Truppen mod Galatasaray

13 år 3 måneder siden #37 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Truppen mod Galatasaray
Arbeloa UD!!

Hvor er det dog sørgeligt at se at når Ramos er væk så sejler forsvaret. Pepe tåger rundt og fejler grumt ved 3 mål. Varane er meget usikker med Pepe, dog flot af snejder ved mål 2.

Synes Khedira og Modric gjorde det fint, men igen falder di maria ud af kampen og den ene fejlaflevering efter den anden.

Håber Essien snart er klar, spillet flyder meget bedre med ham og så kan Arbeloa rådne op på bænken. Kæft en idiot.

Higuain arbejder trods alt, men falder også ud af kampen, og hvor jeg dog hader hans opgivende attitude ligesom ozil hvis de får lidt modgang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #38 af asp3200
Arbeloa er vel selv skyld i den heksejagt og især mine kommentarer. For han er en klovn, han sælger holdet og gør det mere hektisk. Jeg sad igår og faktisk koncentrerede mig om at se på hans løb og svinestreger efter han kom ind.

Det bør I andre gøre, prøv og brug 5 min på ikke at kigge efter bolden men følg arbeloa og så læg mærke til hvor sløv han er og hvor mange frispark han laver, hiver i trøjer og prøver alt for at skjule for sin egen uduelighed i form af tung og langsom.

Prøv det og vend så tilbage og sig han er god nok.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved asp3200.

• Fawadnz
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #39 af Fawadnz
Besvaret af Fawadnz på emne Truppen mod Galatasaray
Arbeloa lavede en fejl og fik også sin straf, samtidig får han sin straf af at essien tager hans plads. han skal ikke rådne eller noget på bænken han er vores spiller og vi tilgiver, selvom han burde ha holdt hovedet kold. han er normal dygtig, kølig og intelligent. Glem ikke de possitive sider af en enkelt negativ.
men hvad der sker i kampen er ikke arbeloas skyld! ikke arbeloas skyld at der kommer 3 mål ind på os. ikke arbeloas skyld at vi unødvendigt giver tyrkerne mulighed for at bidrage med noget. det var ikke pænt spil i anden halvleg og mourinho må snart forstå real handler ikke om at se passivt til uanset hvordan det står til. Det var forkert i min optik, som så mange andre af kampene mourinho vælger den taktik med være passive. sidst med bayern munchen som gjorde vi røg ud. se indad mourinho, real handler om flot spil hurtig spil, underholdning og WOW effekt.

13 år 3 måneder siden #40 af asp3200
Rogoshin:

Det sker jo kamp efter kamp med Arbeloa. Men især i de store kampe med højt tempo er det tydeligt. Vi snakker 5 min hvor jeg studerede ham ligesom jeg har gjort i andre kampe og som langt de fleste herinde også skriver så bruger han alt for at bremse modspilleren med feje tricks osv. Usmageligt.

Selv Mourinho har nok set det eftersom Essien har slået ham af.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bernabéu

13 år 3 måneder siden #41 af asp3200
Problemet er at Arbeloa ikke er god til at skjule det mere, dommerne ser det og vi ser det mere og mere pga hans hurtighed er væk.

Jeg sidder og bider mig i hånden hver gang han ryger på en 1-2 kombination og så forhindre manden med alle midler og får det ene kort efter det andet. Han er klart det svageste led i Madrd. Så carvajal/essien er løsningen.

Vi bliver ikke enige. Synes også vores spil klart er bedre uden ham.

Ved godt jeg er hård i retorikken, men kan bare ikke klare ham som fodboldspiller.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved asp3200.

• Bernabéu
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #42 af Bernabéu
Besvaret af Bernabéu på emne Truppen mod Galatasaray
Rogoshin, Som jeg ser det er der to sider af sagen.

Den ene er hændelsen som giver 2 gule kort i streg, og farvel. Det er hovedløst. Ja jeg syntes også Galatasaray spillede lige til grænsen igår, hvergang de havde boldtab blev fodbold pludselig lavet om til ishockey, og det galt om at stikke af, for ikke at blive sablet ned af en stav bagfra. Så kan godt se hans frustration, og det var tydeligt at han ikke var den eneste der havde det "hårdt" med dommeren den aften. Men uanset hvad, skal han aldrig sende sådan en latterlig provokation til hverken en modspiller, træner eller dommer.

Den anden side af sagen, er simpelt hvis man kigger på hvor god Arbeloa generelt er. Og der syntes jeg at han er faldet alt for meget i præstation det seneste år. Hvor er hans fart henne? Folk stikker fra ham på kommando, det er helt ubehageligt hvor let det er at komme uden om ham, og det er tydeligt hvordan vores modspillere udnytter det. Kig på kampen igår. Da Essien var på banen, lå meget af deres spil ovre hos Coenträo, og der udfordrede de. Lige indtil, Arbeloa røg ind istedet for Essien. Så rykkede alt spil derovre, og de løb uden om ham, som var han en bowling kegle.

Han er kortsagt slet ikke god nok, overhovedet. Og hans frustration kommer helt tydeligt, når han indser gang på gang, at han ikke kan følge med. Jeg ser ingen anden mulighed end at skille os af med ham. Vi er Madrid, der skal altså være muligt at have en udskifter der kan gøre det tæt på ligeså godt som hvad spilleren der er foretrækket levere. Og kan Arbeloa ikke det, bør han hverken udtages, eller modtage løn fra Madrid mere.

Leveret af Kunena Forum