Truppen mod Mallorca, LaLiga, 6. spillerunde

7 måneder 3 uger siden #13 af -#7-
​En sen midtugekamp mod Mallorca, hvor Ancelotti givetvis roterer lidt på holdet. Jeg skal gerne indrømme at jeg er den fødte pessimist, men det lugter altså lidt af et dumt pointtab idag synes jeg. Jeg håber at blive positivt overrasket, og jeg håber at se Gutierrez, Rodrygo og Camavinga fra start. 

LJ16

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 3 uger siden #14 af mohbar
​rygter om at Vazquez er med fra start...

jeg troede ellers at han hanbhavdecspillet sig total ude efter sidste elendige kamp fra ham. Men måske er det vigtigt at have en scapegoat på holdet.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

7 måneder 3 uger siden #15 af Thomaskjensen

-#7- post=142081 skrev: ​En sen midtugekamp mod Mallorca, hvor Ancelotti givetvis roterer lidt på holdet. Jeg skal gerne indrømme at jeg er den fødte pessimist, men det lugter altså lidt af et dumt pointtab idag synes jeg. Jeg håber at blive positivt overrasket, og jeg håber at se Gutierrez, Rodrygo og Camavinga fra start. 

​Du er ikke den eneste, vi har set de her pointtab masser af gange de seneste år. Vi burde smadre dem, 5-0, hvad tror i? 
Jeg byder ind med 3-0, det giver odds 7,5 :) 

7 måneder 3 uger siden #16 af DeLaRed

Lars1991 post=142076 skrev: ​Courtiois 
Vazquez, Militao, Alaba, Miguel
Valverde, Modric, Camavinga
Hazard, Benzema, Vini

Føler ikke vi både kan spare Modric og Casemiro.. hvis Camavinga skal starte, skal man have en rutineret mand ved hans side og tror Modric ville være god til at guide ham. Hvis Hazard kan holde til at spille igen så skal han selvfølgelig spille - ellers tænker jeg måske at prøve en Rodrygo efter nogle fine indhop.. jeg tvivler bare meget på at man kan gøre sig gældende fra start, men han er vel det bedste bud. Ellers kan man også rykke Vazquez op og Nacho på backen men ak, orker ikke rigtig at se ham på en back mere :D

​Men du orker at se Vazquez spille back? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ;-)

Donde está la biblioteca?

7 måneder 3 uger siden #17 af Ramos4
Nacho på højre og Miguel på venstre er mit bedste bud på, hvad vi skal gøre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

7 måneder 3 uger siden #18 af SeQueda
Og Camavinga! Det er klasse af Ancelotti.

7 måneder 3 uger siden #19 af Lars1991

DeLaRed post=142084 skrev:

Hazard, Benzema, Vini

Føler ikke vi både kan spare Modric og Casemiro.. hvis Camavinga skal starte, skal man have en rutineret mand ved hans side og tror Modric ville være god til at guide ham. Hvis Hazard kan holde til at spille igen så skal han selvfølgelig spille - ellers tænker jeg måske at prøve en Rodrygo efter nogle fine indhop.. jeg tvivler bare meget på at man kan gøre sig gældende fra start, men han er vel det bedste bud. Ellers kan man også rykke Vazquez op og Nacho på backen men ak, orker ikke rigtig at se ham på en back mere :D

​Men du orker at se Vazquez spille back? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ;-)

Ja jeg synes kritkken af ham er helt stukket af tbh. Han viste sidste sæson at han kan spille backen helt fint.

7 måneder 3 uger siden #20 af DeLaRed

Lars1991 post=142094 skrev:

DeLaRed post=142084 skrev:

Hazard, Benzema, Vini

Ja jeg synes kritkken af ham er helt stukket af tbh. Han viste sidste sæson at han kan spille backen helt fint.

​Han er direkte skyld i 6 af de mål Real indkassere sidste season, for ikke at tale om alle de gange hvor Courtois, Fede og Modric måtte rydde op efter ham for at forhindre nemme scoringer! Narrativet om at han gjorde det godt på backen sidste season, kommer på baggrund af en håndfuld kampe hvor han gjorde det godt rent offensivt og hvor modtanderne ikke formåede at angribe ham på backen, men overordnet set var han på niveau med Marcelo rent defensivt, og det kan ALDRIG være godt nok til Real!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 måneder 3 uger siden #21 af mohbar
​meget spændende opstilling af vores kære træner. Synes dog det virker lidt.."blødsødent" at give asensio en startplads lige efter han har brokket sig over manglende spilletid. På den anden side, hvis han har lovet et mål/assist og en super indsats så er det nok et godt valg alligevel.

Og også fint at give Hazard en lille pause. Han må jo være træt efter alle sine mange kampe... ogcdwt vil da give lidt bedre plads til Valverde med Rodrygo foran ham. Sidst var Hazard væk fra position så Valverde blev fastlåst så han kunne dække hans plads

Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved mohbar.

7 måneder 3 uger siden #22 af -#7-
​Jeg har svært ved at forstå at Camavinga kun er 18 år. Han er jo næsten grotesk god i forhold til sin alder, det minder mig om Varane da han også bragede igennem i den alder. 

LJ16

7 måneder 3 uger siden #23 af Fondo_Sur
Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved Fondo_Sur.

7 måneder 3 uger siden #24 af Thomaskjensen
Længe siden man var rigtig underholdt efter 45 minutter :) ME LIKE!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.