Optakt: Villarreal – Real Madrid, LaLiga, 24. spillerunde

4 år 5 måneder siden #25 af Cristiano7
Vi har vist fået en Neymar kopi…

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #26 af DeLaRed
Nu få det kort op ad lommen!!!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 år 5 måneder siden #27 af Dragam

Ramos4 post=145637 skrev:

Dragam post=145633 skrev:

Ramos4 post=145631 skrev: Tror ikke Carlo tør skifte i pausen, men han bør sende Nacho ind for Marcelo og anyone ind for Bale.

​Hvad skulle Bale gøre anderledes? Som altid spiller de andre spillere ham aldrig når han tager løb, og indlæggende ind til ham har været elendige...

​Stop nu. Bare stop.

De har forsøgt flere bold op til ham. Men det er jo umuligt når han er isoleret. Isco eller Rodrygo kan få bolden i fødderne, og søger meget mere ned i banen og deltager. Det er ikke en hetz mod Bale, men han fungerer ikke som angriber. 

​Du skal squ da ikke bestemme om jeg må skrive det - du kan tage og lukke røven, båtnakke.

Og det faktum at Bale ikke spiller 9'er positionen som spilfordelene angriber, som Benzema gør, gør det ikke til forkert - det gjorde Higuain squ heller ikke, da han var i Real Madrid, og han var særdeles glimrende - det kræver bare et hold der iscenesætter angriberen.

4 år 5 måneder siden #28 af Kiwes
Marcelo ud og Nacho ind. Casemiro ud og Modric ind. Kroos 6'er. Fede er også været uendelig ringe! Kom nu lige lidt altså - det jo nu du skal vise du har niveau til Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, DeLaRed

4 år 5 måneder siden #29 af Ramos4

Dragam post=145641 skrev:

Ramos4 post=145631 skrev: Tror ikke Carlo tør skifte i pausen, men han bør sende Nacho ind for Marcelo og anyone ind for Bale.

​Hvad skulle Bale gøre anderledes? Som altid spiller de andre spillere ham aldrig når han tager løb, og indlæggende ind til ham har været elendige...

​Stop nu. Bare stop.

De har forsøgt flere bold op til ham. Men det er jo umuligt når han er isoleret. Isco eller Rodrygo kan få bolden i fødderne, og søger meget mere ned i banen og deltager. Det er ikke en hetz mod Bale, men han fungerer ikke som angriber. 

​Du skal squ da ikke bestemme om jeg må skrive det - du kan tage og lukke røven, båtnakke.

Og det faktum at Bale ikke spiller 9'er positionen som spilfordelene angriber, som Benzema gør, gør det ikke til forkert - det gjorde Higuain squ heller ikke, da han var i Real Madrid, og han var særdeles glimrende - det kræver bare et hold der iscenesætter angriberen.

Jo, det skal jeg bestemme. Du skal ikke skrive det mere nogensinde. Bare stop.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 5 måneder siden #30 af Fondo_Sur
Er der en voksen på holdet, der snart siger til Vini at han skal stoppe med al det piveri? Mener dog at der er frispark i den sidste sekvens! En bevidst arm i ansigtet fra Parejo.

4 år 5 måneder siden #31 af Dragam

Ramos4 post=145643 skrev:

Dragam post=145641 skrev:

​Stop nu. Bare stop.

Jo, det skal jeg bestemme. Du skal ikke skrive det mere nogensinde. Bare stop.

​Så er det jo heldigt at du har lige præcis intet mandat til at bestemme noget som helst, og jeg har tænkt mig at forsætte med at italesætte det hvergang...

4 år 5 måneder siden #32 af Cristiano7

Fondo_Sur post=145644 skrev: Er der en voksen på holdet, der snart siger til Vini at han skal stoppe med al det piveri? Mener dog at der er frispark i den sidste sekvens! En bevidst arm i ansigtet fra Parejo.

​Enig. At han overdramatisere for det meste, kan faktisk gå imod ham…at dommeren ikke tror på ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

4 år 5 måneder siden #33 af Fondo_Sur

DeLaRed post=145638 skrev: Stop Fede. Helt vildt hvor ringe han kan være når tingene ikke fungere, det er jo skræmmende at han kan svinge så meget i niveau, og et tydeligt bevis for hvorfor han ikke spiller fast, når han ikke kan lave en aflevering på 4 meter. Det er synd at se han spille så ringe!

​Ja, Valverde, men også Carvajal har smidt alt for mange bolde væk. Det er de situationer, man savner Modric. 
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 5 måneder siden #34 af Lars1991
​Vi kan sidde og kritisere spillerne individuelt, men det jo Ancelotti der er blevet fuldstændig udspillet. Han dispositioner giver jo absolut ingen mening. Jeg er helt forbløffet over hvordan man kan sætte et så dårligt hold til kampen! Det får jo alle spillere til at falde i niveau når der ingen plan er og at vi bliver udspillet og derfor ingen momentum har i kampen heller. Det simpelthen en ubegribelig dårlig startopstilling. Fuck hvor er jeg træt af vores træner :D

Så vil jeg også lige sige.. Vini skal stoppe med sit skuespil og det lige nu. Shit det flovt at se ham kaste sig rundt. Og jeg gider ikke høre på undskyldningerne med at der bliver lavet mange frispark på ham. Ja det gør der. Men det undskylder satme ikke alt hans skuespil. Det får mig altså bare til at miste noget for ham. Med det sagt, så har han fået to arme kastet i hoved på sig i dag unden nogen konsekvenser overhovedet. Mærkværdigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Cristiano7

4 år 5 måneder siden #35 af DeLaRed
Hvis Marcelo starter 2. halvej, saa ber Ancelotti selv om at smide de 3 point!

Donde está la biblioteca?

4 år 5 måneder siden #36 af Elto92
Mærkelig tid vi er i som madrid fans.... det den sumrende periode under ancelotti efter Januar som spøger i kulissen. Vi er trætte. spillerne ser trætte ud med enkelte undtagelser.

vini ligner lidt en hovedløs kylling....

ps.
sikke en frisparks konstellation vi havde dengang.
beckham til at curve den ind eller r. carlos til at bombe den

Leveret af Kunena Forum