Optakt: Real Madrid – Rayo Vallecano, LaLiga, 13. spillerunde

2 måneder 2 uger siden #61 af Lars1991
​Hvor er det ærgerligt at det skal blive sådan en kamp. Det var jo en vild offensiv kamp, vi kunne jo have scoret 5-6 mål, og mange af dem spektakulære! Og så ender det med at vi næsten smider det hele til sidst i stedet øv! men jeg vil egentlig bruge lidt selektiv hukommelse i dag og sige det var en virkelig god kamp hvor vi sprudler! Og så glemmer jeg de sidste 15-20 minutter :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Fondo_Sur, Ramos4, Kayed99, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #62 af Ramos4
Klassisk Galactico-spil. Man laller chancerne væk med hæl og tå, og så er man sgu ved at sætte det hele over styr.

Men gode takter trods alt. Når Benzema ikke er skarp, så har vi bare altid problemer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

2 måneder 2 uger siden #63 af Kiwes

longwind post=143421 skrev:

Kiwes post=143411 skrev: ​Jeg er så pisse træt af at skulle sidde og koge de sidste 10min fordi vi er så mega elendig til at holde nullet.

​Det er da ellers en fuldstændig fundamental del af at være Real Madrid-fan? 

​Jeg er ikke bygget til at se bold, fører vi kun med én går jeg ud af værelset når klokken rammer 85min.

2 måneder 2 uger siden #64 af elle44
Jeg føler det er mere på Ancelottis skuldre. Jeg synes vi spiller en fin kamp langt henad vejen, og Benz og Asensio skulle have afsluttet bedre bedre, men Ancelotti er simpelthen nødt til at foretage nogle ændringer når vi begynder at tabe intensiteten og grebet om kampen. Det begyndte at blive tydeligt omkring 65-70 min hvor de begyndte at sjuske med afleveringerne.

Det var det samme sidste uge mod Elche, det burde aldrig blive spændende.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Cristiano7, Kayed99

2 måneder 2 uger siden #65 af Ramos4

elle44 post=143426 skrev: Jeg føler det er mere på Ancelottis skuldre. Jeg synes vi spiller en fin kamp langt henad vejen, og Benz og Asensio skulle have afsluttet bedre bedre, men Ancelotti er simpelthen nødt til at foretage nogle ændringer når vi begynder at tabe intensiteten og grebet om kampen. Det begyndte at blive tydeligt omkring 65-70 min hvor de begyndte at sjuske med afleveringerne.

​Med Modric, Rodrygo og Valverde ude er det bare svært synes jeg. Hvem skal komme ind og holde intensiteten, Blanco? Hazard? Isco? Jovic?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kratmus, Madridista02, DeLaRed

2 måneder 2 uger siden #66 af Cristiano7

Ramos4 post=143427 skrev:

elle44 post=143426 skrev: Jeg føler det er mere på Ancelottis skuldre. Jeg synes vi spiller en fin kamp langt henad vejen, og Benz og Asensio skulle have afsluttet bedre bedre, men Ancelotti er simpelthen nødt til at foretage nogle ændringer når vi begynder at tabe intensiteten og grebet om kampen. Det begyndte at blive tydeligt omkring 65-70 min hvor de begyndte at sjuske med afleveringerne.

​Med Modric, Rodrygo og Valverde ude er det bare svært synes jeg. Hvem skal komme ind og holde intensiteten, Blanco? Hazard? Isco? Jovic

​Hellere dem end trætte spillere på banen der sjusker afleveringer. 

2 måneder 2 uger siden #67 af Kratmus

​Med Modric, Rodrygo og Valverde ude er det bare svært synes jeg. Hvem skal komme ind og holde intensiteten, Blanco? Hazard? Isco? Jovic?

Enig. Det eneste, der gav mening var Vazquez for Asensio. Vaz er trods alt bedre defensvt. Men forestil dig, hvis Vazquez blev skiftet ind i stedet for Carvajal og havde kostet den afgørrende udligning til slut i kampen - hvilket ramaskrig !

Med 1 minut tilbage kunne INDSKIFTEDE Hazard ikke engang tage sig sammen til at spurte ud og presse deres venstre back, før han slog en bold ind imod feltet. 
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Kratmus.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

2 måneder 2 uger siden #68 af elle44

​Synes egentlig Hazard gjorde det fint. Men du har ret, det er da svært. Idag var det nok egentlig heller ikke så meget at holde intensitet, men mere at holde fokus. Det lignede de blev lullet lidt i søvn og at de troede den var hjemme. Især Kroos begyndte at sjuske med afleveringerne hvilket er bekymrende, da det er ham vi har brug for holder fokus hele kampen igennem, når så meget spil går igennem ham. Jeg havde nok smidt Blanco ind for Asensio for at kontrollere kampen med en ekstra midtbanespiller, og så lade Cama dække højresiden. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.