Truppen mod Sheriff Tiraspol, Champions League, 2. spillerunde

2 år 6 måneder siden #13 af Brylle
​I dag er en god mulighed for at give dygtige spillere som Jovic, Blanco og Vallejo lidt kamptræning og noget medvind men jeg håber ikke at det bliver et rent B hold. Vi kan sagtens ende i en situation hvor der bliver brug for dem med en relativt smal trup på nogle punkter. Så hjælper det ikke at det er 3 måneder siden de har spillet. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #14 af NadaMás
​Jeg tvivler meget på Vallejo fra start. Jeg har en idé om at han kun kommer i spil i kraft af skader og karantæne, men i en kamp som dagens, vil jeg ikke have noget i mod at blive modbevist. Vi er tyndt besatte i forsvaret og alle mand skal være klar, så vidt muligt.
Jovic håber jeg meget på at se. Benzema var det eneste offensive våben man kunne stole på under Zidane, og han kommer fortsat til at være det med længder mest potente, men jeg håber at Ancelotti kan skabe en offensiv med flere stringe og konkurrence - Hvilket det indtil nu jo har tydet på! Ville være super hvis Jovic kan få åbnet målkontoen i aften. Det samme gælder for den sags skyld Hazard.
Håber ligeledes meget på en midtbane med Blanco fra start, og gerne enten Valverde eller Camavinga samt Modric. Kroos skal så gerne ind og have 20-30 minutter i 2. halvleg.

Courtois
Nacho, Militao, Alaba, Miguel
Fede/Cama, Blanco, Modric
Hazard, Jovic, Vinicius

Syntes at denne opstilling muliggør at flere af reserverne kan blive varme og tanke selvtillid, uden at det er et useriøst b-hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #15 af Ramos4
Tror kun Vallejo kommer i nærheden af noget er når vi får skader og karantæner i midterforsvaret.

Jeg håber på:

Kurt

Nacho - Militao - Alaba - Miguel

Valverde - Blanco - Camavinga

Rodrygo - Jovic - Hazard

Og så håber jeg selvf. at få Kroos at se.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #16 af Brylle
​Det er heller ikke fordi jeg glæder mig til den dag han spiller, men en Vallejo i kamptræning er trods alt kun noget skidt. Han må være helt væk uden overhovedet at spille :D 

Lige mod Sheriff bør han kunne bestå og det er ikke dumt at holde truppen i gang. Jeg husker tidligere i hans karriere nogle gode præstationer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #17 af Zyconith
​Hvor skal vi se den henne?!?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #18 af Ramos4

Zyconith post=142374 skrev: ​Hvor skal vi se den henne?!?

​Har Viaplay ikke alle kampe?

Ellers er der vel kun streams :/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #19 af Daniel

Ramos4 post=142376 skrev:

Zyconith post=142374 skrev: ​Hvor skal vi se den henne?!?

​Har Viaplay ikke alle kampe?

Ellers er der vel kun streams :/


Korrekt. Den vises på Viaplay.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #20 af Ramos4
Kan se at "Viaplay Total" koster 449,- om måneden - uden mulighed for prøveperiode. Well fuck me sideways.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce