Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 17. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kan dog sagtens tage fejl.
Og han spiller 90 min igen igen.Ramos4 post=144001 skrev: Xavi og Iniesta kunne end ikke snørre Modric' støvler. Manden er 36 og verdens bedste midtbanespiller.
Håber s#tme, at benene kan holde til det. Klasse Modric!
Give him that contract now!SeQueda post=144010 skrev:
Og han spiller 90 min igen igen.Ramos4 post=144001 skrev: Xavi og Iniesta kunne end ikke snørre Modric' støvler. Manden er 36 og verdens bedste midtbanespiller.
Håber s#tme, at benene kan holde til det. Klasse Modric!
- Brylle
- Gæst
-
Alt kan ske og vi kan smide det hele som tidligere er sket, men jeg er virkelig hype over hvor godt det går. Jeg mangler måske lidt mere i selve spillet, men den her opblomstring hos så mange spillere var aldrig kommet under Zidane. Selv Jovic er brugbar og får mig til at tænke på at han godt kan få en rolle. Alene det at han kommer ind i halvlegen i stedet for Benzema, i sådan en kamp, er et tegn på tillid uanset hvad problemet med Benzema er. Virkelig god chance, han skaber til 2-0 målet, for det er ikke så nemt at gøre, og det var fedt at se ham være så direkte. Der er massevis af positive samtaleemner i dag, og det er altså mange år siden føler jeg.
Håber Carlo har lært af fortiden og roterer kraftig næste uge mod Cadiz.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vi er 13 point foran Athletico. De har en kamp mere, men hvis dette forspring ikke giver anledning til at rotere, så ved jeg ikke hvad der skal til.Ramos4 post=144013 skrev: Intet ondt ord om Asensio, han er faktisk god lige pt., men havde vi haft Mbappe på den kant havde vi faktisk været CL-udfordrere denne sæson. Vi er rigtig godt kørende.
Giv en pause til Vinicious, Modric, Mendy, Carvajal, Benzema etc. inden de går i stykker.
I ligaen skal vi kun frygte Athletico. De virker heldigvis ustabile. Sevilla får ikke 80 point i ligaen. De har de ikke gjort de sidste 20 år.
- Brylle
- Gæst
-
Det er en ret hårdfin balance, for man må heller ikke ødelægge det flow som VInicius kører på eller som Mendy er ved at komme ind i efter sin skade. Så jeg kan godt forstå hvorfor kontinuitet er vigtigt lige nu. Det må bare ikke blive for sent, at man begynder at rotere. Jeg synes dog også at Ancelotti er god til at holde nok i gang. Valverde og Camavinga kommer ind hver gang, Nacho ligeledes og nu begynder Jovic også at få minutter ligesom Rodrygo er godt på vej tilbage. Vazquez har også spillet meget.madrid2000 post=144014 skrev:
Vi er 13 point foran Athletico. De har en kamp mere, men hvis dette forspring ikke giver anledning til at rotere, så ved jeg ikke hvad der skal til.Ramos4 post=144013 skrev: Intet ondt ord om Asensio, han er faktisk god lige pt., men havde vi haft Mbappe på den kant havde vi faktisk været CL-udfordrere denne sæson. Vi er rigtig godt kørende.
Giv en pause til Vinicious, Modric, Mendy, Carvajal, Benzema etc. inden de går i stykker.
I ligaen skal vi kun frygte Athletico. De virker heldigvis ustabile. Sevilla får ikke 80 point i ligaen. De har de ikke gjort de sidste 20 år.
Jeg ser faktisk ikke resten bidrage. Hazard bidrager ikke, Marcelo stoler jeg ikke ret meget på trods et par okay præstationer og Isco og Mariano er ligegyldige. De skal helst ikke spille. Så skaderne er selvfølgelig er godt argument, men de spillere, som skal holdes i gang, bliver holdt i gang synes jeg.
Hvis vi rammer en dårlig stime, så indhentes vi alligevel og det kan være bekymringen.
Dejligt at undgå PSG og Chelsea i første runde.