Optakt: Real Madrid – Villarreal, LaLiga, 7. spillerunde

10 måneder 2 uger siden #73 af 9eren
Jeg kom hjem og så at Aensio var sat på kanten, wtf. Havde Ancelotti set en anden kamp sidste gang ?

Og hvad fanden skulle Valverde spille back for?

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #74 af Kiwes
​Jeg synes ikke at Pau Torres så ud som noget særligt under EM. Men jeg skal da love for at han var en baller i går. Han kunne jo spille sig ud af alt - og det var endda rigtige gode afleveringer. Vores presstil var måske heller ikke synderligt godt. Om han kan forsvare skal jeg være usagt, dertil ved jeg simpelthen ikke nok om ham. Men spændende.
Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Kiwes.

10 måneder 2 uger siden #75 af Fondo_Sur
Det er svært at gøre sig klog på holdet. Synes dog at det er positivt, at de unge er ved at være bedre end de gamle. Her tænker jeg især på at Casemiro, Modric og Lucas nemt kan udskiftes med Camavinga, Valverde og Miguel. Det er måske på en billig baggrund, men kampen mod Mallorca bør bruges som inspiration for holdet fremover. Og ikke Zidanes foretrukne hold.

Carlo har været lidt for forsigtig.

1 point hjemme mod Villarreal vil altid være skuffende, men det er okay, hvis man lærer af fejlene. Det er hårdt at være Real Madrid spiller og træner for med rivalernes dårlige form, så er det nærmest en pligt at blive mestre. Det er bare ikke særligt nemt at blive ved med at hive 3 point hjem, når trætheden melder sig i det meget tætte kampprogram.
Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Fondo_Sur.

10 måneder 2 uger siden #76 af Thomaskjensen
Om trætheden er en faktor nu, så gruer jeg gevaldigt over foråret.

Nu syntes jeg det er fedt at Anco vil vinde kampene, og han ikke er bange for at skifte ind, men her dagen efter undre det mig meget at han vælger at stille med en så langsom midtbane.

Vi starter med fart på kanterne via brasserne, og forsøger at lave et højt press på bolden og så står Modric, Assensio og ikke mindst Cassemiro og kigger på, hvordan havde det set ud om midtbanen havde bestået at Fede og Carmivanga samt en af dem der startede?

Begge bakker er så piv ringe at brasserne bliver tvunget til at forsvare hele tiden, altså først lave genpress alene, og så hjem for at forsvare, resultatet er ZZ fodboldt med ca. 0 spillere i feltet.

Håber den gode Ancho har fattet at det er bedre at give de helt unge spilletid frem for at eksperimentere. Vi har 3 verdensklasse CB der er klar, 2 rigtig gode kanter, adskillige CM og Benzema.
Villareal forsøger at spille sig op, og når det går i stå er det en lang boldt.
Så hvorfor insistere på at spille 4-3-3, skal vi have 4 mand i forsvaret for at fange lange bolde?

Kudo skal Villareal have for at smadre en fodboldt kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

10 måneder 2 uger siden #77 af Ramos4
Modric har ikke benene til presspil mere. Vi må håbe det står bedre til med Kroos.

Valverde er sindssygt vigtig på midtbanen. Aldrig mere back.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.