Optakt: Real Madrid - Shakhtar Donetsk, CL, 4. spillerunde

6 måneder 2 uger siden #49 af Lars1991

DeLaRed post=143315 skrev:

Lars1991 post=143309 skrev: ​Det så vildt at folk kritiserer Lucas i den her kamp, imens Carvajal slipper for en eneste kommentar :D Det lidt absurd nogle gange hvordan folk har set sig ondt på én spiller, det bliver sgu lidt trættende at læse. 

​​Præcis det samme kan man sige om Modric og Kroos!

jeg siger dog gerne noget negativt om Dani, han har spillet en skidt kamp, for det første virker han bare ikke helt klar til at spille, men hans direkte modstander er også betydelig hurtigere end ham hvilket tvinger ham tilbage på banen...og så hjælper det ikke at han har Vazquez foran sig i offensiven og defensiven!

og vi er nok uenige her, men jeg mener vores problemer idag stammer langt mere fra bores backs (og vores højre Wing) end det gør fra vores midtbane ;-)

Tja ved ikke om vi er så uenige. Vores midtbane er grunden til at det er så forholdsvist let at spille imod os i dag, Modric og Kroos sammen er simpelthen en katastrofe når vi ikke har bolden. Men på et individuelt niveau har Carvajal og Mendy været nogle af de dårligste på banen, så der er jeg helt enig!

Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved Lars1991.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 uger siden #50 af DeLaRed
13 minutter på banen og Jovic har rørt bolden 2 gang, hvorfor er det han absolut mener st Jan ikke skal deltage i pres-spillet og defensiven???

Donde está la biblioteca?

6 måneder 2 uger siden #51 af Cristiano7
Vildt at Ancelotti ikke foretog flere udskiftninger tidligere i kampen. Flere spillere er tydeligvis trætte og laver masser af små fejl til sidst.

Kun en udskiftning med Nacho ind og så Jovic, fordi Benzema signalerede selv at blive udskiftet
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved Cristiano7.

6 måneder 2 uger siden #52 af Ramos4
Ancelotti tør aldrig skifte ud i de vigtige/store kampe.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

6 måneder 2 uger siden #53 af Cristiano7

DeLaRed post=143319 skrev: 13 minutter på banen og Jovic har rørt bolden 2 gang, hvorfor er det han absolut mener st Jan ikke skal deltage i pres-spillet og defensiven???

​Jeg tæller flere end 2 gange. Du er blind af dit had til Jovic. Han er faktisk småskadet og blev skiftet ind fordi Benzema ville ud. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

6 måneder 2 uger siden #54 af Kiwes
​Det var godt nok mange 1 taller jeg fik givet i denne omgang. For mig skal Ancelotti ikke være manden der skal bygge videre på vores forhåbentlige nye hold til sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Lars1991

6 måneder 2 uger siden #55 af elle44

DeLaRed post=143319 skrev: 13 minutter på banen og Jovic har rørt bolden 2 gang, hvorfor er det han absolut mener st Jan ikke skal deltage i pres-spillet og defensiven???

​Ej men hvor er du trættende at høre på. Manden har ingen fejlafleveringer, holder fint på bolden, får to frispark og smider Vinicius afsted i en kontra. Jeg siger ikke der er noget særligt ved den præstation men den er  da for helvede ikke værd at kritisere. Kan se du også forklarer Carvajals præstation med at Vasquez er foran ham, gudfader bevares. Hvad med Mendy, hvordan er det så Marcelos skyld? 
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Kialpe, Dragam

6 måneder 2 uger siden #56 af Ramos4

Kiwes post=143323 skrev: ​Det var godt nok mange 1 taller jeg fik givet i denne omgang. For mig skal Ancelotti ikke være manden der skal bygge videre på vores forhåbentlige nye hold til sommer.

​Ancelotti er ikke nogen messias, men hvem skulle han smide ind på midtbanen i dag? Camavinga har ikke været god på det sidste. Isco er Isco. Asensio er Asensio. 

Rodrygo er ude, så valget stod mellem Lucas og Hazard.

Mendy har været ude i et halvt år og er ikke helt sig selv. Carvajal det samme. 

Hvad skal Carlo gøre?

Det eneste jeg tænker er at Blanco godt kunne erstatte Casemiro mere. Måske ikke lige i denne kamp, men andre mindre opgør. 

6 måneder 2 uger siden #57 af Kiwes

Ramos4 post=143325 skrev:

Kiwes post=143323 skrev: ​Det var godt nok mange 1 taller jeg fik givet i denne omgang. For mig skal Ancelotti ikke være manden der skal bygge videre på vores forhåbentlige nye hold til sommer.

​Ancelotti er ikke nogen messias, men hvem skulle han smide ind på midtbanen i dag? Camavinga har ikke været god på det sidste. Isco er Isco. Asensio er Asensio. 

Hvad skal Carlo gøre?

Det eneste jeg tænker er at Blanco godt kunne erstatte Casemiro mere. Måske ikke lige i denne kamp, men andre mindre opgør. 

​Cmon...vi bliver totalt udstillet i dag taktisk. Det må Ancelotti ta på sig. Hvis holdet ikke gider at spille, løbe eller kæmpe - så er det hans ansvar at fixe det.
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved Kiwes.

6 måneder 2 uger siden #58 af DeLaRed

elle44 post=143324 skrev:

​Ej men hvor er du trættende at høre på. Manden har ingen fejlafleveringer, holder fint på bolden, får to frispark og smider Vinicius afsted i en kontra. Jeg siger ikke der er noget særligt ved den præstation men den er  da for helvede ikke værd at kritisere. Kan se du også forklarer Carvajals præstation med at Vasquez er foran ham, gudfader bevares. Hvad med Mendy, hvordan er det så Marcelos skyld? 

​Du skal vist læse beskeden om Dani en gang til, der var vist andre ting der blev nævnt før Vazquez!

Jovic har alle chancer for at bevise at han hører til i Madrid, ved at vise fighter vilje, noget vi til tider faktisk ser fra Mariano (ikke at han er bedre) og noget vi har set fra stort set alle de spillere der er elsket af Bernabeu, han skal “kun” kæmpe i 13-15 minutter (hvis han ikke kan det så skulle han jo ikke være klar meldt!), men alt imens hans holdkammerater er presset helt i bund, står han bare og kigger fodbold. Og spar mig for forklaring om at vi skal have en spiller fremme i den situation for det skulle da udelukkende være Vini hvis det skulle være nogen, istedet for st sætte vores “friskeste” mand til bare at stå og vente på bolden rammer ham i fødderne!

Donde está la biblioteca?

6 måneder 2 uger siden #59 af Ramos4

Kiwes post=143326 skrev:

Ramos4 post=143325 skrev:

Hvad skal Carlo gøre?

​Cmon...vi bliver totalt udstillet i dag taktisk. Det må Ancelotti ta på sig. Hvis holdet ikke gider at spille, løbe eller kæmpe - så er det hans ansvar at fixe det.

​Han må tage en vis kritik, ja. Men Modric og Kroos har jo bare ikke benene. Valverde er ude. Ville DU stille med Isco eller Asensio?
Det er vel kun Camavinga der kan gå ind og ændre noget, men han var forfærdelig senest, eller var det gangen før det, og er kun 18.

Truppen er bare ikke særlig bred. 

6 måneder 2 uger siden #60 af elle44

DeLaRed post=143327 skrev:

elle44 post=143324 skrev:

​Du skal vist læse beskeden om Dani en gang til, der var vist andre ting der blev nævnt før Vazquez!

Jovic har alle chancer for at bevise at han hører til i Madrid, ved at vise fighter vilje, noget vi til tider faktisk ser fra Mariano (ikke at han er bedre) og noget vi har set fra stort set alle de spillere der er elsket af Bernabeu, han skal “kun” kæmpe i 13-15 minutter (hvis han ikke kan det så skulle han jo ikke være klar meldt!), men alt imens hans holdkammerater er presset helt i bund, står han bare og kigger fodbold. Og spar mig for forklaring om at vi skal have en spiller fremme i den situation for det skulle da udelukkende være Vini hvis det skulle være nogen, istedet for st sætte vores “friskeste” mand til bare at stå og vente på bolden rammer ham i fødderne!

​Det handler ikke om, at der er andre ting du nævner før Vasquez, det handler om at du lige finder plads til at give ham en sviner med på vejen uanset hvordan han spiller. Det samme gør sig gældende for Jovic, holdet er presset helt i bund fordi de spiller elendigt og ikke kan ligge en aflevering eller holde på bolden, Jovic mister ikke bolden en eneste gang, han holder på og sender den videre eller får et frispark, præcis som man skal i en presset situation. Altså jeg fatter simpelthen ikke, at du dedikerer hele din sjæl til at svine udvalgte spillere til, uanset om det er godt, skidt eller midtimellem det de laver. 

Man. Bliver. Så. Træt. 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.