Le Parisien: PSG overvejer at ophæve med Sergio Ramos

7 måneder 3 uger siden #1 af Administrationen
Ifølge franske Le...

RealMadrid Logo

Ifølge franske Le Parisien overvejer ledelsen i Paris SG at ophæve kontrakten med Sergio Ramos og selv om det ikke er på dagsordenen netop nu skal man have en begyndende erkendelse af, at det var en fejl at hente ham til klubben.

Real Madrid-legendens skifte til den franske hovedstad har langt fra været nogen dans på roser og Ramos har fortsat sin debut til gode, fordi han endnu ikke er blevet meldt klar efter den skade, som han havde med fra Real Madrid.

Le Parisien følger Paris SG tæt, men spørgsmålet om Ramos´ fremtid i klubben, irriterer tydeligvis holdets sportschef, Leonardo, som for et par dage siden sagde følgende:

- Vi vidste, at Ramos havde et problem. I (fransk presse, red.) spiller spansk presses spil. Vi vidste alt. Vi ved udmærket, hvad der foregår.

Sergio Ramos var i sidste uge begyndt at træne med truppen, da han blev ramt af et nyt tilbagefald i genoptræningen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 3 uger siden #2 af Kasillas
Hvordan kan PSG ophæve en bindende kontrakt? En kontrakt kan kun 'ophæves' hvis klubben og spilleren i enighed går med til det, og (næsten) ingen spiller har dårlig samvittighed over at hæve en fed hyre. Men PSG kan ikke ophæve kontrakten med Sergio Ramos ligeså meget som vi ikke kan med Hazard.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano

7 måneder 3 uger siden #3 af Wpee86DK
Alle klubber kan til hver en tid ophæve kontrakten med de spillere de ikke ønsker i klubben. Der skal bare betales en økonomisk kompensation svarende til det tilgodehavende spilleren har tilbage i kontraktperioden. Det er altså ikke en besparelse for klubben at ophæve, men det kan frigive en plads i truppen og måske lægge låg på noget dårlig stemning.

Derfor har vi ikke ophævet med Bale og Hazard da de stadig er vurderet til at havde værdi for klubben på trods af det svingende niveau/skader.

Hvis PSG ikke ser nogen værdi i at havde Ramos løbende rundt i fitness centret kan det derfor give mening at de overvejer bare at betale ham ud af kontrakten og så fokusere på andre spillere istedet.

Forskellen her ligger nok også i, at PSG uden problemer kan hive en sådan sum ud og betale den, hvorimod det ville ramme vores budget likviditet meget hårdere her og nu. Budgetmæssigt er der ingen forskel, men der er forskel på at pengene falder over 3-4-5 år eller prompte
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

7 måneder 3 uger siden #4 af Thomaskjensen
Det mest normale er vel at man forsøger at forhandle med spilleren, og bliver enige om at han får lov at smutte med måske 80% af sin løn.
Alternet er at blive på en arbejdsplads hvor man ikke er velkommen, for du kan jo ikke nægte at træne.

7 måneder 3 uger siden #5 af Kasillas
​Når PSG 'ophæver' kontrakten, så lød det hos mig som om PSG bare kunne annullere kontrakten med et fingerknips uden at betale den resterende kontraktperiode.

Men korrekt at PSG skal på en eller anden måde kompensere Ramos, hvis de vil ud af kontrakten.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano

7 måneder 3 uger siden #6 af nono
Så håber jeg vi henter ham tilbage på en billig kontrakt.

7 måneder 3 uger siden #7 af Brylle
​Set i bakspejlet var det ikke bare et fornuftigt valg, men et rigtig godt valg af Perez da han sagde nej til Ramos og ja til Alaba. Jeg var lidt ærgerlig til at starte med, men den må jeg æde i mig. Virkelig godt set.
Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved Brylle.

7 måneder 3 uger siden #8 af Ramos4

Brylle post=143245 skrev: ​Set i bakspejlet var det ikke bare et fornuftigt valg, men et rigtig godt valg af Perez da han sagde nej til Ramos og ja til Alaba. Jeg var lidt ærgerlig til at starte med, men den må jeg æde i mig. Virkelig godt set.

​Vi tilbød trods alt Ramos 1 år - medmindre du mener det var ren bluff.

Varane er i øvrigt lige udgået :D så ja vi slap egentlig godt fra sommerens vindue.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

7 måneder 3 uger siden #9 af mohbar

Ramos4 post=143248 skrev:

Brylle post=143245 skrev: ​Set i bakspejlet var det ikke bare et fornuftigt valg, men et rigtig godt valg af Perez da han sagde nej til Ramos og ja til Alaba. Jeg var lidt ærgerlig til at starte med, men den må jeg æde i mig. Virkelig godt set.

Varane er i øvrigt lige udgået :D så ja vi slap egentlig godt fra sommerens vindue.

​Men det aller fedeste er at United har OGS som træner. Tænk hvis han var gået til os i sommers. Istedet fik vi onkel Ancelotti -tak og atter tak Perez.

Hvor er OGS dog bare en ufattelig elendig og total kønsløs træner!! Om man overhovedet fatter Hvordan den intethed stadig kan være træner for United! Giv mig en hal...nej, en tiendedel grund til at han nogensinde skal kunne formå at løfte dette United til et eller andet niveau!  Altså de kunne jo ligeså godt placeret et fugleskræmsel som træner. I der mindste vil det måske kunne indgyde en smule respekt..

uanset.. Ronaldo skal igenigenigen nok få reddet OGS rumpette

Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved mohbar.

7 måneder 3 uger siden #10 af Brylle

​Du behøver altså ikke overfortolke på alt hvad jeg skriver og putte ord i munden på mig. Det er anden gang nu. Det er sgu trættende og så ender jeg med at ignorere dig fuldkommen. Det er bare en venlig forespørgsel og så lader jeg den ligge herfra og stoler på dig.

Perez trak det jo tilbage da Ramos endelig var klar og Alaba var sikker :)
DEN del er jeg glad for nu hvor Alaba er så kæmpe en chef og Ramos er hårdere ramt end hvad det så ud til.

7 måneder 3 uger siden #11 af Ramos4

Brylle post=143255 skrev:

​Du behøver altså ikke overfortolke på alt hvad jeg skriver og putte ord i munden på mig. Det er anden gang nu. Det er sgu trættende og så ender jeg med at ignorere dig fuldkommen. Det er bare en venlig forespørgsel og så lader jeg den ligge herfra og stoler på dig.

DEN del er jeg glad for nu hvor Alaba er så kæmpe en chef og Ramos er hårdere ramt end hvad det så ud til.

​Jamen så var kontrakten på 1 år vel også en form for bluff? Eller hvad man nu vil kalde det. 
Jeg forstod det som, at Ramos svarede for sent. Men det kan jo være ren spin - eller bluff.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

7 måneder 3 uger siden #12 af Brylle

Ramos4 post=143256 skrev:

Brylle post=143255 skrev:

​Jamen så var kontrakten på 1 år vel også en form for bluff? Eller hvad man nu vil kalde det. 
Jeg forstod det som, at Ramos svarede for sent. Men det kan jo være ren spin - eller bluff.

​Allright, det orker jeg ikke :D
Vi skal nok bare ikke debattere med hinanden. God kamp

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.