Bale skadet hjem fra Wales

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 6 måneder siden #25 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Bale skadet hjem fra Wales
Hvor mange er mange ?

Bale er vel bare en spiller som har sine sidste dage i Real Madrid. Mere er der vel ikke i dette. Bale har trods alt været med til at give os 4 CL og liga titler. Respekt for dette og så har han raget uklar med klubben bagefter. Ancelotti skal nok få styr på situationen.

Hazard derimod har da givet 0 og nix til klubben og er der nogen som gerne må sælges hurtigst muligt så er det da ham. Han står da som det største og vildeste flop indkøb historisk set. Jeg har kunnet se mere mening i indkøb som Altintop og Pablo Garcia end jeg kan med Hazard. Selv Fernando Gagos dage i Real Madrid er jeg begyndt at se mere mildt på efter de oplevelser jeg har haft med Hazard.

Ønskede Hazard for mange år siden men efter hans bold dreng move tænkte jeg at det var en spiller vi godt kunne se forbi

Madridista desde 1989

Stol på klubben

Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #26 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Bale skadet hjem fra Wales

Ramos4 post=143588 skrev:

Kimbo post=143519 skrev: Sikke noget vrøvl at man ikke kan have en holdning til noget bare fordi
man ikke har været en del af det.
Så kan man dælme ikke have en holdning til særligt meget
her i livet.
Jeg var ikke med til at futte kvinder af på bålet dengang det var på mode, men derfor tænker jeg godt jeg må stille spørgsmålstegn til
om det var den korrekte fremgangsmåde.

Når det så er sagt er Real Madrid speciel på dette område.
Jeg bryder mig generelt ikke om at der bliver piftet af enkelte spillere under kampen, men omvendt er jeg heller ikke super imponeret af fanklubber der støtter holdet konstant, uanset hvordan de performer. Har man spillet elendigt skal det også kunne mærkes fra tribunerne efterfølgende.

Genialt at sammenligne piften med hekseafbrændinger. Argumentation på det helt høje plan.

​Selvfølgelig kan du have en holdning til piften. At man kan blive fan af en klub med over 120 år på bagen, og samtidig synes en integreret og uskyldig del af fankulturen er afskyelig - dét giver bare ikke megen mening. Det er piften...det er bare piften. 

Det eneste der ikke giver mening er at du ikke forstår at folk kan have forskellige holdninger til forskellige ting...
Du synes piften er fint, andre synes det er dårlig stil. Længere er den virkeligt ikke.
Jeg er desuden ret sikker på at de fleste mennesker først og fremmest bliver fan af klubben pga. hvad der sker på banen, og ikke hvad der sker eller ikke sker
på tribunerne.

1 år 5 måneder siden #27 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Bale skadet hjem fra Wales

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved Vinícius.

1 år 5 måneder siden #28 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Bale skadet hjem fra Wales

Kimbo post=143591 skrev:

Ramos4 post=143588 skrev:

Kimbo post=143519 skrev: Sikke noget vrøvl at man ikke kan have en holdning til noget bare fordi
man ikke har været en del af det.
Så kan man dælme ikke have en holdning til særligt meget
her i livet.
Jeg var ikke med til at futte kvinder af på bålet dengang det var på mode, men derfor tænker jeg godt jeg må stille spørgsmålstegn til
om det var den korrekte fremgangsmåde.

Når det så er sagt er Real Madrid speciel på dette område.
Jeg bryder mig generelt ikke om at der bliver piftet af enkelte spillere under kampen, men omvendt er jeg heller ikke super imponeret af fanklubber der støtter holdet konstant, uanset hvordan de performer. Har man spillet elendigt skal det også kunne mærkes fra tribunerne efterfølgende.

Genialt at sammenligne piften med hekseafbrændinger. Argumentation på det helt høje plan.

​Selvfølgelig kan du have en holdning til piften. At man kan blive fan af en klub med over 120 år på bagen, og samtidig synes en integreret og uskyldig del af fankulturen er afskyelig - dét giver bare ikke megen mening. Det er piften...det er bare piften. 

Det eneste der ikke giver mening er at du ikke forstår at folk kan have forskellige holdninger til forskellige ting...
Du synes piften er fint, andre synes det er dårlig stil. Længere er den virkeligt ikke.
Jeg er desuden ret sikker på at de fleste mennesker først og fremmest bliver fan af klubben pga. hvad der sker på banen, og ikke hvad der sker eller ikke sker
på tribunerne.

​Selvfølgelig kan man have forskellige holdninger til tingene. Men det med at kræve det ypperste af spillerne, og forvente at blive underholdt, når man er på Bernabéu - er så indgroet en del af klubbens kultur, at det ikke giver nogen mening at vrænge på næsen af det. Hvis man ikke kan lide piften af egne spillere og tiljublen af modstanderne, når disse har fortjent det, så er man blevet fan af det forkerte hold. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 år 5 måneder siden #29 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Bale skadet hjem fra Wales
​Det undrer mig at det i debatten om piften igen og igen bliver nævnt som det er en del af Real Madrids kultur, når det er en del af den spanske kultur?
Der piftes også på andre store og små stadioner i Spanien når spillerne opfører sig som klaphatte eller spiller fodbold som ikke går i tråd med klubbernes værdier. Intet nyt i det.

Leveret af Kunena Forum
Annonce