid i en alternativ opstilling. Det måtte meget gerne være en Chelsea-inspireret 3-4-2-1

Militao, Nacho, Alaba

Vázquez, Varane, Camavinga, Gutierrez

Rodrygo Vinicius

Benzema

7 måneder 3 uger siden #11 af Thomaskjensen

Matamoro post=142078 skrev: Ville gerne se Real Madrid i en alternativ opstilling. Det måtte meget gerne være en Chelsea-inspireret 3-4-2-1

Militao, Nacho, Alaba

Vázquez, Varane, Camavinga, Gutierrez

Rodrygo Vinicius

Benzema

​Bortset fra Varane så er jeg 110% enig med dig her, om du så mener Carvajal, Fede eller Modric er mindre vigtigt, en 3-4-2-1 vil jeg også gerne se.

7 måneder 3 uger siden #12 af Thomaskjensen
Ikke Varvajal, der gik det også for hurtigt for mig, jeg mente Cassemiro naturligvis :)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.