Ancelotti: Havde tænkt mig at skifte ud i ekstratiden
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Forhaabentlig, Forhaabentlig, Forhaabentlig er det da vel Jovic han skal spille istedet (Hvis altsaa Ancelotti toer traeffe den beslutning), han er jo Centre-Forward, saa han skal da ligges helt paa toppen, det burde ikke have nogen effekt paa Bale og Hazard....Og at Bale skal ud (naar hans kontrakt ophoerer til sommer) er der vel ingen tvivl om mere, nok heller ikke hos Bale selv ;-)9eren post=145439 skrev: Nu hvor Latasa er udtaget til i morgen så er det nok også for at bruge ham foran Bale og Hazard. Et giga signal om at de skal ud!
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
-
Ancelottis tilgang samt al logik taler direkte imod at der sendes andre signaler end at man har en enkelt naturlig angriber og derfor tilføjer en mere.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
God damn I love you Carlo.. Hazard og Jovic på bænken !
Asensio gør det mega cool for tiden og har fortjent den starter.
Ingen tvivl om at Ancelotti virkelig har sat pisset i kog hos en stor gruppering af Madridista's, glaeder mig til at laese kommentar sporet under aftenens kamp ;D9eren post=145464 skrev: Courtois; Carvajal, Militao, Alaba, Marcelo; Camavinga, Kroos, Modric; Asensio, Rodrygo e Isco
Donde está la biblioteca?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men dette viser jo ret tydeligt hvor tilliden ligger.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg tror ikke jeg kommer til at bruge særlig meget tid på, hvad folk har af holdninger til forskellige spillere og aktioner. Heller ikke skulle vi tabe points om Ancelotti så skifter ud i det 80 minut. Det handler helt klart for mig om at der bliver sendt et signal til spillerne om, at til sommer så er de fortid i klubben og accepter det eller sid på bænken. Hazard vejer mere end jeg gør og han skal spille fodbold på elite plan. Han skal bare ud.. Bale håbede jeg på i sommers, men må så komme til kort og sige slut færdig. Jovic er en angriber vi heller aldrig burde ha rørt ved, men vi tog en chance. Så jeg håber vi kan kører mesterskabet hjem og komme langt i CL. Så er jeg godt tilfreds med denne her sæson, ift spil og sejre.DeLaRed post=145465 skrev:
Ingen tvivl om at Ancelotti virkelig har sat pisset i kog hos en stor gruppering af Madridista's, glaeder mig til at laese kommentar sporet under aftenens kamp ;D9eren post=145464 skrev: Courtois; Carvajal, Militao, Alaba, Marcelo; Camavinga, Kroos, Modric; Asensio, Rodrygo e Isco
Det giver jo ingen mening det du skriver. Bale ved da godt han er fortid til sommer. Man behøver ikke sende et signal til ham. Men man kan da bruge ham mens han er ham. Det har Carlo jo også gjort så sent som mod Elche i Copa'en.9eren post=145467 skrev:
Jeg tror ikke jeg kommer til at bruge særlig meget tid på, hvad folk har af holdninger til forskellige spillere og aktioner. Heller ikke skulle vi tabe points om Ancelotti så skifter ud i det 80 minut. Det handler helt klart for mig om at der bliver sendt et signal til spillerne om, at til sommer så er de fortid i klubben og accepter det eller sid på bænken. Hazard vejer mere end jeg gør og han skal spille fodbold på elite plan. Han skal bare ud.. Bale håbede jeg på i sommers, men må så komme til kort og sige slut færdig. Jovic er en angriber vi heller aldrig burde ha rørt ved, men vi tog en chance. Så jeg håber vi kan kører mesterskabet hjem og komme langt i CL. Så er jeg godt tilfreds med denne her sæson, ift spil og sejre.DeLaRed post=145465 skrev:
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024