Le Parisien: PSG overvejer at ophæve med Sergio Ramos

2 år 4 måneder siden #13 af Fondo_Sur
Ramos svarede først da han fik en slem skade. Så ville han lige pludselig godt sige ja til kontrakten. Hvorfor mon.

Men sådan fungerer det ikke, og Florentino fandt en bedre løsning med Alaba på fri transfer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #14 af Ramos4

Fondo_Sur post=143263 skrev: Ramos svarede først da han fik en slem skade. Så ville han lige pludselig godt sige ja til kontrakten. Hvorfor mon.

Men sådan fungerer det ikke, og Florentino fandt en bedre løsning med Alaba på fri transfer.

​Havde Ramos ikke været skadet længe på daværende tidspunkt eller husker jeg forkert? 

Men godt lavet af Florentino i såfald. Varane har også kun været mere og mere skadet - og er nu igen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #15 af Ramos4

Brylle post=143261 skrev:

Ramos4 post=143256 skrev:

Brylle post=143255 skrev:

Ramos4 post=143248 skrev:

Brylle post=143245 skrev: ​Set i bakspejlet var det ikke bare et fornuftigt valg, men et rigtig godt valg af Perez da han sagde nej til Ramos og ja til Alaba. Jeg var lidt ærgerlig til at starte med, men den må jeg æde i mig. Virkelig godt set.

​Vi tilbød trods alt Ramos 1 år - medmindre du mener det var ren bluff.

Varane er i øvrigt lige udgået :D så ja vi slap egentlig godt fra sommerens vindue.

​Du behøver altså ikke overfortolke på alt hvad jeg skriver og putte ord i munden på mig. Det er anden gang nu. Det er sgu trættende og så ender jeg med at ignorere dig fuldkommen. Det er bare en venlig forespørgsel og så lader jeg den ligge herfra og stoler på dig.

Perez trak det jo tilbage da Ramos endelig var klar og Alaba var sikker :)
DEN del er jeg glad for nu hvor Alaba er så kæmpe en chef og Ramos er hårdere ramt end hvad det så ud til.

​Jamen så var kontrakten på 1 år vel også en form for bluff? Eller hvad man nu vil kalde det. 
Jeg forstod det som, at Ramos svarede for sent. Men det kan jo være ren spin - eller bluff.

​Allright, det orker jeg ikke :D
Vi skal nok bare ikke debattere med hinanden. God kamp

​Jeg forstår overhovedet ikke, hvad du taler om. Jeg giver dig ret, men prøver bare at spørge ind.  ¯\_(ツ)_/¯

Med bluff mener jeg, at Perez tilbød en kontrakt til Ramos for at holde ham hen indtil Alaba var signet. Eller fordi han vidste at Ramos ville afvise 1 år. At Perez decideret trak tilbuddet tilbage, vidste jeg ikke var common knowledge - jeg har kun hørt at Sergio svarede for sent. Hvilket jeg godt kan se lyder lidt loddent - deraf et...bluff.
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #16 af Thomaskjensen
Var det ikke sådan at Perez spurgte om han kunne regne med at Ramos ville forlænge, svaret var NEJ, hvorefter Perez spurgte ind til om han skulle planere uden Ramos, og der var svaret JA.

Senere og jeg tror faktisk det er efter skaden, så siger Ramos JA, men her er Alaba signet, og der er ikke råd eller plads til Ramos da Militao jo har blomstret op og så er det Perez der siger NEJ, han kan jo ikke forklare for Ramos hvorfor og det ser i en lang periode underligt ud.

At det så virker til at Perez denne gang har været heldig med at sælge Varane og slippe for Ramos løn er jo bare dejligt. Et meget lille plaster på såret når vi tænker at vi stadig sidder med Bale, Hazars og Jovic ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce