Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 15. spillerunde

1 måned 4 uger siden #37 af Real HWL
​Vinicius er en spiller der virkelig har delt vandene her på forum. Er der stadigvæk nogen der mener han ikke er god nok til Real?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 uger siden #38 af Daniel

madrid2000 post=143682 skrev: ​Hvilket mål af Vinicious. Fantastisk smuk og fantastisk vigtig.
Fuldstændig vanvittigt at Vinicious har lavet 11 mål og 5 assist indtil videre i denne sæson.

Hvis nogen havde bildt mig ind, at dette var muligt før sæson, havde jeg aldrig nogensinde troet på dem.

​Lyt nu bare til vores podcast, champ ;-) så havde du vidst, at Vini ville ramme 16+ alene på mål i år.

Brunsviger incoming.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, madrid2000

1 måned 4 uger siden #39 af Kiwes
​Mendy er virkelig begyndt at steppe op synes jeg. Carvajal derimod - vi skal have købe en højre back. Vi skal simpelthen have et alternativ bedre en Lucas.
Sidste redigering: 1 måned 4 uger siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

1 måned 4 uger siden #40 af Daniel

Real HWL post=143684 skrev: ​Vinicius er en spiller der virkelig har delt vandene her på forum. Er der stadigvæk nogen der mener han ikke er god nok til Real?

Steen.​
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000

1 måned 4 uger siden #41 af DeLaRed

madrid2000 post=143682 skrev: ​Hvilket mål af Vinicious. Fantastisk smuk og fantastisk vigtig.
Fuldstændig vanvittigt at Vinicious har lavet 11 mål og 5 assist indtil videre i denne sæson.

Hvis nogen havde bildt mig ind, at dette var muligt før sæson, havde jeg aldrig nogensinde troet på dem.

​Han har ud over det vaeret med i det opbyggende spil til yderligere 7 maal, han er helt fantastisk i denne season!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

1 måned 4 uger siden #42 af Fondo_Sur

Real HWL post=143684 skrev: ​Vinicius er en spiller der virkelig har delt vandene her på forum. Er der stadigvæk nogen der mener han ikke er god nok til Real?

​Du må hellere stille spørgsmålet om, at han bliver topscorer i La Liga.

1 måned 4 uger siden #43 af DeLaRed

Kiwes post=143686 skrev: ​Mendy er virkelig begyndt at steppe op synes jeg. Carvajal derimod - vi skal have købe en højre back. Vi skal simpelthen have et alternativ bedre en Lucas.

​Synes vi skal passe paa med at vaere forhastede. Ingen tvivl om at Dani var dagens daarligste (og der var eller en del der ikke spillede op til niveau) men ud over denne kamp har han stort set vaeret solid paa backen i alle de kampe han har spillet (paa naer maaske lige mod Shakhtar). Imo er problemet naar han ikke spiller, hvilket er ret ofte, kampen idag er ikke et synonym for hvordan hans generelle niveau ellers er.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44, Ramos4, longwind

1 måned 4 uger siden #44 af Real HWL

Daniel post=143687 skrev:

Steen.​

Selv Steen må jo snart sidde og overveje om hans næste Real trøje skal være med Vinicius på ryggen ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

1 måned 4 uger siden #45 af Kiwes

DeLaRed post=143690 skrev:

Kiwes post=143686 skrev: ​Mendy er virkelig begyndt at steppe op synes jeg. Carvajal derimod - vi skal have købe en højre back. Vi skal simpelthen have et alternativ bedre en Lucas.

​Synes vi skal passe paa med at vaere forhastede. Ingen tvivl om at Dani var dagens daarligste (og der var eller en del der ikke spillede op til niveau) men ud over denne kamp har han stort set vaeret solid paa backen i alle de kampe han har spillet (paa naer maaske lige mod Shakhtar). Imo er problemet naar han ikke spiller, hvilket er ret ofte, kampen idag er ikke et synonym for hvordan hans generelle niveau ellers er.

​Jeg har altid elsket Carvajal. Men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke ser ham som den spiller jeg tidligere mente var verdens bedste på pladsen. Jeg synes faktisk ikke at han har spillet godt denne sæson - bevares han langt bedre en Lucas. Han smider alt for mange dumme bolde væk og det er ikke kun i dag. Ja han løber og kæmper men han er livsensfarlig i defensiven når vi har bolden - lidt som jeg har det med Casemiro for tiden.
Sidste redigering: 1 måned 4 uger siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 måned 4 uger siden #46 af 9eren
Damn en kamp.. det var virkelig flot fodbold fra begge hold.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

1 måned 4 uger siden #47 af NadaMás
​Så vigtigt at starte denne her potentielt sæsondefinerende periode med en sejr!
Hårdt tilkæmpet, en lille hjælp fra deres keeper og en kongekasse af Vini. 
Håber at der kan sparres en smule mod Bilbao, ser gerne Nacho, Valverde, Rodrygo og muligvis Camavinga fra start. Syntes at midtbanen så træt ud i dag.
Kampene mod Sociedad, Inter og Atlético bliver sværere. Bliver meget vigtigt for vores chance for videre færden i ChL at få 1. pladsen i gruppen.

1 måned 4 uger siden #48 af Lars1991

DeLaRed post=143690 skrev:

Han lavede altså flere af de samme fejl vi så i dag i begyndelsen af sæsonen, blandt andet imod Celta Vigo og Inter. Jeg undskyldte det med at han lige skulle tilbage igen, men nu ser vi det så igen. Jeg synes det er lidt bekymrende at det netop begynder at ligne en tendens med ham. Men altså, Casemiro har jo samme tendenser og han er urørlig, så mon ikke bare det noget vi skal leve med.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.