Real Madrids mulige CL-modstandere i ottendedelsfinalen
4 år 7 måneder siden #13
af Ramos4
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Besvaret af Ramos4 på emne Real Madrids mulige CL-modstandere i ottendedelsfinalen
Der er intet der tyder på at Mbappe forlænger med PSG og jeg har svært ved at se hvem han skulle foretrække over sin favoritklub; Real Madrid. United sejler. Liverpool vil aldrig betale den sign-on og løn. Så er der City og Chelsea tilbage.
Men jeg tror bestemt vi vinder kampen over dem. Perez plejer at få hvad han vil, og når Mbappe nu gerne selv vil til Madrid, så kan jeg ikke se anden udvej end et lykkeligt ægteskab.
Men jeg tror bestemt vi vinder kampen over dem. Perez plejer at få hvad han vil, og når Mbappe nu gerne selv vil til Madrid, så kan jeg ikke se anden udvej end et lykkeligt ægteskab.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
4 år 7 måneder siden #14
af DeLaRed
Ud over det, er det kun 4 maal scoret fra aabent spil (2 paa straffe), og hvis jeg ikke tager fejl er der ingen der har aflsuttet flere gange i frankrig end Messi...og hertil maa vi ikke glemme at Messi er skiftet til Europa's 5-6 bedste liga, hvor han spiller paa ligaens absolut bedste hold, som ikke har nogen naevnvaerdige konkurrenter, men det har paa intet tidspunkt vaeret Messi der har vaeret skyld i deres point hoest.
Og hvis vi taler omstillingen til en ny klub, saa kan vi jo kigge paa Cristiano og se hvordan han startede i Juve og Man United, sammenlignet med Messi er det jo en kaempe forskel. Og det er 2 ligaer der ligger over Ligue 1 niveau.
Havde det vaeret Yussuf Poulsen vi snakkede om, saa havde det da vaeret helt acceptabelt, men vi har altsaa med en spiller at goere der lige er blevet kaaret til verdens bedste, som nu spiller i en liga som er flere niveauer under den Liga han kommer fra, og han spiller paa den eneste Franske hold der er konkurrence dygtige udenfor Frankrig.
Nu kan vi to sagtens have forskellige forventninger til hvad en spiller som Messi skal udrette i en klub som PSG, men 6 maal og "4" assists i 14 kampe for verdens bedste fodbold spiller i europa's 5-6 bedste liga er paa ingen maade noget der imponere mig, og jeg kan nemt pege paa 10-20 offensive spillere der siden August har vaeret klasser bedre end Messi, vi kunne jo passende starte med hans hold kammerat Mbappe (11 maal og 14 assists) eller vores angrebs duo i Madrid Vinzema ;-)
Donde está la biblioteca?
Besvaret af DeLaRed på emne Real Madrids mulige CL-modstandere i ottendedelsfinalen
Lidt interesseret i at vide hvor du faar 8 assist fra? (maaske noget jeg har misset, men ifoelge Transfermarkt har Messi "kun" lavet 4 assists)...Hvoraf 3 af de "4" assist er lavet i samme kamp mod den nuvaerende bundprop i Ligue 1 St.Etienne, som var nede med en mand i hele 2. halvej (hvor 2 af Messi's assists blev lavet)Kimbo post=143949 skrev:
Som mod Leipzig da Mbappe tog det sidste straffe og skød 100 kilometer over mål, hvor Messi kunne have scoret et hattrick ? :)Thomaskjensen post=143926 skrev:
Også helt uenig, men på andre grunde :) Jeg tror at Mbappe vælger klub i januar om han ikke allerede har gjort det.Taxii89 post=143922 skrev:
Hellere Chelsea fremfor PSG - jeg går stadig og er nervøs for om Mbappe vælger os fra og det kunne måske gøre ham mere i tvivl hvis vi fik tæv af PSGHolm post=143921 skrev: Prioriteret rækkefølge: Benfica, Sporting, Salzburg, (Atalanta), PSG, Chelsea
PSG har sejlet rundt i CL og det kunne let havde endt med en 3 plads, der er ikke skyggen af spænding i Ligue 1, eneste spændende er om Mbappe får lov at tage et straffe for et hatrik, eller det er mere vigtigt at få givet førstehjælp til Messi...
Ingen chance at han bliver, det er bare at lære autokirrigeringen at den selv skal rette Mbappe til Mbappé :)
At Messi tager et straffe som bliver begået mod ham selv er vel meget fair.
OT - PSG er ingen trussel for nogen i år, medmindre de får en ny træner inden forårs sæsonen.
Deres forsvar og midtbane sejler rundt, Neymar er showman uden produkt, som han nærmest altid har været.
Mbappe er klart den bedste spiller i CL denne sæson so far, Messi har lignet et fremmedlegeme i store dele af hans Paris kampe.
Dog ligner det at han er ved at falde lidt ind i det hele, 6 mål og 8 assists i 14 kampe er det blevet til,
hvilket vel er ok for en spiller der har spillet hele sit liv i en anden klub, samt været skadet nærmest hele starten af sæsonen.
Ud over det, er det kun 4 maal scoret fra aabent spil (2 paa straffe), og hvis jeg ikke tager fejl er der ingen der har aflsuttet flere gange i frankrig end Messi...og hertil maa vi ikke glemme at Messi er skiftet til Europa's 5-6 bedste liga, hvor han spiller paa ligaens absolut bedste hold, som ikke har nogen naevnvaerdige konkurrenter, men det har paa intet tidspunkt vaeret Messi der har vaeret skyld i deres point hoest.
Og hvis vi taler omstillingen til en ny klub, saa kan vi jo kigge paa Cristiano og se hvordan han startede i Juve og Man United, sammenlignet med Messi er det jo en kaempe forskel. Og det er 2 ligaer der ligger over Ligue 1 niveau.
Havde det vaeret Yussuf Poulsen vi snakkede om, saa havde det da vaeret helt acceptabelt, men vi har altsaa med en spiller at goere der lige er blevet kaaret til verdens bedste, som nu spiller i en liga som er flere niveauer under den Liga han kommer fra, og han spiller paa den eneste Franske hold der er konkurrence dygtige udenfor Frankrig.
Nu kan vi to sagtens have forskellige forventninger til hvad en spiller som Messi skal udrette i en klub som PSG, men 6 maal og "4" assists i 14 kampe for verdens bedste fodbold spiller i europa's 5-6 bedste liga er paa ingen maade noget der imponere mig, og jeg kan nemt pege paa 10-20 offensive spillere der siden August har vaeret klasser bedre end Messi, vi kunne jo passende starte med hans hold kammerat Mbappe (11 maal og 14 assists) eller vores angrebs duo i Madrid Vinzema ;-)
Donde está la biblioteca?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
4 år 7 måneder siden #15
af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Real Madrids mulige CL-modstandere i ottendedelsfinalen
Har kigget lidt, og jeg aner ikke hvor de 8 assist kommer fra. Måske jeg fandt en side der inkluderede landsholdet :) eller FIFA.
Min kommentar var ikke et forsvar af Messi, for det er da klart at alle havde forventet mere. Meget passende for Yussuf Poulsen, eller en 40 årig der spiller i Milan... Der er noteret for 7 mål og 2 assist, i 12 kampe.
Min kommentar var ikke et forsvar af Messi, for det er da klart at alle havde forventet mere. Meget passende for Yussuf Poulsen, eller en 40 årig der spiller i Milan... Der er noteret for 7 mål og 2 assist, i 12 kampe.