Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 15. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lyt nu bare til vores podcast, champ ;-) så havde du vidst, at Vini ville ramme 16+ alene på mål i år.madrid2000 post=143682 skrev: Hvilket mål af Vinicious. Fantastisk smuk og fantastisk vigtig.
Fuldstændig vanvittigt at Vinicious har lavet 11 mål og 5 assist indtil videre i denne sæson.
Hvis nogen havde bildt mig ind, at dette var muligt før sæson, havde jeg aldrig nogensinde troet på dem.
Brunsviger incoming.
Steen.Real HWL post=143684 skrev: Vinicius er en spiller der virkelig har delt vandene her på forum. Er der stadigvæk nogen der mener han ikke er god nok til Real?
Han har ud over det vaeret med i det opbyggende spil til yderligere 7 maal, han er helt fantastisk i denne season!madrid2000 post=143682 skrev: Hvilket mål af Vinicious. Fantastisk smuk og fantastisk vigtig.
Fuldstændig vanvittigt at Vinicious har lavet 11 mål og 5 assist indtil videre i denne sæson.
Hvis nogen havde bildt mig ind, at dette var muligt før sæson, havde jeg aldrig nogensinde troet på dem.
Donde está la biblioteca?
Du må hellere stille spørgsmålet om, at han bliver topscorer i La Liga.Real HWL post=143684 skrev: Vinicius er en spiller der virkelig har delt vandene her på forum. Er der stadigvæk nogen der mener han ikke er god nok til Real?
Synes vi skal passe paa med at vaere forhastede. Ingen tvivl om at Dani var dagens daarligste (og der var eller en del der ikke spillede op til niveau) men ud over denne kamp har han stort set vaeret solid paa backen i alle de kampe han har spillet (paa naer maaske lige mod Shakhtar). Imo er problemet naar han ikke spiller, hvilket er ret ofte, kampen idag er ikke et synonym for hvordan hans generelle niveau ellers er.Kiwes post=143686 skrev: Mendy er virkelig begyndt at steppe op synes jeg. Carvajal derimod - vi skal have købe en højre back. Vi skal simpelthen have et alternativ bedre en Lucas.
Donde está la biblioteca?
Daniel post=143687 skrev:
Steen.Real HWL post=143684 skrev: Vinicius er en spiller der virkelig har delt vandene her på forum. Er der stadigvæk nogen der mener han ikke er god nok til Real?
Selv Steen må jo snart sidde og overveje om hans næste Real trøje skal være med Vinicius på ryggen ;)
Jeg har altid elsket Carvajal. Men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke ser ham som den spiller jeg tidligere mente var verdens bedste på pladsen. Jeg synes faktisk ikke at han har spillet godt denne sæson - bevares han langt bedre en Lucas. Han smider alt for mange dumme bolde væk og det er ikke kun i dag. Ja han løber og kæmper men han er livsensfarlig i defensiven når vi har bolden - lidt som jeg har det med Casemiro for tiden.DeLaRed post=143690 skrev:
Synes vi skal passe paa med at vaere forhastede. Ingen tvivl om at Dani var dagens daarligste (og der var eller en del der ikke spillede op til niveau) men ud over denne kamp har han stort set vaeret solid paa backen i alle de kampe han har spillet (paa naer maaske lige mod Shakhtar). Imo er problemet naar han ikke spiller, hvilket er ret ofte, kampen idag er ikke et synonym for hvordan hans generelle niveau ellers er.Kiwes post=143686 skrev: Mendy er virkelig begyndt at steppe op synes jeg. Carvajal derimod - vi skal have købe en højre back. Vi skal simpelthen have et alternativ bedre en Lucas.
Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!
Hårdt tilkæmpet, en lille hjælp fra deres keeper og en kongekasse af Vini.
Håber at der kan sparres en smule mod Bilbao, ser gerne Nacho, Valverde, Rodrygo og muligvis Camavinga fra start. Syntes at midtbanen så træt ud i dag.
Kampene mod Sociedad, Inter og Atlético bliver sværere. Bliver meget vigtigt for vores chance for videre færden i ChL at få 1. pladsen i gruppen.
DeLaRed post=143690 skrev:
Han lavede altså flere af de samme fejl vi så i dag i begyndelsen af sæsonen, blandt andet imod Celta Vigo og Inter. Jeg undskyldte det med at han lige skulle tilbage igen, men nu ser vi det så igen. Jeg synes det er lidt bekymrende at det netop begynder at ligne en tendens med ham. Men altså, Casemiro har jo samme tendenser og han er urørlig, så mon ikke bare det noget vi skal leve med.