Optakt: Villarreal – Real Madrid, LaLiga, 24. spillerunde
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
Du skal squ da ikke bestemme om jeg må skrive det - du kan tage og lukke røven, båtnakke.Ramos4 post=145637 skrev:
Stop nu. Bare stop.Dragam post=145633 skrev:
Hvad skulle Bale gøre anderledes? Som altid spiller de andre spillere ham aldrig når han tager løb, og indlæggende ind til ham har været elendige...Ramos4 post=145631 skrev: Tror ikke Carlo tør skifte i pausen, men han bør sende Nacho ind for Marcelo og anyone ind for Bale.
De har forsøgt flere bold op til ham. Men det er jo umuligt når han er isoleret. Isco eller Rodrygo kan få bolden i fødderne, og søger meget mere ned i banen og deltager. Det er ikke en hetz mod Bale, men han fungerer ikke som angriber.
Og det faktum at Bale ikke spiller 9'er positionen som spilfordelene angriber, som Benzema gør, gør det ikke til forkert - det gjorde Higuain squ heller ikke, da han var i Real Madrid, og han var særdeles glimrende - det kræver bare et hold der iscenesætter angriberen.
Jo, det skal jeg bestemme. Du skal ikke skrive det mere nogensinde. Bare stop.Dragam post=145641 skrev:
Du skal squ da ikke bestemme om jeg må skrive det - du kan tage og lukke røven, båtnakke.Ramos4 post=145637 skrev:
Hvad skulle Bale gøre anderledes? Som altid spiller de andre spillere ham aldrig når han tager løb, og indlæggende ind til ham har været elendige...Ramos4 post=145631 skrev: Tror ikke Carlo tør skifte i pausen, men han bør sende Nacho ind for Marcelo og anyone ind for Bale.
De har forsøgt flere bold op til ham. Men det er jo umuligt når han er isoleret. Isco eller Rodrygo kan få bolden i fødderne, og søger meget mere ned i banen og deltager. Det er ikke en hetz mod Bale, men han fungerer ikke som angriber.
Og det faktum at Bale ikke spiller 9'er positionen som spilfordelene angriber, som Benzema gør, gør det ikke til forkert - det gjorde Higuain squ heller ikke, da han var i Real Madrid, og han var særdeles glimrende - det kræver bare et hold der iscenesætter angriberen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Så er det jo heldigt at du har lige præcis intet mandat til at bestemme noget som helst, og jeg har tænkt mig at forsætte med at italesætte det hvergang...Ramos4 post=145643 skrev:
Jo, det skal jeg bestemme. Du skal ikke skrive det mere nogensinde. Bare stop.Dragam post=145641 skrev:
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Enig. At han overdramatisere for det meste, kan faktisk gå imod ham…at dommeren ikke tror på ham.Fondo_Sur post=145644 skrev: Er der en voksen på holdet, der snart siger til Vini at han skal stoppe med al det piveri? Mener dog at der er frispark i den sidste sekvens! En bevidst arm i ansigtet fra Parejo.
Ja, Valverde, men også Carvajal har smidt alt for mange bolde væk. Det er de situationer, man savner Modric.DeLaRed post=145638 skrev: Stop Fede. Helt vildt hvor ringe han kan være når tingene ikke fungere, det er jo skræmmende at han kan svinge så meget i niveau, og et tydeligt bevis for hvorfor han ikke spiller fast, når han ikke kan lave en aflevering på 4 meter. Det er synd at se han spille så ringe!
Så vil jeg også lige sige.. Vini skal stoppe med sit skuespil og det lige nu. Shit det flovt at se ham kaste sig rundt. Og jeg gider ikke høre på undskyldningerne med at der bliver lavet mange frispark på ham. Ja det gør der. Men det undskylder satme ikke alt hans skuespil. Det får mig altså bare til at miste noget for ham. Med det sagt, så har han fået to arme kastet i hoved på sig i dag unden nogen konsekvenser overhovedet. Mærkværdigt.
Donde está la biblioteca?
vini ligner lidt en hovedløs kylling....
ps.
sikke en frisparks konstellation vi havde dengang.
beckham til at curve den ind eller r. carlos til at bombe den