Dagens anden CL-lodtrækning
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Som beskrevet tidligere har UEFA i dag begået flere alvorlige fejl ved den første CL-lodtrækning og derfor har man besluttet, at foretage en ny.
Lodtrækningen - med forbehold for flere UEFA-fejl - er som følger:
Salzburg - Bayern München
Sporting Lissabon - Manchester City
Benfica - Ajax Amsterdam
Chelsea - Lille
Paris SG - Real Madrid
Villarreal - Juventus
Inter - Liverpool
Atlético Madrid - Manchester United
Altså et gensyn med Sergio Ramos.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Jeg ville ikke frygte PSG lige nu, men meget kan nå at ske inden februar. Messi kan nå at komme i rigtig god form.
Meget åbent opgør, men det er sgu træls ikke at få Benfica.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Tror desværre det er mere sandsynligt, at det er os der ryger ud... men håber jeg tager fejl.Zyconith post=144035 skrev: Det kommer til at klæde turneringen at få PSG ekspederet i første knockout runde.
Men Bayern tager nok trofæet i sidste ende uanset hvad.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Det bliver mærkeligt at se Ramos spille imod os. Rigtig mærkeligt. Jeg ser opgøret som meget 50/50.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
De bliver bare rigtig farlige på omstillinger eller om vi mod forventning bakker hjem med 11 mand.
Ja.. sådan skal det helst være, vi skal helst videre fra den første runde før det bliver rigtig sjovt
nu kan vi være ude af chl allerede til februar
Neymar, mbappe og messi med en
"halv-god" -dag, gir stadig ethvert hold en del problemer.
alt kan ske. alt.
de har individualisterne, hvor vi har holdet og et snært af individualisme...
Alt kan ske...dog hører det med til den historie at Lewandowski ikke var med i de 2 opgør pga skade, og Bayern er et komplet andet hold uden ham, præcis som Real er det uden Benzema, så det gjorde en kæmpe forskel til PSG fordel.Ramos4 post=144051 skrev: PSG slog Bayern sidste år, selvom Bayern var langt bedre. Alting kan ske med så gode individualister på holdet.
Donde está la biblioteca?
Spillere der vælger P$G og den franske klovne liga til, er i min verden utro/uværdige ambassadører af fodbolden! Mbappé kan ligeså godt blive endeligt overbevist om, at det var klogt at skrive under med os i januar ;-)
Der bør piftes massivt af vores tidligere spillere, og særligt Ramos (jeg elsker ham!), men han og de andre har selv valgt pengene over loyalitet, prestige og værdighed!
No retreat baby, no surrender!! :-D
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
1) Til den tid må det jo være officielt om Mbappe skifter til os til sommer. Ikke at det vil have nogensinhelst betydning for kampen, men ihvertfald kan begge hold spille frit fra leveren ift dette.
2) Ramos er nok mere sin skade kvit og klar til den tid. Men vil han nogensinde være 100 %? Jeg tror ikke engang vi nogensinde kommer til at se ham på mere en 70%
3) Messi: Hvornår har han sidst spillet en afgørende rolle i en kamp mod en svær modstander?
4) Træner: Vores træner er langt mere taktisk overlegen end deres. Ance har flere strenge at spille på fremfor Poch der bare kun har en plan A: stil holdet. Ance kan bygge på hvis vi er foran.
5) Presset: Begge hold er toppro men det pres der hviler på PSG er mega stort i forhold til os som 'på facaden' er i en opbygningsperiode. Viser det sig at Mbappe offentligt skifter til os til sommer, vil presset blive endnu større på PSG, som kan ende med at sidde med en aldrende Messi og en festglad Neymar samt Di Maria der også synger på sidste vers.
Målmand: Vores målmand er en anelse bedre end begge deres
Forsvar: Vores forsvar er klart bedre end deres.
Midtbane: De har bedre fysik og tempo. Vi har bedre erfaring og kan styre midtbanen meget bedre end dem
Angreb: De er bedre end os i angrebet, men uden Mbappe, vil vi med Benz og Vini være bedre end dem
Trup harmoni: Her mener jeg Real klart foran PSG. Vi har en sammentømret hold med spillere med hjertet det rigtige sted. Benz, Vini, Kroos, Militao, Alaba, Carva, Modric, Courtouis, selv Cama som er den nyeste, viser stor iver efter at kæmpe for klubben. PSG: Det er ikke helt tydeligt hvem der er chefen i den klub og vil fx Ramos indfinde sig i at Messi er foran ham ift straffe og frispark? Hvordan vil de agere i modgang og vil de kæmpe for at få vendt et dårligt resultat?