Truppen mod Galatasaray
Han er og bliver en skændsel. Kæft hvor er han elendig!!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Jeg tror det noget der sker mentalt, at man ikke vil give alt mere, og man så automatisk sætter hele lortet på autopilot.
Det er dog lige præcis her IMO, at det ikke er Madrid værdigt. Jeg vil ønske at Kongeklubben skal blive husket for at være nådesløse! Det er det der gør en klub til verdens bedste klub.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Han er jo et svinsk geni med sine Arbeloanske frispark. Det er jo derfor både Spanien og Real Madrid bruger ham. Han kan bruges på begge back-pladser. Havde han været portuguiser, havde Mou giftet sig med ham.
Er der nogle der ved noget om Marcelo? Trist at vores venstre side er blevet så svag, offensivt set med Coentrao.. :-(
- Bernabéu
- Gæst
-
Men jeg væmmes hvergang Arbeloa lukker af, og mest af alt, når han dummer sig, og lukker en angriber forbi, og derefter jagter ham med sine forbandede arme og albuer. Jeg HADER når andre hold, benytter sig af samme middel, eks. når Özil er på bolden, er der mange forsvars spillere, der trækker ham ned, pga. hans lave fysiske styrke, og jeg hader det. Når Arbeloa gør det får jeg decideret kvalme, og ønsker egentligt at angriberen sætter en albue retur i fjæset på ham. Ud med dig Arbeloa, du er kort sagt slet ikke intelligent/god nok til Madrid.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Puha har svært ved at forsvare Arbeloa i dag, men stop nu med den heksejagt. Det er jo helt ekstremt. :)
Han er jo et svinsk geni med sine Arbeloanske frispark. Det er jo derfor både Spanien og Real Madrid bruger ham. Han kan bruges på begge back-pladser. Havde han været portuguiser, havde Mou giftet sig med ham.
Heksejagt? Kritikken er mere end berettiget, sådan som jeg har ser det i denne sæson.
Hvad der tidligere har været hans forcer, har været hans rutine og dertilhørende gode placeringsevne og forudseenhed. Ingen af delene er dog tilsyneladende noget han har magtet i en længere periode nu.
Han er muligvis en af de langsommeste backs i verden, han er kluntet uden lige, han besidder ikke skyggen af teknik eller anstændig boldbehandling, han begår et utal af frispark og får et utal af advarsler, han er blevet gradvist mere svinsk i sin spillestil som årene er passeret, hans placeringsevne er forduftet til et fjernt fjernt sted og han har glemt hvordan man forsvarer.
Han bliver udelukkende brugt af mangel på bedre. Det gælder både for Spanien og Real Madrid. Nævn en god spansk højreback i verden lige nu? (Carvajal bliver forhåbentlig manden der slår ham af, både for det spanske landshold og Real Madrid). Bare det faktum at en skadesplaget lejesvend på 30 år, der er naturligt midtbanespiller, er det foretrukne valg på højrebacken (og en jeg personligt er mere tryg ved), er blot med til at bevise at Arbeloas bedste tid som fodboldspiller for er forbi.
Jeg kan lide Arbeloa fordi han er canterano og har madrid i hjertet, men den tid hvor han var berettiget en plads i startopstillingen for Real Madrid er ovre...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Men altså. Jeg siger jo også det var svært at forsvare ham i dag. Der må være en grund til at han spiller så dårligt for tiden, for på landsholdet er han jo stadig på sit vanlige niveau?..
Jeg er fortaler for Carvajal, men ikke som fast mand lige i starten. Det er han ikke klar til. :-) han skal lære et par tricks før han spiller på den position.
Realmadrid94 skrev: Haha. Du hørte vel hvad Per og Carsten snakkede om? Essien ser jo nærmest Mourinho som en far!
Jeg er fløjtende ligeglad med hvad Friman og Werge siger. Essien har da heller ikke spillet specielt meget i denne sæson, og da slet ikke fra start? Det er først nu at han måske har overtaget lidt på backen, og det er lige netop fordi Arbeloa har haft en forfærdelig sæson. Der kan næppe være tale om en "vennetjeneste", som både du og kommentatorparret tilsyneladende insinuerer.
Realmadrid94 skrev: Men altså. Jeg siger jo også det var svært at forsvare ham i dag. Der må være en grund til at han spiller så dårligt for tiden, for på landsholdet er han jo stadig på sit vanlige niveau?..
Jeg kritiserer ham ikke bare for kampen idag, men for hele hans nuværende sæson. Og for lige at vende tilbage til mit tidligere indlæg, så er det af mangel på bedre at han stadig spiller for det spanske landshold. Ydermere har Spanien ikke været synderlig stærkt præsterende eller spillende i år...
Realmadrid94 skrev: Jeg er fortaler for Carvajal, men ikke som fast mand lige i starten. Det er han ikke klar til. :-) han skal lære et par tricks før han spiller på den position.
Jeg sagde ikke at Carvajal lige nu er den bedste spanier på højrebacken, jeg brugte ordet "forhåbentligt", nemlig at han forhåbentligt bliver det. Og hvis du med "tricks", mener nogle af Arbeloas svinestreger, så er jeg dybt uenig.
Jeg vil gerne høre dig forholde dig til hans svagheder, dem jeg påpegede i mit tidligere indlæg, og hvad du så mener er Arbeloas forcer, der gør at han i øjeblikket, i din bog, er berettiget som starter for Real Madrid og Spanien?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Han får det første gule kort, Snejder skal til at sparke, dommeren trækker Arbeloa hen og giver et gult kort nr. 2.
For hvad?
brokkede han sig? eller hvad? spillet var jo ikke gået igang igen. Jeg har prøvet at se den igen, men kameraret filmer på en masse andre ting (snejder og Gala træner)
Det er nu typisk at han får et rødt, men vil gerne have en idé om for hvad, før jeg "flamer" ham.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
I går var han dog en håbløs idiot! På et tidspunkt, hvor Real Madrid er i spillemæssige problemer, må en så rutineret spiller aldrig forfalde til så ubegribelige dumheder og dermed sælge sine holdkammerater! Han mistede et par plusser i min bog.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
I øvrigt må José Mourinho indse at Real Madrid ikke er gearet til og har aldrig været, til at spille henholdene og afventende som han kunne i Inter og Chelsea. Det eneste forsvar RM har = er angreb ikke andet. Derfor må man bevæge sig ind i semifinalerne med en masse spørgsmål i hovedet, for her bliver der ikke råd til at falde i søvn.
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"