Le Parisien: PSG overvejer at ophæve med Sergio Ramos
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Væk
- Administrator
-
Ifølge franske Le Parisien overvejer ledelsen i Paris SG at ophæve kontrakten med Sergio Ramos og selv om det ikke er på dagsordenen netop nu skal man have en begyndende erkendelse af, at det var en fejl at hente ham til klubben.
Real Madrid-legendens skifte til den franske hovedstad har langt fra været nogen dans på roser og Ramos har fortsat sin debut til gode, fordi han endnu ikke er blevet meldt klar efter den skade, som han havde med fra Real Madrid.
Le Parisien følger Paris SG tæt, men spørgsmålet om Ramos´ fremtid i klubben, irriterer tydeligvis holdets sportschef, Leonardo, som for et par dage siden sagde følgende:
- Vi vidste, at Ramos havde et problem. I (fransk presse, red.) spiller spansk presses spil. Vi vidste alt. Vi ved udmærket, hvad der foregår.
Sergio Ramos var i sidste uge begyndt at træne med truppen, da han blev ramt af et nyt tilbagefald i genoptræningen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Derfor har vi ikke ophævet med Bale og Hazard da de stadig er vurderet til at havde værdi for klubben på trods af det svingende niveau/skader.
Hvis PSG ikke ser nogen værdi i at havde Ramos løbende rundt i fitness centret kan det derfor give mening at de overvejer bare at betale ham ud af kontrakten og så fokusere på andre spillere istedet.
Forskellen her ligger nok også i, at PSG uden problemer kan hive en sådan sum ud og betale den, hvorimod det ville ramme vores budget likviditet meget hårdere her og nu. Budgetmæssigt er der ingen forskel, men der er forskel på at pengene falder over 3-4-5 år eller prompte
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Alternet er at blive på en arbejdsplads hvor man ikke er velkommen, for du kan jo ikke nægte at træne.
Men korrekt at PSG skal på en eller anden måde kompensere Ramos, hvis de vil ud af kontrakten.
“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Vi tilbød trods alt Ramos 1 år - medmindre du mener det var ren bluff.Brylle post=143245 skrev: Set i bakspejlet var det ikke bare et fornuftigt valg, men et rigtig godt valg af Perez da han sagde nej til Ramos og ja til Alaba. Jeg var lidt ærgerlig til at starte med, men den må jeg æde i mig. Virkelig godt set.
Varane er i øvrigt lige udgået :D så ja vi slap egentlig godt fra sommerens vindue.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Men det aller fedeste er at United har OGS som træner. Tænk hvis han var gået til os i sommers. Istedet fik vi onkel Ancelotti -tak og atter tak Perez.Ramos4 post=143248 skrev:
Vi tilbød trods alt Ramos 1 år - medmindre du mener det var ren bluff.Brylle post=143245 skrev: Set i bakspejlet var det ikke bare et fornuftigt valg, men et rigtig godt valg af Perez da han sagde nej til Ramos og ja til Alaba. Jeg var lidt ærgerlig til at starte med, men den må jeg æde i mig. Virkelig godt set.
Varane er i øvrigt lige udgået :D så ja vi slap egentlig godt fra sommerens vindue.
Hvor er OGS dog bare en ufattelig elendig og total kønsløs træner!! Om man overhovedet fatter Hvordan den intethed stadig kan være træner for United! Giv mig en hal...nej, en tiendedel grund til at han nogensinde skal kunne formå at løfte dette United til et eller andet niveau! Altså de kunne jo ligeså godt placeret et fugleskræmsel som træner. I der mindste vil det måske kunne indgyde en smule respekt..
uanset.. Ronaldo skal igenigenigen nok få reddet OGS rumpette
Du behøver altså ikke overfortolke på alt hvad jeg skriver og putte ord i munden på mig. Det er anden gang nu. Det er sgu trættende og så ender jeg med at ignorere dig fuldkommen. Det er bare en venlig forespørgsel og så lader jeg den ligge herfra og stoler på dig.Ramos4 post=143248 skrev:
Perez trak det jo tilbage da Ramos endelig var klar og Alaba var sikker :)
DEN del er jeg glad for nu hvor Alaba er så kæmpe en chef og Ramos er hårdere ramt end hvad det så ud til.
Jamen så var kontrakten på 1 år vel også en form for bluff? Eller hvad man nu vil kalde det.Brylle post=143255 skrev:
Du behøver altså ikke overfortolke på alt hvad jeg skriver og putte ord i munden på mig. Det er anden gang nu. Det er sgu trættende og så ender jeg med at ignorere dig fuldkommen. Det er bare en venlig forespørgsel og så lader jeg den ligge herfra og stoler på dig.Ramos4 post=143248 skrev:
DEN del er jeg glad for nu hvor Alaba er så kæmpe en chef og Ramos er hårdere ramt end hvad det så ud til.
Jeg forstod det som, at Ramos svarede for sent. Men det kan jo være ren spin - eller bluff.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Allright, det orker jeg ikke :DRamos4 post=143256 skrev:
Jamen så var kontrakten på 1 år vel også en form for bluff? Eller hvad man nu vil kalde det.Brylle post=143255 skrev:
Jeg forstod det som, at Ramos svarede for sent. Men det kan jo være ren spin - eller bluff.
Vi skal nok bare ikke debattere med hinanden. God kamp