Bedømmelse af truppen mod FC Sheriff

10 måneder 1 uge siden #13 af Thomaskjensen

Kiwes post=142508 skrev: ​Synes godt nok Carlo er faldet af på den. Midtbanen med både Camavinga og Casemiro virker helt hovedløst mod et hold som man ved vil komme til at stå lavt. Det ville man i hvert fald vide, hvis man så deres første kamp. Her kunne Asensio fint bruges. Og så de der panik ændringer til sidst med at spille uden decideret backs virker bare mærkeligt. Det var Shaktar kampen om igen fra sidste sæson. Jeg var begyndt at nyde at se os spille igen, men jeg begynder at få flashbacks til de sidste par sæsoner allerede.

​Til dels enig, men Carlo starter jo netop med Fede og Camavinga som begge går meget langt frem, så at gardere sig med Casemiro som en extra prop i forsvaret og til at bryde mener jeg ikke er en direkte fejl.
Jeg mener vi bliver overrasket over hovr meget energi de har, men OK Sherifferne ligger bagud med 3-4 kampe i den hjemlige liga da de får spare kræfter (INGEN undskyldning)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #14 af Ramos4
Tvivler på at Camavinga kan lukke alle hullerne som 6'er. Tror hellere han vil fremad banen. Så hellere prøve Blanco. Men mod små modstandere kan det selvfølgelig nok gå.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

10 måneder 1 uge siden #15 af Dios

Ramos4 post=142491 skrev: Jep. Hazard og Vini bliver aldrig til noget hos os.

Hazard er decideret færdig. Vini skal nok blomstre op igen på et tidspunkt og snyde os alle sammen, men hvis han stadig ikke kan afslutte nu, så sker det nok ikke.

Er du hoppet tilbage på Mbappé vognen, eller? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 måneder 1 uge siden #16 af Ramos4

Dios post=142536 skrev:

Hazard er decideret færdig. Vini skal nok blomstre op igen på et tidspunkt og snyde os alle sammen, men hvis han stadig ikke kan afslutte nu, så sker det nok ikke.

​Jeg var på Vini-vognen i en måneds penge og jeg fortryder det ikke. Men jeg kan nu igen se klart :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

10 måneder 1 uge siden #17 af elle44

Ramos4 post=142544 skrev:

Dios post=142536 skrev:

​Jeg var på Vini-vognen i en måneds penge og jeg fortryder det ikke. Men jeg kan nu igen se klart :)

​Du må have ændret din avatar igen, hvem bliver det nu? 

10 måneder 1 uge siden #18 af Ramos4

elle44 post=142547 skrev:

Dios post=142536 skrev:

​Jeg bliver ved med at have Vini indtil Mbappe kommer.

10 måneder 1 uge siden #19 af elle44

Ramos4 post=142548 skrev:

elle44 post=142547 skrev:

Dios post=142536 skrev:

​Jeg bliver ved med at have Vini indtil Mbappe kommer.

​Det kan jeg respektere 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

10 måneder 1 uge siden #20 af Kiwes
​Jeg indrømmer sku også gerne jeg den seneste tid har tænkt...hva faen skal vi egentlig med Mbappe. Virkeligheden er kommet tilbage til mig nu og det samme for Vini.

10 måneder 1 uge siden #21 af Real HWL
​Jeg har en bekendt der er træner i FC. Nordsjælland, han siger at statistisk set score en angriber i gennemsnit et mål på 3 100% chancer. Det snit holder Vinicius indtil videre meget godt i år, og han er ingen gang angriber. Ligesom Ronaldo, så deler Vinicius vandene. Og det gør han fordi han er gal og genial på samme tid. Personligt elsker jeg Vinicius, også selvom hans afslutninger nogen gange ryger op i VIP loungen på Bernabeu. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

10 måneder 1 uge siden #22 af Taxii89

Real HWL post=142562 skrev: ​Jeg har en bekendt der er træner i FC. Nordsjælland, han siger at statistisk set score en angriber i gennemsnit et mål på 3 100% chancer. Det snit holder Vinicius indtil videre meget godt i år, og han er ingen gang angriber. Ligesom Ronaldo, så deler Vinicius vandene. Og det gør han fordi han er gal og genial på samme tid. Personligt elsker jeg Vinicius, også selvom hans afslutninger nogen gange ryger op i VIP loungen på Bernabeu. 

​Hvad er det man siger, der findes løgn, forbandet løgn og så statistik?
Jeg er med på det langt hen af vejen giver mening at kigge på gennemsnit, expected goals og så videre. Men hvis vi ser bort fra det en stund og så bare kigger på hvordan han afslutter. Det er jo ikke fordi jeg sidder og tænker "den var der næsten". Tværtimod så brager han den jo ofte helt til hjørneflaget eller op på de bagerste rækker af tribunen, og det bekymrer mig altså. Tallene er måske som sådan okay, men jeg synes ikke han ligner en, der udvikler sig til at hamre den ind. Jeg håber inderligt jeg tager fejl, men tror stadig ikke han har potentialet til at blive en af de helt store i fremtiden. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

10 måneder 1 uge siden #23 af Dragam

Real HWL post=142562 skrev: ​Jeg har en bekendt der er træner i FC. Nordsjælland, han siger at statistisk set score en angriber i gennemsnit et mål på 3 100% chancer. Det snit holder Vinicius indtil videre meget godt i år, og han er ingen gang angriber. Ligesom Ronaldo, så deler Vinicius vandene. Og det gør han fordi han er gal og genial på samme tid. Personligt elsker jeg Vinicius, også selvom hans afslutninger nogen gange ryger op i VIP loungen på Bernabeu. 

​Det holder måske i suppen... men Lewandowski brænder squ ikke 2 ud af 3 100% chancer... det gjorde Van Nistelrooy og andre top afsluttere heller ikke.
Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved Dragam.

10 måneder 1 uge siden #24 af Sebberg
Det, der bekymrer - og undrer - mig mest, er hans sparketeknik. Først og fremmest benytter han sig gang på gang af det mest besynderlige skud, som jeg aldrig ser andre professionelle spillere bruge. Man ser det, når han fra venstre kommer løbende mod højre og eneder en smule forbi midten målet, hvorefter han forsøger at sparke den tilbage i modsatte hjørne. Det er normalt, men hvor alle andre sparker med vristen, så forsøger han sådan et dybt underligt spark, hvor det ligner, at han laver et chip ved at sparke ned i bolden, men egentligt bare rammer den med indersiden. Resultatet er, at der ingen fart kommer på bolden, og at han aldrig vil udplacere en målmand på den måde. En helt igennem mærkværdig måde at afslutte på i stedet for at sparke med vristen eller hårde inderside ved nærmeste stolpe. Har andre bemærket dette spark?

Og så er der vristen. Det kan da ikke være rigtigt, at han ikke kan lære fra kanten af feltet at sende en nogenlunde hård afslutning afsted med sin vrist? Når han hver gang skal kæle den ind, skal den jo sættes absurd yderligt, før den går ind, men med de positioner han kommer i, vil det ofte væk nok, hvis han bare kan få lidt gang i bolden. 

Jeg spiller syvmandsbold på Kløveren, og jeg føler helt ærligt ikke, at jeg overdriver, når jeg siger, at otte ud af ti på vores hold afslutter bedre og mere ‘effektivt’ end Vinicius. Det giver simpelthen ingen mening.

Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved Sebberg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Madrid1998, Taxii89, JesperThomsen, Dragam, Ramos4

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.