Optakt: Athletic Club – Real Madrid, LaLiga, 21. spillerunde

4 år 7 måneder siden #25 af Fondo_Sur
Er sku ved at blive træt af Vinis drama, så snart han bliver snittet. Nemt at se, at Neymar har været hans forbillede.

Men Casemiro kan også være slem, så det er nok også en brasiliansk ting.

Kom nu bare videre!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 7 måneder siden #26 af Brylle

Fondo_Sur post=144259 skrev: Er sku ved at blive træt af Vinis drama, så snart han bliver snittet. Nemt at se, at Neymar har været hans forbillede.

Kom nu bare videre!

​Husk lige på hvor meget de "kører" på ham. Hver gang Vinicius bliver basket ned, så står der 1-2 modstandere i hovedet på ham og skubber til ham, klapper ham i hovedet eller andet. Både i La Liga og så lagde jeg især mærke til det første gang da han startede inde mod Argentina mod Brasilien og de bevidst gik ind i ham når bolden var ude af spil. Det eneste, der irriterer mig, er at han er lidt for nem at provokere og få med på den, og det er derfor de gør det. Jeg synes sgu ofte han bliver snydt for frispark...
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Brylle.

4 år 7 måneder siden #27 af NadaMás
​Er forhindret i at se kampen, og skal selvfølgelig se extended highlights efter.

Anyway - Er meget nysgerrig på Camavinga, Fede og Hazard - Nogen der kan gøre mig klogere på hvordan se spiller? Og selvfølgelig det overordnede spil 

4 år 7 måneder siden #28 af Ramos4
Gud hvor er Lucas irriterende.

Han kan jo ikke gøre for at han ikke er bedre kvalitetsmæssigt, men at han ikke bruger hjernen noget oftere er altså hans egen skyld.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam, DeLaRed

4 år 7 måneder siden #29 af DeLaRed
En Vazquez Classic :D

Donde está la biblioteca?

4 år 7 måneder siden #30 af mohbar
​Vazquez burde jo flås ud!!!

4 år 7 måneder siden #31 af longwind

Brylle post=144260 skrev:

Fondo_Sur post=144259 skrev: Er sku ved at blive træt af Vinis drama, så snart han bliver snittet. Nemt at se, at Neymar har været hans forbillede.

Kom nu bare videre!

​Husk lige på hvor meget de "kører" på ham. Hver gang Vinicius bliver basket ned, så står der 1-2 modstandere i hovedet på ham og skubber til ham, klapper ham i hovedet eller andet. Både i La Liga og så lagde jeg især mærke til det første gang da han startede inde mod Argentina mod Brasilien og de bevidst gik ind i ham når bolden var ude af spil. Det eneste, der irriterer mig, er at han er lidt for nem at provokere og få med på den, og det er derfor de gør det. Jeg synes sgu ofte han bliver snydt for frispark...

​På den anden side er det også godt, at han ikke lader sig kue. Han skal bare lære at svare på banen i stedet for med munden. Det var næsten det fedeste ved Cristiano, i stedet for at sige noget scorede han bare hattrick :D Man savner ham sgu engang imellem 
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, JesperThomsen

4 år 7 måneder siden #32 af longwind

NadaMás post=144262 skrev: ​Er forhindret i at se kampen, og skal selvfølgelig se extended highlights efter.

Anyway - Er meget nysgerrig på Camavinga, Fede og Hazard - Nogen der kan gøre mig klogere på hvordan se spiller? Og selvfølgelig det overordnede spil 

​Camavinga spiller OK. Sikker boldomgang og solide nok indgreb men udmærker sig ikke.
Fede falder lidt igennem. Han er desværre langt fra sit topniveau ser det ud til.
Hazard ligner Vini for to sæsoner siden. Man tror lige det bliver godt og så løber det ud i sandet.

4 år 7 måneder siden #33 af Kiwes
​Hazard ud nu - han kan ik mere!

4 år 7 måneder siden #34 af Fondo_Sur

Brylle post=144260 skrev:

Kom nu bare videre!

​Han er selv skyld i, at han bliver “basket”. Modspillerne bliver irriterede over, at han vil have et frispark ved hver eneste berøring. Men det handler ikke så meget om det. Det er bare pinligt at se som madridista. Jeg tænker, at vi er en klub med værdier, og det må spillerne lære. 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 7 måneder siden #35 af Brylle

NadaMás post=144262 skrev: ​Er forhindret i at se kampen, og skal selvfølgelig se extended highlights efter.

​Camavinga: På bolden en kæmpe fornøjelse. Han placerer sig virkelig godt og bidrager til at Bilbaos pres sommetider knækker over fordi han formår at vende op i banen. Defensivt er han lidt for langt fra sin markering og må efter min smag gerne fylde noget mere omkring eget felt. Men bestemt godkendt synes jeg. Han spiller med risiko på bolden, men han kommer ud af tingene.

Hazard: Bedre og bedre. Han finder nogle gode rum og begynder at præge spillet. Han tør dog ikke sparke og han forsøger ikke nok synes jeg. Men han kombinerer godt og hjælper ofte holdet ud af problemer. Hans løb på tværs er gode. 

Valverde: Han er bundet af mange defensive pligter fordi Vazquez sejler lige så meget som han plejer. Taber ikke en bold, sørger hele tiden for at der er sikkerhed når vi angriber og giver medspillerne frihed i højre side. Man savner at se en aggressiv Valverde komme tættere på feltet og lave flere løb, men det hænger selvfølgelig sammen med at han har en vigtig defensiv opgave så længe Carvajal er skadet.

4 år 7 måneder siden #36 af Real HWL
​Luk nu forhelved den kamp, jeg bliver sindssyg af det boldflytteri der bare føre til røv og nøgler!! 

Leveret af Kunena Forum