Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 17. spillerunde

4 år 7 måneder siden #37 af Kiwes
​Vi har verdens bedste keeper.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, firkant, Dragam, Ramos4, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #38 af Ramos4
Sygt at høre Alaba skråle igennem og dirigere på et hjørnespark. Kæmpe chef.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 år 7 måneder siden #39 af Vinícius
Var det ikke 4. gang vi skifter ud????? Hvis udskiftning i halvlegen tæller med, risikerer vi da at blive taberdømt...??

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

4 år 7 måneder siden #40 af Lars1991
​Ehh må man godt lave 4 udskiftninger på 4 forskellige tidspunkter i én halvleg?? Eller er det fordi den ene var i pausen og ikke gælder som et spilstop?

4 år 7 måneder siden #41 af NadaMás
Mener at reglen er man stadig har 5 udskiftninger, der skal afvikles på max 4 spilstop. 
Kan dog sagtens tage fejl.

4 år 7 måneder siden #42 af SeQueda

Ramos4 post=144001 skrev: Xavi og Iniesta kunne end ikke snørre Modric' støvler. Manden er 36 og verdens bedste midtbanespiller.

​Og han spiller 90 min igen igen. 

Håber s#tme, at benene kan holde til det. Klasse Modric!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 år 7 måneder siden #43 af Kiwes

SeQueda post=144010 skrev:

Ramos4 post=144001 skrev: Xavi og Iniesta kunne end ikke snørre Modric' støvler. Manden er 36 og verdens bedste midtbanespiller.

​Og han spiller 90 min igen igen. 

Håber s#tme, at benene kan holde til det. Klasse Modric!

​Give him that contract now!
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 7 måneder siden #44 af Brylle
​Virkelig flot præstation i dag! Jeg begynder altså at drømme stort med det her hold, især fordi der er kommet det her generationsskifte som er så vigtigt! Vinicius har taget over, Asensio er faktisk ved at blive relevant igen og vores midterforsvar er så godt, at man ikke engang gider grine af Varane i United eller være bagklog på baggrund af Ramos. Man behøver slet ikke tænke over hvad vi engang havde, fordi det ser så godt ud. 

Alt kan ske og vi kan smide det hele som tidligere er sket, men jeg er virkelig hype over hvor godt det går. Jeg mangler måske lidt mere i selve spillet, men den her opblomstring hos så mange spillere var aldrig kommet under Zidane. Selv Jovic er brugbar og får mig til at tænke på at han godt kan få en rolle. Alene det at han kommer ind i halvlegen i stedet for Benzema, i sådan en kamp, er et tegn på tillid uanset hvad problemet med Benzema er. Virkelig god chance, han skaber til 2-0 målet, for det er ikke så nemt at gøre, og det var fedt at se ham være så direkte. Der er massevis af positive samtaleemner i dag, og det er altså mange år siden føler jeg.

4 år 7 måneder siden #45 af Ramos4
Intet ondt ord om Asensio, han er faktisk god lige pt., men havde vi haft Mbappe på den kant havde vi faktisk været CL-udfordrere denne sæson. Vi er rigtig godt kørende.

Håber Carlo har lært af fortiden og roterer kraftig næste uge mod Cadiz.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 år 7 måneder siden #46 af madrid2000

Ramos4 post=144013 skrev: Intet ondt ord om Asensio, han er faktisk god lige pt., men havde vi haft Mbappe på den kant havde vi faktisk været CL-udfordrere denne sæson. Vi er rigtig godt kørende.

​Vi er 13 point foran Athletico. De har en kamp mere, men hvis dette forspring ikke giver anledning til at rotere, så ved jeg ikke hvad der skal til.

Giv en pause til Vinicious, Modric, Mendy, Carvajal, Benzema etc. inden de går i stykker.

I ligaen skal vi kun frygte Athletico. De virker heldigvis ustabile. Sevilla får ikke 80 point i ligaen. De har de ikke gjort de sidste 20 år.

Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 7 måneder siden #47 af Brylle

madrid2000 post=144014 skrev:

Ramos4 post=144013 skrev: Intet ondt ord om Asensio, han er faktisk god lige pt., men havde vi haft Mbappe på den kant havde vi faktisk været CL-udfordrere denne sæson. Vi er rigtig godt kørende.

​Vi er 13 point foran Athletico. De har en kamp mere, men hvis dette forspring ikke giver anledning til at rotere, så ved jeg ikke hvad der skal til.

Giv en pause til Vinicious, Modric, Mendy, Carvajal, Benzema etc. inden de går i stykker.

I ligaen skal vi kun frygte Athletico. De virker heldigvis ustabile. Sevilla får ikke 80 point i ligaen. De har de ikke gjort de sidste 20 år.

​Det er en ret hårdfin balance, for man må heller ikke ødelægge det flow som VInicius kører på eller som Mendy er ved at komme ind i efter sin skade. Så jeg kan godt forstå hvorfor kontinuitet er vigtigt lige nu. Det må bare ikke blive for sent, at man begynder at rotere. Jeg synes dog også at Ancelotti er god til at holde nok i gang. Valverde og Camavinga kommer ind hver gang, Nacho ligeledes og nu begynder Jovic også at få minutter ligesom Rodrygo er godt på vej tilbage. Vazquez har også spillet meget. 
Jeg ser faktisk ikke resten bidrage. Hazard bidrager ikke, Marcelo stoler jeg ikke ret meget på trods et par okay præstationer og Isco og Mariano er ligegyldige. De skal helst ikke spille. Så skaderne er selvfølgelig er godt argument, men de spillere, som skal holdes i gang, bliver holdt i gang synes jeg.

Hvis vi rammer en dårlig stime, så indhentes vi alligevel og det kan være bekymringen.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Brylle.

4 år 7 måneder siden #48 af NadaMás
​Vi møder Benfica!!!
Dejligt at undgå PSG og Chelsea i første runde. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum