Optakt: Real Madrid – Mallorca, LaLiga, 6. spillerunde

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
7 måneder 3 uger siden #37 af Madridista02

Kiwes post=142122 skrev: ​Ham der Valencia manden Kang-Lee han tører fuldstændig røv i vores venstre side.

​Ja det er egentlig en ret spændende offensiv Mallorca har med Kang-Lee, Kubo og Lago.

Om Real Madrids spil synes jeg, at der er for mange ukoncentrerede afleveringer. Når de koncentrerer sig, så ser det enormt godt ud, med flot sprudlende fodbold. Det er virkelig befriende endelig, at se Real spille på den måde. Det er lang tid siden. 
Gutierez har spillet lidt skuffende, men han har dog vist hvor meget kvalitet han besidder når det kommer til at slå indlæg. Valverde har bare fortsat, han er bare så mega vigtig for vores spil. Han tager mange "usynlige" løb, har god fart og rigtig god teknik. Han bliver en nøglespiller hvis han holder sig skadesfri. Camavinga ser mega spændende og selvsikker ud, det er fedt. Og så synes jeg Rodrygo er blevet mere udfordrende i sit spil. Han ligner en mand med selvtillid, ligner en god udvikling på ham!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 3 uger siden #38 af Ramos4
Miguel har et vildt indlæg, men defensivt halter han klart en del. Vi må håbe Mendy snart får smidt nogle flere muskler på igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Madridista02

7 måneder 3 uger siden #39 af Real HWL
​Som mange andre brugere allerede er inde på, hvor er det bare lækkert at se Real Madrid spille. Man bliver jo helt glad inden i. Camavinga han er bare, wow! Carlo laver en Di Maria med Asensio, genialt. Lad det fortsætte i 2. halvleg. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

7 måneder 3 uger siden #40 af DeLaRed
Asensio med en helt igennem fantastisk halvej. 2 maal, laver 2 fine oplaeg til Vini og Benze imod slutningen af halvejen, er stort set med inde i felete ved hvert kontra angreb, er sikker paa bolden og stort set alt hvad han foretager sig er frem i banen....Maaske det "kun" er Mallorca vi spiller imod, men det er sku da laekkert at have en spiller paa Baenken der kan dominere dem som han goer, saa kan vi maaske ligge pointtabene til bundholdene bag os.

Miguel viser igen svagheds tgen i defensiven, synes der tegner sig et meget klar billede af at der er MEGET at arbejde med paa den front for den unge VB'er. Paa den postive side saa ligger hans indlaeg ind i boksen stort set altid helt perfekt.

Hold op hvor er der mange der er(var) efter Nacho, men hvor mange gange har Mallorca overspillet os i vores hoejre side??? Nacho spiller en god kamp rent defensivt, og tager de loeb han skal offensivt...hvis der skal stilles spoergsmaals tegn ved vores forsvar idag saa er det Miguel og Militao (ved maalet).

Desvaerre ser vi endnu engang Rodrygo falde igennem paa kanten, han er stort set farlig hver gang han er i eller omkring feltet, men ude paa kanten faar han intet skabt. Ville vaere saa laekkert hvis Ance kunne faa ham helt op i angrebet istedet for som en del af opspillet.

Var en smule overrakset over at se Fede i Venstre og Ansesio i Hoejre side af midtbanemn, men det er tydeligt at Fede skal yde support til Miguel, saa ahns rolle er en smule mere defensiv idag, hvilket nok er et klogt valg, tror dog vi ville kunne faa endnu mere ud af begge spillere hvis de byttede plads.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 måneder 3 uger siden #41 af Jona
Så er spørgsmålet om man ikke skulle skifte Benz ud og give ham et lille hvil. Ville jo være katastrofalt hvis han rendte ind i en skade især mod en modstander der ikke rigtig ligner hører hjemme i LaLiga. Kunne måske også være en kamp hvor jovic kunne tanke lidt selvtillid
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 måneder 3 uger siden #42 af nono

Ramos4 post=142130 skrev: Miguel har et vildt indlæg, men defensivt halter han klart en del. Vi må håbe Mendy snart får smidt nogle flere muskler på igen.

​Jeg har hverken fuld tillid til Guti, Mendy eller Marcelo. Vi ku' godt overveje at hente en Koulibaly og så få Alaba ud på den venstre-back. Det tror jeg ville klæde holdet en del. 

7 måneder 3 uger siden #43 af Ramos4

Jona post=142133 skrev: Så er spørgsmålet om man ikke skulle skifte Benz ud og give ham et lille hvil. Ville jo være katastrofalt hvis han rendte ind i en skade især mod en modstander der ikke rigtig ligner hører hjemme i LaLiga. Kunne måske også være en kamp hvor jovic kunne tanke lidt selvtillid

​100%. Benz *skal* have et hvil i 2. halvleg.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 måneder 3 uger siden #44 af Ramos4

nono post=142134 skrev:

Ramos4 post=142130 skrev: Miguel har et vildt indlæg, men defensivt halter han klart en del. Vi må håbe Mendy snart får smidt nogle flere muskler på igen.

​Jeg har hverken fuld tillid til Guti, Mendy eller Marcelo. Vi ku' godt overveje at hente en Koulibaly og så få Alaba ud på den venstre-back. Det tror jeg ville klæde holdet en del. 

​I forhold til hvor godt offensiven fungerer, tænker jeg at vi godt kan leve med at Mendy ikke kommer med meget fremad. Men vi får se.

Vi har pengene, så vi skal klart hente en defensiv forstærkning på et tidspunkt. Til midten eller højrebacken. 

7 måneder 3 uger siden #45 af nono

Ramos4 post=142136 skrev:

nono post=142134 skrev:

​I forhold til hvor godt offensiven fungerer, tænker jeg at vi godt kan leve med at Mendy ikke kommer med meget fremad. Men vi får se.

Vi har pengene, så vi skal klart hente en defensiv forstærkning på et tidspunkt. Til midten eller højrebacken. 

​Til midten? Er du ikke tilfreds med Casemiro, Camavinga, Fede, Ceballos, Kroos, Modric, Isco og nu Asensio? Vi mangler en CB og en HB og en KM :) 
Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved nono.

7 måneder 3 uger siden #46 af Ramos4

nono post=142137 skrev:

Ramos4 post=142136 skrev:

nono post=142134 skrev:

​Til midten? Er du ikke tilfreds med Casemiro, Camavinga, Fede, Ceballos, Kroos, Modric, Isco og nu Asensio? Vi mangler en CB og en HB og en KM :) 

​Ja altså midten af forsvaret.

Følgende bruger(e) sagde tak: nono

7 måneder 3 uger siden #47 af Kiwes
​Kom nu lige lidt Vini...
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 måneder 3 uger siden #48 af nono

Ramos4 post=142135 skrev:

Jona post=142133 skrev: Så er spørgsmålet om man ikke skulle skifte Benz ud og give ham et lille hvil. Ville jo være katastrofalt hvis han rendte ind i en skade især mod en modstander der ikke rigtig ligner hører hjemme i LaLiga. Kunne måske også være en kamp hvor jovic kunne tanke lidt selvtillid

​100%. Benz *skal* have et hvil i 2. halvleg.

​Ancelotti ændrer aldrig noget før 60. minut. Det var ham Zidane lærte det af - så det må du leve med (sammen med det sprudlende spil).

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.