Madridista.dk mener: Drømmescenariet; Haaland til FC Barcelona
Artiklen er korrekt i, at den nationale ligas styrke er altafgørende deri - Men at sidestille spansk og fransk fodbold, fordi der ikke længere er en Ronaldo og Messi, er dybt godnat.
Barcelona er en seriøs klub - Top 5 af historiens største. Selvfølgelig får de selv vendt skuden, og kommer til at bidrage til en mange årig stærk konkurrence i La Liga. Det bliver aldrig vores ansvar, det kan de sagtens finde ud af selv.
Hvis ledelsen, Ancelotti og fansene vil have Haaland til klubben, skal den åbning selvfølgelig udnyttes.
Jeg er glad for at se at det er den generelle holdning herinde. Ligaens værdi er op til Javier Tebas, og her må man stole på at alle de rette tiltag bliver lavet for at forhøje den sportslige og kommercielle værdi (om så der bestemt har været forbiere fra hans side). Det er ikke Reals ansvar - Det er konkurrence sport på eliteplan, og ikke en yderlig venstreorienterede debatklub foretaget af en gruppe hjemmeruls-rygende striktrøjer i det lokale kollektiv.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Man må forvente at Xavi spiller meget klassisk Barca-bold og der passer Haaland dårligt ind.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Zlatan Ibrahimovic var bestemt heller ikke den typiske Barcelona-spiller. Det var Alexis vel heller ikke, ligesom Dembele heller ikke slår mig som den typiske Barcelona-spiller.Ramos4 post=144716 skrev: Jeg kan slet ikke se Haaland vælge Barca. Han er også en meget atypisk Barca-spiller. Barca ville heller aldrig gå efter Lewandowski eller Kane. Det er slet ikke de typer de normalt henter.
Man må forvente at Xavi spiller meget klassisk Barca-bold og der passer Haaland dårligt ind.
Jeg er nødvendigvis ikke uenig i din tese om, at Haaland passer bedre end i andre klubber end Barcelona, for det gør han helt bestemt. Men Barcelona har før handlet spillere, der nødvendigvis ikke har passet som fod i hose i det her romantiske Cruyff-billede.
Desperate tider kalder på desperate metoder I guess.Daniel post=144719 skrev:
Zlatan Ibrahimovic var bestemt heller ikke den typiske Barcelona-spiller. Det var Alexis vel heller ikke, ligesom Dembele heller ikke slår mig som den typiske Barcelona-spiller.Ramos4 post=144716 skrev: Jeg kan slet ikke se Haaland vælge Barca. Han er også en meget atypisk Barca-spiller. Barca ville heller aldrig gå efter Lewandowski eller Kane. Det er slet ikke de typer de normalt henter.
Jeg er nødvendigvis ikke uenig i din tese om, at Haaland passer bedre end i andre klubber end Barcelona, for det gør han helt bestemt. Men Barcelona har før handlet spillere, der nødvendigvis ikke har passet som fod i hose i det her romantiske Cruyff-billede.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Interessant pointe ift. at være den altoverskyggende profil i et sportsligt projekt - Det vil han ikke ubetinget blive i Real, såfremt Mbappé også hentes. Dertil også at han vil skulle kæmpe om tiden med Benzema.
Jeg tror, at det er de to hovedsaglige udfordringer vi står med ift. at hente ham.
De vil begge komme til Real og score målene, tag frisparkene. det bliver en af dem. og ikke begge to. Aldrig.
- Shevchenko
- Junior bruger
-
At tage til Barca og kæmpe mod Madrid med Vinicius og Mbappé, det er én udfordring.
At tage til Madrid og spille med ovenstående, muligvis i de næste 10 år eller mere, prøve at vinde flere CLs end den tidligere generation og skabe et af de mest dominerende angreb nogensinde.
Dette er en anden udfordring og sådan som fodbold går, så er der også en story line ift, at tage kampen op mod striben af rige PL klubber internationalt.
Han kunne virkeligt score mange mål med så farlige og afleveringsvillige spillere som Vinicius og Mbappé på fløjene.
Gad godt at vi også hentede Joakim Mæhle til sommer, super passende niveau til bænken i Real Madrid og ville kunne agere some backup på begge sider i forsvaret + frisk offensivt indspark undervejs i kampene.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Som, Iniesta, Xavi, Messi, Henry og Eto'o.
Fair være med pengene i UK, men hvem ved sine fulde 5 vælger London over Madrid/Barcelona?
Barcelona er den fedeste by ever!
Ja, altsaa hvis man elsker lugten af kloak 6 maaneder om aaret ;-)Thomaskjensen post=144730 skrev: @Elto92, ellers så vil de komme til RM for at blive en epoke Vini, Haaland, Mbappé, Fede, Camavinga.
Som, Iniesta, Xavi, Messi, Henry og Eto'o.
Fair være med pengene i UK, men hvem ved sine fulde 5 vælger London over Madrid/Barcelona?
Barcelona er den fedeste by ever!
Donde está la biblioteca?