Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 15. spillerunde

8 måneder 1 uge siden #49 af Kimbo
Jeg faldt i søvn 10 min inden Vini's drømmehug :(
Hold nu fast en basse!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 1 uge siden #50 af 9eren
Okay hvis man falder i søvn til den kamp igår.

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

8 måneder 1 uge siden #51 af RGBlanco
Var på Bernabeu til kampen i går og det er en utrolig udvikling Vinicius har gennemgået hos fansne.

Da jeg var der til 1-0 sejren over Atletico i 2020 blev Vini skiftet ind til grin fra de fleste og skinger tiljubel fra de helt unge fans.
Ovenpå scoringen i aftes sang tribunerne samstemmigt: "VI-NI, VI-NI, VI-NI".
Fantastisk!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
8 måneder 1 uge siden #52 af Madridista02

RGBlanco post=143698 skrev: Var på Bernabeu til kampen i går og det er en utrolig udvikling Vinicius har gennemgået hos fansne.

Da jeg var der til 1-0 sejren over Atletico i 2020 blev Vini skiftet ind til grin fra de fleste og skinger tiljubel fra de helt unge fans.
Fantastisk!

​Lyder fedt! Hvordan var stemingen på stadion ellers i går? Hørte den skulle have været ekstra god i går, set over hele kampen.
I forhold til Vinicius' mål, så er det et mål jeg har set flere gange i går og i dag. Jeg kan ikke komme mig over, hvor vildt et mål det er, også set med "Vinicius briller". Dét mål, ville han ALDRIG have sat ind, i en af de andre sæsoner. Det er en meget vild og spændende udvikling Vinicius er inde i pt. og håber det fortsætter.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
8 måneder 1 uge siden #53 af Madridista02

Real HWL post=143684 skrev: ​Vinicius er en spiller der virkelig har delt vandene her på forum. Er der stadigvæk nogen der mener han ikke er god nok til Real?

​De La Red gør nok. Han kan ikke lide nogen.

8 måneder 1 uge siden #54 af DeLaRed

Madridista02 post=143700 skrev:

Real HWL post=143684 skrev: ​Vinicius er en spiller der virkelig har delt vandene her på forum. Er der stadigvæk nogen der mener han ikke er god nok til Real?

​De La Red gør nok. Han kan ikke lide nogen.

​Han er mega daarlig paa maalmands posten ;D

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

8 måneder 1 uge siden #55 af RGBlanco

Madridista02 post=143699 skrev:

RGBlanco post=143698 skrev: Var på Bernabeu til kampen i går og det er en utrolig udvikling Vinicius har gennemgået hos fansne.

Fantastisk!

​Lyder fedt! Hvordan var stemingen på stadion ellers i går? Hørte den skulle have været ekstra god i går, set over hele kampen.
I forhold til Vinicius' mål, så er det et mål jeg har set flere gange i går og i dag. Jeg kan ikke komme mig over, hvor vildt et mål det er, også set med "Vinicius briller". Dét mål, ville han ALDRIG have sat ind, i en af de andre sæsoner. Det er en meget vild og spændende udvikling Vinicius er inde i pt. og håber det fortsætter.

Rigtig vild stemning på stadion. Min opfattelse var at publikum var bag spillerne og aktionerne (med undtagelse af udskiftningen af Asensio hvor der var lidt blandet medfart), samt lagde stort pres på dommer og modstander. Sevilla-spillerne indbød dog også virkelig til piften med deres ageren, der næsten endte med at lykkes. 

En anden god anekdote var efter scoringen til 1-0, hvor stadion klappede holdet i gang allerede inden bolden var givet op. Det gav en god opløftning og tro på tingene, i hvert fald hos mig
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.