Optakt: Real Madrid – Villarreal, LaLiga, 7. spillerunde

10 måneder 2 uger siden #61 af Kiwes
​Ikke noget at sige til at Villarreal har spillet så mange nullerter. De spille jo pisse defensivt med alt det ligegyldige boldflytteri.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #62 af Sebberg
​Puha, en mavepuster.

Det er egentligt ikke så meget resultatet, men mere det, at jeg sidder med den følelse, som jeg har siddet med så mange gange de seneste år: At jeg har været dybt uenig med vores træners dispositioner.

Sådan har det ikke været indtil videre i denne sæson, og det er har været så rart, men....

Hvad er det for nogle udskiftninger i dag? Hvorfor i alverden får man ikke Miguel og/eller Lucas ind som backs, så man kan få nogle flere overlaps, og at man i det ene tilfælde kan få Valverdes dynamik op på midtbanen. 

Hvor bliver Jovic af? Det her er da om nogen en kamp, hvor han skulle ligge inde i feltet til sidst? I stedet kører vi BÅDE Isco og Hazard, der jo nærmest er én og samme spiller med belgierens kollaps.

Og hvorfor freder med Casemiro hele kampen? 

Det er nemt at være mandagstræner, men ovenstående ting var da fuldkommen åbenlyse løsninger for at få spillet til at rulle lidt mere. Skuffende. Meget skuffende. 
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Lars1991, Bismo, Kiwes, JesperThomsen, Dragam

10 måneder 2 uger siden #63 af madrid2000
​Villarreal er godt nok nogle kujoner. Fuck good Ebening.
De ville slet ikke spille fodbold. Det handlede om at trække tiden konstant. Selv da de havde bolden prøvede de ikke på en skid, men aflevere til hinanden og træk tiden.
Målmanden ville slet ikke spille bolden med mindre han blev angrebet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum

10 måneder 2 uger siden #64 af -#7-
​Skuffende at man ikke kan udnytte Atleticos nederlag fuldt ud, og skabe sig lidt afstand allerede nu. Pilen peger også på Ancelotti, for var det her virkelig en kamp hvor der skulle eksperimenteres? Hvis Valverde ikke skal hviles, så skal hans kvaliteter i hvert fald slet ikke spildes på backen. Og som Ramos4 skrev, Asensio på midtbanen er Ancelottis egen opfindelse, så hvorfor smide ham på kanten hvor han har været dårlig i 4 år, istedet for bare at skifte ham helt ud. 

Besynderlig aften synes jeg. Håber holdet har lært noget trods alt. 

LJ16
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Petroleum, Dragam

10 måneder 2 uger siden #65 af Real HWL

Kiwes post=142322 skrev: ​Ikke noget at sige til at Villarreal har spillet så mange nullerter. De spille jo pisse defensivt med alt det ligegyldige boldflytteri.

På trods af det så ligner de et hold i balance, plus de får skabt de største chancer. 

Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Real HWL.

10 måneder 2 uger siden #66 af Bismo
Emery har taget gnisten ud af Villareal. Det plejer at være et sprudlende offensivt hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

10 måneder 2 uger siden #67 af Bismo

Real HWL post=142326 skrev:

Kiwes post=142322 skrev: ​Ikke noget at sige til at Villarreal har spillet så mange nullerter. De spille jo pisse defensivt med alt det ligegyldige boldflytteri.

På trods af det så ligner de et hold i balance, plus de får skabt de største chancer. 

​På vores fejl. De har ikke vundet en eneste kamp indtil videre i sæsonen, og i dag kunne man tydeligt se hvorfor. De fokuserer mere på at ødelægge modstandernes spil end på at skabe noget frem i banen. 
Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

10 måneder 2 uger siden #68 af Real HWL

Bismo post=142329 skrev:

Real HWL post=142326 skrev:

​På vores fejl. De har ikke vundet en eneste kamp indtil videre i sæsonen, og i dag kunne man tydeligt se hvorfor. De fokuserer mere på at ødelægge modstandernes spil end på at skabe noget frem i banen. 

Jeg har ikke set deres andre kampe, så kan ikke udtale mig om deres spillestil. Men det er da kun pga af Courtois at de ikke får 3 point idag. Om man kan lig deres spillestil eller ej, så fik de Real til at ligne en flok idioter i hele kampen, også godt hjulpet af en elendig dommer. Vi burde være dygtige nok til at skabe chancer mod et hvilket som helst defensivt manskab, det handler bare om at flytte bolden hurtigt nok, og lave de rigtige løb. Så skal der nok komme åbninger. Vi gjorde intet idag udover at pisse det hele væk med konstant dårlige beslutninger i alle 94 minutter. Jeg er dybt skuffet efter idag.

Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Real HWL.

10 måneder 2 uger siden #69 af Kiwes
​Ancelotti: "Valverde as RB? He can play everywhere and we need to find his best position. However, for me it's not the right-back. Ohh do u think!? Vi skal ALDRIG se det igen. Så må du gro nogle boller og spiller med rigtige backs.

Ancelotti: "I don't think I made a mistake with that starting XI."...bekymrende.

Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Kiwes.

10 måneder 2 uger siden #70 af Ramos4
Det er sgu også svært når vi stadig mangler begge backs. Nacho er bare ikke god fremad.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

10 måneder 2 uger siden #71 af Kratmus
Denne kamp er essensen af, hvorfor så mange synes, at Premier League er et top-produkt og La Liga altid vil være et segunda produkt underholdningsmæssigt.

Villareal møder op for at trække tiden i 90 minutter. Vi spiller fodbold og forsøger at skabe en kamp. Jeg ved ikke, hvad Villareal tror, at de laver. De er destruktive for fodbolden. Unay Emery må gerne skride til PSG igen, hvor hans latterlige attitude passer ind i den ynkelige klub.

Ærligt, jeg synes virkelig ikke, at man kan klandre holdet for særlig meget i dag. De presser og presser mod et hold, der møder for ikke at spille fodbold. Kujonfodbold kan det kaldes. Villareal må gerne rykke ned i Segunda igen. Der er ikke noget at sige til, at de har spillet uafgjort i nærmest alle deres kampe. Det er værre end Atletico Madrid, der skal forsvare en 1-0 føring hjem med 7 forsvarsspillere på banen.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Kialpe

10 måneder 2 uger siden #72 af Brylle
Tja der vindes et point i forhold til Atlético hvilket er positivt. Jeg forstår egentlig godt at Ancelotti vælger at spille den sikkert, især fordi der ikke blev leveret ved siden af en dommer der gerne så Villarreal vinde. 

Militao og Alaba var virkelig gode i dag. De vinder dueller og sammen med Courtois havde de rigtig godt styr på det på en dag hvor holdet knækkede midtover og Casemiro ikke bidrog med noget som helst.

Apropos Casemiro: Hold da op hvor er han kommet elendigt i gang… Det er så ukoncentreret og arrogant at se på. Pt bør han ikke være blandt de foretrukne 

Valverde skal ikke indgå i eksperimenter. Han skal bare spille fast inde på midten og så må Modric sgu ofres hvis der skal være plads til en bestemt type. Han er heller ikke særlig god som back for at være ærlig, men vi skal bruge ham centralt.

Kollektiv off day men det kan ikke undgås på en sæson. Alligevel får vi et point mod en fin modstander og med en dommer mod os samt øger afstanden til Atlético. Jeg tænker også at man lærer af sådan en kamp.

Jeg elsker ideen om at der skal presses aggressivt, især når Militao og Alaba er så hurtige og gode i duellerne. Problemet opstår når Casemiro lunter rundt og Modric ikke har fysikken til det. Holdet knækker simpelthen over. Det ville intet gøre mig hvis Camavinga blev testet som 6’er endnu mere. Han er hurtig, aggressiv, dækker et kæmpe areal og er elegant på bolden.

Stadig meget positivt i denne sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe, Dragam

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.