Optakt: Real Madrid - Shakhtar Donetsk, CL, 4. spillerunde
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Væk
- Administrator
-
Real Madrid kan tage et afgørende skridt mod videre kvalifikation i Champions League, når Shakhtar Donetsk gæster Estadio Santiago Bernabéu i en af de tidlige aftenkampe i turneringen.
Efter 0-5 i første opgør ligner det en ren formsag for Carlo Ancelottis tropper, men hjemme i Madrid har Real Madrid i denne sæson haft det uvant svært og stik mod spil og chancer tabte man den første hjemmekamp mod Sheriff Tiraspol, mens man også har dummet sig i LaLiga.
Carlo Ancelotti er naturligvis bedst om dette faremoment og han stiller derfor i stærkest mulige opstilling, hvilket indbefatter Carvajal og Mendy på backpladserne og så får Marco Asensio endnu en chance på højrekanten i Rodrygos fravær. Eller måske Eden Hazard, som må affinde sig med at have tabt kampen om venstrekanten til Vinícius og derfor kan få chancen i højre side.
Selv om Shakhtar tabte den første kamp med 0-5, skal man ikke lade sig narre. Ukrainerne er nemlig et teknisk dygtigt hold med sine 11 brasilianere i truppen og de kan sagtens volde Real Madrid problemer, hvis man ikke fra start får sat sig tungt på kampen og vist, at man er herre i eget hus.
Foreløbig har man dog slet ikke scoret mål i denne sæsons Champions League, hvilket er højst usædvanligt for et hold, som gerne vil frem på banen, men det er absolut sidste chance, hvis man skal have nogen mulighed for videre kvalifikation og den spinkle mulighed har man tænkt sig at forfølge i den spanske hovedstad.
Kampen kan følges på TV3 Max fra kl. 18.45.
Real Madrids forventede hold: Courtois, Carvajal, Alaba, Militao, Mendy, Casemiro, Kroos, Modric, Asensio, Vinícius, Benzema.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Håber virkelig på en god solid sejr. Selvom det omvendte opgør endte 5-0 til Real, så var første halvleg virkelig dårlig. Kampen i weekenden var heller ikke alt for god, så håber på en bedre præstation fra holdet i dag.
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Lucas har et godt indlæg og er et fint valg på kanten. Asensio skal udelukkende spille centralt - hvis (og det er et stort hvis) han skal spille.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Når jeg ser på bænken, så er det egentlig også fint nok med mig. Bedre end Asensio derude, og Hazard bidrager ikke rigtig med noget. Men jeg er ikke vildt begejstret for at han er en del af den offensive trio.YunisTaker post=143270 skrev: Intet problem at Vasquez starter inde i stedet for Asensio. Så længe han ikke er på backen, så skal han nok gøre det godt.
Håber virkelig på en god solid sejr. Selvom det omvendte opgør endte 5-0 til Real, så var første halvleg virkelig dårlig. Kampen i weekenden var heller ikke alt for god, så håber på en bedre præstation fra holdet i dag.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Går jeg med hjertet bliver det Vini der laver nr 1000.
Og hvad blev der af Isco? Han spillede en del i starten og havde hævet sit niveau. Nu ser vi ham aldrig mere.
LJ16
Det er netop i kampe hvor modstanderne skal frem på banen at Kroos/Modric skal spilles, deres største problem er ultra-defensive hold!Lars1991 post=143278 skrev: Kommer aldrig til at være okay med at stille med den midtbane, selv med Valverde skadet.
Og hvad blev der af Isco? Han spillede en del i starten og havde hævet sit niveau. Nu ser vi ham aldrig mere.
Donde está la biblioteca?
Ingen har vel fortjent nr. 1000 mere end Benzema?Thomaskjensen post=143277 skrev: Ser frem mod lidt fart på begge kanterne, en masse indlæg fra højre mod Casemiro og Benz, og så håber jeg at Kroos får stå højt i dag så han kan lave mål nr. 1000 i CL for RM på et flot langskud, for det fortjener han.
Går jeg med hjertet bliver det Vini der laver nr 1000.