Bale skadet hjem fra Wales

2 måneder 4 dage siden #1 af Administrationen
Gareth Bale kommer...

BALE 18

Gareth Bale kommer ikke i kamp i aften mod Belgien. Waliseren er nemlig blevet skadet.

Fra den walisiske landsholdslejr meldes det, at han har lægproblemer og han er derfor snart på vej tilbage til den spanske hovedstad, hvor Real Madrids lægestab skal tage stilling til skadens omfang.

Gareth Bale har ikke været i aktion for Real Madrid siden den 28. august i kampen mod Betis.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 dage siden #2 af Raul-Madrid
Man burde fandme ikke tag imod ham.... det godt nok for tåbeligt og pisser mig så meget af!

Om han så kommer tilbage i den bedste form nogensinde burde han ikke få 1 minut mere i trøjen - det simpelthen for useriøst og til grint det her.

RAUL!!!!

2 måneder 4 dage siden #3 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Bale skadet hjem fra Wales
​Et halvt år mere, så slipper vi heldigvis for at skulle se hans navn kædet sammen med Real Madrid. Hold kæft en uprofessionel idiot. Hvis du ikke er klar, så skal du ikke spille. Som arbejdsgiver vil jeg være rasende. Han fortjener på ingen måde nogen stor afsked fra RM - ja vi ses du.

2 måneder 4 dage siden #4 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Bale skadet hjem fra Wales
Det er skandaløst, hvis han får så meget som 1 minut mere på 1.holdet. Smid ham nu ned og træn med reserverne. Det er til grin, hvis vi tager ham til nåde igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

2 måneder 4 dage siden #5 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Bale skadet hjem fra Wales
​Jeg kan ikke skælde Bale ud på baggrund af hans adskillige skader, for det er han ikke herre overfor. Real Madrid valgte, at skrive en lang kontrakt og ergo er det vores ansvar, at udbetale hans fede hyre hver måned. Sådan er cyklussen: Man udsteder en kontrakt, og mange gange tjener klubben penge på det og andre gange gør den ikke. Jeg er taknemlig for hans bidrag til Copa del Rey'en og plus de to Champions League, hvor han uden tvivl havde afgørende rolle, og selv hvis jeg kunne skrue tiden tilbage ville jeg fortsat skrive kontrakt med Bale jævnfør de tre føromtalte pokaler.

Der hvor Bale har ridset sin egen lak er, at han har været involveret i pinlige episoder, der blot gjorde mere skade på hans eget omdømme og gjorde det sværere for ham selv at vinde tillid. Hvad i alverden var pointen i at han grinede over at få et flag med "Wales-Golf-Madrid" skrevet på? Hvad i alverden var pointen med at lave bevidst provokerende kikkert-rollespil i den modsatte bane mens Real Madrid var i afgørende momenter på den anden side af banen?  Hvorfor i alverden valgte hans agent - Jonathan Bennet - at udbasunere ævl om at vi fanserne skal kysse Bales fødder og være taknemlige blot for at provokere med Bales billigelse? Kunne Bale ikke se, at alt dette ville give bagslag?

Oven i købet er Bale ekstremt uvidende om Real Madrids kultur og kender ikke til vores pifte-kultur, og selv journalisten er tilsvarende uvidende om klubben:

Det er faktisk ikke noget usædvanligt, at vi krævende madridistas pifter, når holdet ikke præsterer eller har rodet sig i noget dumt. Det er en måde at motivere spillerne til at gøre det bedre næste gang. Sådan er Real Madrid og derfor er vi Spaniens og Europas mest vindende klub. Liverpool havde ikke vundet Premier League i omkring 30 år, og det var fansene tilfredse med og sang deres klubsange, men sådan ville det aldrig nogensinde gå i Real Madrid. Sært at den idiot ikke vidste det, og sært at ingen havde forklaret ham realiteterne i Real Madrid.

Jeg undres i det hele taget om hvordan fansene vil tage imod Bale i sæsonens sidste kamp og potentiel afskeds-seancen? - Vil de hylde ham eller pifte ad ham? På den ene side er han en helt i klubben, men på den anden side er han ubegavet idiotisk, der ikke kendte værdier og krævementaliteten, og derfor har rodet i en række pinlige episoder, der snildt kunne havde undgås med en lille dosis refleksionsevne. 

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Sidste redigering: 2 måneder 4 dage siden ved Kasillas.

2 måneder 3 dage siden #6 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Bale skadet hjem fra Wales

Kasillas post=143502 skrev: ​Jeg kan ikke skælde Bale ud på baggrund af hans adskillige skader, for det er han ikke herre overfor. Real Madrid valgte, at skrive en lang kontrakt og ergo er det vores ansvar, at udbetale hans fede hyre hver måned. Sådan er cyklussen: Man udsteder en kontrakt, og mange gange tjener klubben penge på det og andre gange gør den ikke. Jeg er taknemlig for hans bidrag til Copa del Rey'en og plus de to Champions League, hvor han uden tvivl havde afgørende rolle, og selv hvis jeg kunne skrue tiden tilbage ville jeg fortsat skrive kontrakt med Bale jævnfør de tre føromtalte pokaler.

Der hvor Bale har ridset sin egen lak er, at han har været involveret i pinlige episoder, der blot gjorde mere skade på hans eget omdømme og gjorde det sværere for ham selv at vinde tillid. Hvad i alverden var pointen i at han grinede over at få et flag med "Wales-Golf-Madrid" skrevet på? Hvad i alverden var pointen med at lave bevidst provokerende kikkert-rollespil i den modsatte bane mens Real Madrid var i afgørende momenter på den anden side af banen?  Hvorfor i alverden valgte hans agent - Jonathan Bennet - at udbasunere ævl om at vi fanserne skal kysse Bales fødder og være taknemlige blot for at provokere med Bales billigelse? Kunne Bale ikke se, at alt dette ville give bagslag?

Oven i købet er Bale ekstremt uvidende om Real Madrids kultur og kender ikke til vores pifte-kultur, og selv journalisten er tilsvarende uvidende om klubben:

Det er faktisk ikke noget usædvanligt, at vi krævende madridistas pifter, når holdet ikke præsterer eller har rodet sig i noget dumt. Det er en måde at motivere spillerne til at gøre det bedre næste gang. Sådan er Real Madrid og derfor er vi Spaniens og Europas mest vindende klub. Liverpool havde ikke vundet Premier League i omkring 30 år, og det var fansene tilfredse med og sang deres klubsange, men sådan ville det aldrig nogensinde gå i Real Madrid. Sært at den idiot ikke vidste det, og sært at ingen havde forklaret ham realiteterne i Real Madrid.

Jeg undres i det hele taget om hvordan fansene vil tage imod Bale i sæsonens sidste kamp og potentiel afskeds-seancen? - Vil de hylde ham eller pifte ad ham? På den ene side er han en helt i klubben, men på den anden side er han ubegavet idiotisk, der ikke kendte værdier og krævementaliteten, og derfor har rodet i en række pinlige episoder, der snildt kunne havde undgås med en lille dosis refleksionsevne. 

​Kulturen med at pifte af egne spillere er skammelig, og jeg væmmes ved folk der gør det.

2 måneder 3 dage siden #7 af Ramos4

Dragam post=143505 skrev:

Kasillas post=143502 skrev: ​Jeg kan ikke skælde Bale ud på baggrund af hans adskillige skader, for det er han ikke herre overfor. Real Madrid valgte, at skrive en lang kontrakt og ergo er det vores ansvar, at udbetale hans fede hyre hver måned. Sådan er cyklussen: Man udsteder en kontrakt, og mange gange tjener klubben penge på det og andre gange gør den ikke. Jeg er taknemlig for hans bidrag til Copa del Rey'en og plus de to Champions League, hvor han uden tvivl havde afgørende rolle, og selv hvis jeg kunne skrue tiden tilbage ville jeg fortsat skrive kontrakt med Bale jævnfør de tre føromtalte pokaler.

​Kulturen med at pifte af egne spillere er skammelig, og jeg væmmes ved folk der gør det.

​Det giver bare ikke megen mening. Du stiller dig imod en tradition, der er flere årtier ældre end dig selv. Du har selv valgt at blive fan af Real Madrid - sådan er kulturen. Der piftes, hvis spillerne ikke leverer. Til gengæld klappes der også af modstanderen, hvis denne udfører noget ekstraordinært.

Det er ligesom at blive fan af Liverpool og synes det er åndssvagt med den skide fællessang. Det er en fair holdning at have, men underligt at vælge at blive fan af netop den klub så. 

2 måneder 3 dage siden #8 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Bale skadet hjem fra Wales

Dragam post=143505 skrev: ​Kulturen med at pifte af egne spillere er skammelig, og jeg væmmes ved folk der gør det.

​Det synes jeg ikke. Men jeg forstår dig på en eller anden måde (tror jeg). Da jeg var barn kunne jeg heller ikke forstå pifteri-kulturen, og det tog mig nogle par år før jeg indså, at Real Madrid var en unik størrelse og ikke kan sammenlignes med en almindelig klub.

Jeg ville personligt aldrig pifte ad holdet, men jeg ville acceptere pifteriet, og ville håbe at det ville motivere spillerne/trænerstaben/præsidenten til at skride til handling og gøre det bedre. Kan man ikke tåle det, skal skal man slet ikke skrive kontrakt med Real Madrid, men blive i en klub som Liverpool. Spillerne i Real Madrid får trods alt en fed hyre i en fantastisk by, og jeg kan ikke føle medlidenhed over, at de oplever pifteriet af os almindlige mennesker som os arbejder 8-16  og betaler glidet for at komme til Bernabeu.

Det er trods alt os, der har 13 Champions League og fleste La Liga-titler.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Sidste redigering: 2 måneder 3 dage siden ved Kasillas.

2 måneder 3 dage siden #9 af Ramos4
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, at man som fan i Danmark kan synes noget spanske sæsonkortholdere gør er forkert.

Indfødte madrilienere, der har fulgt holdet i årtier, kender kulturen, har haft en farfar der også var sæsonkortholder, har set Gento og Di Stéfano spille i levende live. DE er fans på en forkert måde? All righty.

Som fan i Danmark har vi reelt ikke en skid med noget at gøre. Vi har set en klub i TV vi godt kan lide, og så er vi blevet fans. At rakke ned på en fankultur der har eksisteret siden Ruder Konge var Knægt, er historieløst i min ydmyge optik. Det kommer hvert fald ikke til at ændre sig. Og heldigvis at alle klubber ikke er ens.

Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

2 måneder 3 dage siden #10 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Bale skadet hjem fra Wales
Peter Grønborg fortalte engang en historie om, at han som ung journalist skulle se en kamp på Bernabeu. Fansene piftede af Redondo efter at spillede sløset og kostede et mål. Det synes han var fascinerende, og noget der gør Real Madrid til Real Madrid, men sådan kan man se forskelligt på det.

2 måneder 3 dage siden #11 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Bale skadet hjem fra Wales
Rodrygo er vel snart tilbage ;)

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

2 måneder 3 dage siden #12 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Bale skadet hjem fra Wales
Jeg synes det er fint at pifte af holdet, men synes også det er lavt at pifte af enkelte spillere, medmindre de har gjort noget helt vanvittigt. Fx hvis man fejrer en scoring med et heil hitler til følge. Men som Ramos4 også pointerer, er det svært for os at sætte os ind i, når vi slet ikke er inde omkring kulturen.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.