Optakt: Real Madrid – Mallorca, LaLiga, 6. spillerunde
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ja det er egentlig en ret spændende offensiv Mallorca har med Kang-Lee, Kubo og Lago.Kiwes post=142122 skrev: Ham der Valencia manden Kang-Lee han tører fuldstændig røv i vores venstre side.
Om Real Madrids spil synes jeg, at der er for mange ukoncentrerede afleveringer. Når de koncentrerer sig, så ser det enormt godt ud, med flot sprudlende fodbold. Det er virkelig befriende endelig, at se Real spille på den måde. Det er lang tid siden.
Gutierez har spillet lidt skuffende, men han har dog vist hvor meget kvalitet han besidder når det kommer til at slå indlæg. Valverde har bare fortsat, han er bare så mega vigtig for vores spil. Han tager mange "usynlige" løb, har god fart og rigtig god teknik. Han bliver en nøglespiller hvis han holder sig skadesfri. Camavinga ser mega spændende og selvsikker ud, det er fedt. Og så synes jeg Rodrygo er blevet mere udfordrende i sit spil. Han ligner en mand med selvtillid, ligner en god udvikling på ham!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Miguel viser igen svagheds tgen i defensiven, synes der tegner sig et meget klar billede af at der er MEGET at arbejde med paa den front for den unge VB'er. Paa den postive side saa ligger hans indlaeg ind i boksen stort set altid helt perfekt.
Hold op hvor er der mange der er(var) efter Nacho, men hvor mange gange har Mallorca overspillet os i vores hoejre side??? Nacho spiller en god kamp rent defensivt, og tager de loeb han skal offensivt...hvis der skal stilles spoergsmaals tegn ved vores forsvar idag saa er det Miguel og Militao (ved maalet).
Desvaerre ser vi endnu engang Rodrygo falde igennem paa kanten, han er stort set farlig hver gang han er i eller omkring feltet, men ude paa kanten faar han intet skabt. Ville vaere saa laekkert hvis Ance kunne faa ham helt op i angrebet istedet for som en del af opspillet.
Var en smule overrakset over at se Fede i Venstre og Ansesio i Hoejre side af midtbanemn, men det er tydeligt at Fede skal yde support til Miguel, saa ahns rolle er en smule mere defensiv idag, hvilket nok er et klogt valg, tror dog vi ville kunne faa endnu mere ud af begge spillere hvis de byttede plads.
Donde está la biblioteca?
Jeg har hverken fuld tillid til Guti, Mendy eller Marcelo. Vi ku' godt overveje at hente en Koulibaly og så få Alaba ud på den venstre-back. Det tror jeg ville klæde holdet en del.Ramos4 post=142130 skrev: Miguel har et vildt indlæg, men defensivt halter han klart en del. Vi må håbe Mendy snart får smidt nogle flere muskler på igen.
100%. Benz *skal* have et hvil i 2. halvleg.Jona post=142133 skrev: Så er spørgsmålet om man ikke skulle skifte Benz ud og give ham et lille hvil. Ville jo være katastrofalt hvis han rendte ind i en skade især mod en modstander der ikke rigtig ligner hører hjemme i LaLiga. Kunne måske også være en kamp hvor jovic kunne tanke lidt selvtillid
I forhold til hvor godt offensiven fungerer, tænker jeg at vi godt kan leve med at Mendy ikke kommer med meget fremad. Men vi får se.nono post=142134 skrev:
Jeg har hverken fuld tillid til Guti, Mendy eller Marcelo. Vi ku' godt overveje at hente en Koulibaly og så få Alaba ud på den venstre-back. Det tror jeg ville klæde holdet en del.Ramos4 post=142130 skrev: Miguel har et vildt indlæg, men defensivt halter han klart en del. Vi må håbe Mendy snart får smidt nogle flere muskler på igen.
Vi har pengene, så vi skal klart hente en defensiv forstærkning på et tidspunkt. Til midten eller højrebacken.
Til midten? Er du ikke tilfreds med Casemiro, Camavinga, Fede, Ceballos, Kroos, Modric, Isco og nu Asensio? Vi mangler en CB og en HB og en KM :)Ramos4 post=142136 skrev:
I forhold til hvor godt offensiven fungerer, tænker jeg at vi godt kan leve med at Mendy ikke kommer med meget fremad. Men vi får se.nono post=142134 skrev:
Vi har pengene, så vi skal klart hente en defensiv forstærkning på et tidspunkt. Til midten eller højrebacken.
Ja altså midten af forsvaret.nono post=142137 skrev:
Til midten? Er du ikke tilfreds med Casemiro, Camavinga, Fede, Ceballos, Kroos, Modric, Isco og nu Asensio? Vi mangler en CB og en HB og en KM :)Ramos4 post=142136 skrev:
Ancelotti ændrer aldrig noget før 60. minut. Det var ham Zidane lærte det af - så det må du leve med (sammen med det sprudlende spil).Ramos4 post=142135 skrev:
100%. Benz *skal* have et hvil i 2. halvleg.Jona post=142133 skrev: Så er spørgsmålet om man ikke skulle skifte Benz ud og give ham et lille hvil. Ville jo være katastrofalt hvis han rendte ind i en skade især mod en modstander der ikke rigtig ligner hører hjemme i LaLiga. Kunne måske også være en kamp hvor jovic kunne tanke lidt selvtillid