Dagens anden CL-lodtrækning

4 år 7 måneder siden #13 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Dagens anden CL-lodtrækning
Jeg er fuldstændig uenig i at man bør pifte af Ramos, og jeg håber han får en heltemodtagelse hvis han spiller på Bernabeu. Keylor Navas også. Begge spillere har været loyale mod klubben og især Ramos er en kæmpe legende der har bidraget til store oplevelser.

Man bør hylde dem for deres plads i historien, ellers er vi ikke bedre end alt det vi kritiserer.

Det samme gælder i øvrigt Messi og Di Maria.

Jeg håber det er muligt at få billet til kampen, selvom det er ærgerligt for vores chancer for videre avancement at få Paris i stedet for Benfica, så bliver det nogle kæmpe kampe og med stor nostalgi. Messi og Ramos muligvis for sidste gang nogensinde på Bernabeu, og så på samme hold. Mbappes forhåbentlig sidste CL-kamp for PSG. Det bliver historisk
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur, NadaMás, Kimbo, Nada mas, doven, Dragam, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #14 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Dagens anden CL-lodtrækning
​For mig at se er det her stadig en form for opbygningsæson, før vi til næste sæson er helt og aldeles kampdygtige i Champions League, og af samme grund var jeg faktisk ikke ked af PSG-lodtrækningen.

Jeg ser det lidt som win/win.

Enten slår vi dem ud, får to virkelig fede kampe og spiller os for alvor ind som en favorit. Positivt med videre avancement, en af de store er ude og vi har givet Mbappé endnu større grund til at skride.

Eller også ryger vi ud. I det tilfælde får vi al mulighed for fokus på at køre trofæet hjem i ligaen, hvilket ikke må glippe. Det gør ikke det store, for det er alligevel først næste år, at vi skal forvente at være en af de store favoritter til CL. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

4 år 7 måneder siden #15 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Dagens anden CL-lodtrækning

Sebberg post=144063 skrev: ​For mig at se er det her stadig en form for opbygningsæson, før vi til næste sæson er helt og aldeles kampdygtige i Champions League, og af samme grund var jeg faktisk ikke ked af PSG-lodtrækningen.

Jeg ser det lidt som win/win.

Enten slår vi dem ud, får to virkelig fede kampe og spiller os for alvor ind som en favorit. Positivt med videre avancement, en af de store er ude og vi har givet Mbappé endnu større grund til at skride.

Eller også ryger vi ud. I det tilfælde får vi al mulighed for fokus på at køre trofæet hjem i ligaen, hvilket ikke må glippe. Det gør ikke det store, for det er alligevel først næste år, at vi skal forvente at være en af de store favoritter til CL. 

​Jeg forstår godt hvad du mener, men jeg synes stadig det er lidt ærgerligt at kunne risikere at ryge ud i 8. dels finalen. Det er ikke Real Madrid. Når man nu for en gangs skyld er blevet nummer 1 i gruppen er det sgu noget hø at trække den måske stærkeste 2'er. Specielt i en sæson, hvor vi ikke er favoritter til titlen. Der er også flere penge i at nå så langt som muligt, men jaja sådan er der så meget.
Vi kan godt slå dem og det bliver to vilde opgør. Kæmpe rygstød og respekt hvis vi slår dem ud. Det ville være vildt fedt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 år 7 måneder siden #16 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Dagens anden CL-lodtrækning
Tror I, at det får indflydelse på chancen for at signe Mbappé allerede til januar? Sker der først noget efter 9. marts, når anden kamp er spillet?

4 år 7 måneder siden #17 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Dagens anden CL-lodtrækning

SeQueda post=144073 skrev: Tror I, at det får indflydelse på chancen for at signe Mbappé allerede til januar? Sker der først noget efter 9. marts, når anden kamp er spillet?

​Tror først det sker når sæsonen er slut for både Madrid og PSG. Det har angiveligt hele tiden været planen. 

4 år 7 måneder siden #18 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Dagens anden CL-lodtrækning

SeQueda post=144073 skrev: Tror I, at det får indflydelse på chancen for at signe Mbappé allerede til januar? Sker der først noget efter 9. marts, når anden kamp er spillet?

Tænker bestemt ikke at Mbappé er interesseret i at brænde en bro til PSG, så han har nok lavet en intern aftale om først at underskrive en aftale med en anden klub, når PSG´s sæson er ovre. Men hvis han omvendt er fast besluttet på at skulle til Madrid, kan det sagtens tænkes at hans bagland indgår i forhandlinger inden da. Men en offentliggørelse falder nok først et sted i Maj/Juni - I hvert fald ikke før PSG er ude af Chl. Om så de skulle vinde den, tror jeg ikke det vil ændre på om han skifter eller ej. 

4 år 7 måneder siden #19 af Fondo_Sur

JesperA post=144062 skrev: Jeg er fuldstændig uenig i at man bør pifte af Ramos, og jeg håber han får en heltemodtagelse hvis han spiller på Bernabeu. Keylor Navas også. Begge spillere har været loyale mod klubben og især Ramos er en kæmpe legende der har bidraget til store oplevelser.

Man bør hylde dem for deres plads i historien, ellers er vi ikke bedre end alt det vi kritiserer.

Det samme gælder i øvrigt Messi og Di Maria.

Jeg håber det er muligt at få billet til kampen, selvom det er ærgerligt for vores chancer for videre avancement at få Paris i stedet for Benfica, så bliver det nogle kæmpe kampe og med stor nostalgi. Messi og Ramos muligvis for sidste gang nogensinde på Bernabeu, og så på samme hold. Mbappes forhåbentlig sidste CL-kamp for PSG. Det bliver historisk

​Det kan være, at jeg tager helt fejl, men jeg har en rigtig god fornemmelse for at vi går videre. Meget kan nå at ske til februar/marts, men Real Madrid spiller som et hold og har en “good will” over sig modsat PSG. De vil være under total pres og med Bernabeu i ryggen i den afgørende kamp bliver PSG demotiverede.

4 år 7 måneder siden #20 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Dagens anden CL-lodtrækning
Skifter Mbappe til Real naeste sommer, saa kan vi kigge paa hvordan Alaba handlen blev udfoert og saa lave en copy-paste paa Mbappe.

Intet blir meldt ud foer seasonen er slut i saa stor en handel. (Medmindre en agent bliver lidt for hurtig i udtalelserne, men klubberne kommer ikke til at af- eller bekraefte noget foer efter seasonen)

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum