Truppen mod Sheriff Tiraspol, Champions League, 2. spillerunde

3 måneder 4 uger siden #1 af Nicklas
Carlo Ancelotti har udtaget...

08 Kroos 380x501Thumb

Carlo Ancelotti har udtaget truppen til tirsdagens topopgør i Champions Leagues gruppe D mod Sheriff Tiraspol, og det er med et glædeligt gensyn.

Den tyske midtbanespiller Toni Kroos er nemlig meldt klar efter dagens træning, og derfor er han nu at finde i truppen. Til gengæld må man fortsat se bort fra spillere som Gareth Bale, Ferland Mendy og Dani Carvajal.

Truppen mod Sheriff Tiraspol:

Målmænd: Courtois, Lunin, Luis López.

Forsvar: Militão, Alaba, Vallejo, Nacho, Miguel.

Midtbane: Kroos, Modric, Casemiro, Valverde, Lucas Vázquez, Isco, Camavinga, Blanco, Asensio.

Angreb: Hazard, Benzema, Jovic, Vinícius, Rodrygo, Mariano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 4 uger siden #2 af Ramos4
Lad os få Miguel på backen og Valverde tilbage på midtbanen, por favor.

Ku' være en fed kamp for Hazard at tanke lidt selvtillid og så måske hvile Vini eller Benz.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

3 måneder 4 uger siden #3 af SeQueda
Kunne også være fint at give Casemiro et hvil. Han ser ud til at trænge til det, og det er givetvis den meste oplagte kamp i hele sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, Dragam

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 måneder 4 uger siden #4 af Madridista02
Håber Nacho spiller højreback og Miguel venstreback. Jeg er med på, at Miguel ikke har set skarp ud defensivt, men han er en rigtig back, modsat Vazquez og Nacho som vikarierer der, og det tror jeg gør en foreskel, om der spilles med en der spiller på sin naturlige position eller ej. Og så bidrager Miguel med rigtig meget offensivt, især hans indlæg er der meget kvalitet i. Og så skal Valverde ind på central midt, som andre brugere også er inde på. Det er simpelthen ikke i orden, at spilde så store kvaliteter, på´en back position.

3 måneder 4 uger siden #5 af Mathiaska

SeQueda post=142359 skrev: Kunne også være fint at give Casemiro et hvil. Han ser ud til at trænge til det, og det er givetvis den meste oplagte kamp i hele sæsonen.

Nja, nu sad Casemiro jo over mod Mallorca i onsdags, så han bør ikke være træt allerede igen. Slet ikke når man kigger på hvor mange kampe han plejer at kunne spille i træk uden at være påvirket af det. 
Han har dog ikke være særlig god indtil nu i sæsonen. Om hvile eller flere kampe vil hjælpe er svært at sige. 

3 måneder 4 uger siden #6 af DeLaRed

Mathiaska post=142361 skrev:

SeQueda post=142359 skrev: Kunne også være fint at give Casemiro et hvil. Han ser ud til at trænge til det, og det er givetvis den meste oplagte kamp i hele sæsonen.

Nja, nu sad Casemiro jo over mod Mallorca i onsdags, så han bør ikke være træt allerede igen. Slet ikke når man kigger på hvor mange kampe han plejer at kunne spille i træk uden at være påvirket af det. 
Han har dog ikke være særlig god indtil nu i sæsonen. Om hvile eller flere kampe vil hjælpe er svært at sige. 

​Men traethed kan ogsaa godt ophobe sig i kroppen. Jeg synes personligt baade ham og Modric har set meget traette ud siden de kom hjem fra landsholds pausen, tror lidt at de "mange" minutter de 2 har spillet i starten af seasonen kombineret med landsholds fodbold over sommerens samt en fysisk haard pre-season (under pintus) godt kan sidde i kroppen nu, saa det optimale ville vaere at give dem begge 10-12 dages pause uden minutter paa banen, men uden Kroos og med en Fede der maaske heller ikke er helt frisk, saa er det bare ikke muligt med nuvaerende program. Ved godt det ikke er fedt, men haaber personligt baade Modric og Casemiro rammes af smaa muskel skader i dagene op til naeste landskamps pause, det ville vaere sundt hvis de bare blev hjem og slappede den lidt, og det samme kan siges om Fede for han bliver heller ikke bedre paa banen af at flyve halvejs rundt om Jorden og retur igen for at spille fodbold med 3-4 dages mellemrum.

Donde está la biblioteca?

3 måneder 4 uger siden #7 af Lars1991
Modric var dog ikke med Kroatien til den sidste landsholdssamling.

3 måneder 4 uger siden #8 af Thomaskjensen
Jeg vil gerne se;

Miguel, Nacho, Militao og Crust om han kan spille.
Carmiwanga, *Kroos, *Modric
Vini, *Hazard
*Jovic

Så spare lidt spillere, ja ud over de unge og forsøge at få i gang Kroos, Hazard og Jovic. dem med * får 45-60 minutter

3 måneder 4 uger siden #9 af RGBlanco
Hvem er Crust og Carmiwanga?
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

3 måneder 4 uger siden #10 af Thomaskjensen

RGBlanco post=142365 skrev: Hvem er Crust og Carmiwanga?

Sikke en klodsmajor jeg er, det var dog en masse fejl der kom ud af tangentbordet.  
Victor Chust, 5. marts 2000 (21 år) og udlejet til Cadiz. 
Eduardo Camavinga, 10. november 2002 (18 år). 

Skal nok også passe på at undskylde at jeg skriver; 
Vini og ikke Viní eller helt korrekt Vinícius Júnior, undskyld for Jovic og ikke Jović, undskyld for Modric ikke Modrić, men dem regnede du ud, har du ellers nogen OT-kommentarer?
Har tilføjet de rigtige navne til ordbogen, så jeg håber det bliver bedre fremover, vil jo ikke have en ny Koshaw.
Sidste redigering: 3 måneder 4 uger siden ved Thomaskjensen. Begrundelse: For at være tydelig var det nok klogt med en punktum her og der, samt at have lidt mellemrum mellem teksten. Beklager igen min arrogance og at jeg skrev navnene forkert gennem alle disse år på siden.

3 måneder 4 uger siden #11 af Daniel
​Chust er udlejet til Cádiz, som du selv spottede efterfølgende. Han kommer sgu nok ikke i kampen i aften eller resten af sæsonen for Real Madrid……. Crust er en anden sag. Ham glæder jeg mig til at se!
Sidste redigering: 3 måneder 4 uger siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 måneder 4 uger siden #12 af Dios
​Jeg håber ikke Ancelotti vil spare spillere. Faktisk håber jeg han nu går med det jeg har givet ham så meget ros for. Spille med dem i form.

Håber simpelthen på, at han går med noget der minder om en 4-2-3-1 med Gutierrez, Alaba, Militao og Nacho i forsvaret. Blanco og Valverde på den centrale midtbane. Vinicius og Rodrygo på kanterne. Hazard som offensiv midtbane med Benzema foran ham.
Modric har vist forfærdelig form i et stykke tid nu. Casemiro er i mine øjne vanvittigt overvurderet, men han er slet ikke mødt op i denne sæson. Synes ingen af dem trænger til at blive hvilet. Jeg synes de trænger til at få mindet dem om, at ungdommen for alvor banker på døren. 

Rodrygo synes jeg var den bedste offensive spiller imod Villarreal. Forstår dog godt hvorfor Ancelotti valgte at udskifte ham i stedet for Asensio, men netop sidstnævnte fortjener ikke genvalg efter hans tamme præstation sidst. Hazard synes jeg viser rigtig gode takter inde centralt, men ham passer Ancelotti godt på og det er jeg glad for. 
Blanco og Valverde ser jeg bare som et rigtig godt match til den her kamp. Noget dynamik, boldsikkerhed og defensiv balance. Isco banker i den grad på, og modsat alle som mener han bliver favoriseret af Ancelotti, så mener jeg han bliver "straffet", for der er vel ingen breddespillere som har efterladt et bedre indtryk i stort set samtlige kampe end ham. Han er på ingen måder god nok som fast starter - helt enig, men han har virkelig hævet sit niveau. 

Ancelotti ved selvfølgelig bedst, så hvis spillerne trænger til hvile, så skal de hviles, men jeg håber Ancelotti "straffer" spillere som Modric og Casemiro til sådan et opgør her. Vi skal ind og dominere på bolden, og true dem centralt med Hazard og Benzema samt holde bredden til at kunne åbne det hele op med begge vores kanter. Vi skal simpelthen ud og have endnu en storsejr efter den pinlige indsats imod Villarreal. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 måneder 4 uger siden ved Dios.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.