Optakt: Villarreal – Real Madrid, LaLiga, 24. spillerunde
Kiwes post=145671 skrev:
Kan sku ikke lige huske hvornår, men han kommer i højreside og trækker ind, alene med målmanden, og skyder over.Lars1991 post=145668 skrev:
Kiwes post=145666 skrev: Den kamp skulle vi have vundet! Bare ikke godt nok. Bale, Asensio og Jovic. Alle havde en 100% chance.
Jeg kan ikke huske Asensio havde en.. remind me? Men du glemmer Vini der bliver spillet helt blank af Valverde.
Ah okay, jeg så ikke det som en kæmpe mulighed da jeg husker det som om han stadig havde en forsvarsspiler foran sig. Men helt klart en god mulighed. Men ja, chancer var der nok af i anden halvleg.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Og så kan vi jo helt klart bruge hele truppen igen. Sådan.
Øv med 0-0
Ancelotti en klasse træner.
Fondo_Sur post=145672 skrev:
Det er bare så nemt at skrive.El Siete post=145665 skrev: Igen igen er det bare latterligt sent at skifte ud. De får jo slet ikke en chance for at sætte sit præg på kampen.
Næsten alle de store chancer kom før det blev udskiftet. Og det blev der nødt til, da vi har en vigtig kamp om tre dage. Hvis Bale havde scoret på den friløber, så ville du pludselig blive glad for, at han ikke skiftede ud.
Du kan da vel ikke mene at det at skifte fire mand omkring det 80. minut. er helt normalt når vi desperat søger et mål. Vi skal da have friske spillere på banen. Skal Hazard, Nacho, Rodrygo eller Jovic starte på tirsdag da? Så hvorfor skal de spares til det allersidste?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det er jo tydeligvis gået fra en hetz til generel public-service nu ;-) og det var jo i og for sig en rettelse af mit tidligere indlæg, da han fik bolden lige da jeg trykkede send, han skal jo have kredit når han har en boldberøring, så kan alle i andre give ham kredit for alle de fantastiske løb han laver ;-) og ligger vi så de to ting sammen så har vi en halv Herfølge spiller :Dlongwind post=145663 skrev:
Jeg tror ikke der er én bruger herinde, der ikke er klar over din holdning til Jovic. Kan du ikke forsøge at holde din hetz imod ham til 1 indlæg pr. kamp? Den gimmick blev gammel for flere måneder siden.DeLaRed post=145662 skrev: Haha, ok, nu har han rørt bolden og brænder selv med målmanden, han skal bare have mere spilletid ;-)
Donde está la biblioteca?
ja, beklager. Følelserne sad lige ude på tøjet da jeg skrev det indlæg. Har bare været lidt træt af de underlige startopstillinger og sene indskiftninger her efter nytår, og jeg sad bare med en fornemmelse af, at der slet ikke blev satset offensivt i første halvleg, der var mange momenter hvor kanterne stod i gode positioner, men der kom bare ingen løb fra midtbanen ind i feltet.Fondo_Sur post=145674 skrev:
Åh ja, kan Florentino ikke ansætte dig i stedet?elle44 post=145673 skrev: Ancelotti har fuldstændigt tabt overblikket over hvad der er op og ned i den trup. Han famler i blinde. Ingen offensive løb overhovedet i første halvleg hvor backs og midtbanespillere bliver bedt om at blive på egen banehalvdel.
Alt for sene udskiftninger igen igen og Asensio skulle jo aldrig være taget ud. Jeg er så træt af at se det her hold spille.
Villarreal spillede jo slet ikke fremragende og lykkedes med det høje pres i første halvleg på hjemmebane. Et hold der nok sender Juventus ud.
anden halvleg var fin, der blev skabt chancer til en sikker sejr, uden tvivl.
Hvorfor skal man skifte ud, hvis man vælter i chancer? Det var det Real Madrid gjorde, og man havde fuld kontrol over kampen. Og det blev spoleret efter udskiftningerne pånær Jovic’ kæmpe chance til sidst.El Siete post=145677 skrev:
Fondo_Sur post=145672 skrev:
Det er bare så nemt at skrive.El Siete post=145665 skrev: Igen igen er det bare latterligt sent at skifte ud. De får jo slet ikke en chance for at sætte sit præg på kampen.
Næsten alle de store chancer kom før det blev udskiftet. Og det blev der nødt til, da vi har en vigtig kamp om tre dage. Hvis Bale havde scoret på den friløber, så ville du pludselig blive glad for, at han ikke skiftede ud.
Du kan da vel ikke mene at det at skifte fire mand omkring det 80. minut. er helt normalt når vi desperat søger et mål. Vi skal da have friske spillere på banen. Skal Hazard, Nacho, Rodrygo eller Jovic starte på tirsdag da? Så hvorfor skal de spares til det allersidste?
Sluttedeligt blev man nødt til at skifte ud i det 80. minut fordi man spiller mod PSG på tirsdag, og fordi spillerne var trætte nok på det tidspunkt til, at man kunne “prøve lykken” med Hazard, Rodrygo og co.
Javel, vi skaber mest i anden halvleg, og dér skal vi score, men jeg kan ikke sådan uden lige glemme, at jeg nærmest aldrig har set et så energiforladt og dødt Real Madrid-hold, som det var tilfældet i første halvleg. Spillerne luntede rundt, intet genpres og uduelige aktioner igen og igen. Rystende af en storklub, der endda ligger nummer ét og skulle foregive at kæmpe for at blive der.
Dejligt, at vi vendte den i anden halvleg, men jeg fristes til at sige: Det var sgu da også bare....
Og så har jeg et helt regulært spørgsmål: Har vores kære 7'er serveret en pizza for Carlos kone og give hende en god tur bag trænerens ryg? Noget må han i hvert fald være bitter over.
Hver eneste gang, han får chancen, skaber han flere gigachancer til sine holdkammerater og tager ansvar, men gang på fucking gang er han bagerst i køen, mens golfnørden Bale og mr. middelmådig aka Rodrygo kommer ind igen og igen. Det sker jo igen i dag. Rodrygo løber rundt med hans babyface og smide bolden væk, mens Hazard vender på en modstander og spiller en serber i dybden, der så bare konsekvent nægter at få nettet til at blafre. Helt seriøst - hvad kan grunden være?
Det er jo helt tydeligt ikke præstationerne på banen, der straffer ham. Det kan heller ikke være fremtidsudsigterne, for Bale og Isco, der er fortid til sommer, får ligegyldig spilletid.
Sidste spørgsmål: Hvad er der sket med Carvajal? Det var næsten imponerende, så mange skandaløse beslutninger, han kunne træffe på Villarreals banehalvdel.
Og @9eren, din notoriske troll. Lad vær' med at kommentér det her indlæg. Alle andre - vær velkomne.
- 9eren
- Gæst
-
Hazard er supersub. Derfor skal han bagerst i køen. Fra start bringer han ikke noget for der er kampen en anden.Sebberg post=145681 skrev: Hvis det her forum er repræsentativt for den generelle fanbase hos madridistas, så har Ancelotti sgu da et dejligt, nemt job.
Javel, vi skaber mest i anden halvleg, og dér skal vi score, men jeg kan ikke sådan uden lige glemme, at jeg nærmest aldrig har set et så energiforladt og dødt Real Madrid-hold, som det var tilfældet i første halvleg. Spillerne luntede rundt, intet genpres og uduelige aktioner igen og igen. Rystende af en storklub, der endda ligger nummer ét og skulle foregive at kæmpe for at blive der.
Dejligt, at vi vendte den i anden halvleg, men jeg fristes til at sige: Det var sgu da også bare....
Og så har jeg et helt regulært spørgsmål: Har vores kære 7'er serveret en pizza for Carlos kone og give hende en god tur bag trænerens ryg? Noget må han i hvert fald være bitter over.
Hver eneste gang, han får chancen, skaber han flere gigachancer til sine holdkammerater og tager ansvar, men gang på fucking gang er han bagerst i køen, mens golfnørden Bale og mr. middelmådig aka Rodrygo kommer ind igen og igen. Det sker jo igen i dag. Rodrygo løber rundt med hans babyface og smide bolden væk, mens Hazard vender på en modstander og spiller en serber i dybden, der så bare konsekvent nægter at få nettet til at blafre. Helt seriøst - hvad kan grunden være?
Det er jo helt tydeligt ikke præstationerne på banen, der straffer ham. Det kan heller ikke være fremtidsudsigterne, for Bale og Isco, der er fortid til sommer, får ligegyldig spilletid.
Sidste spørgsmål: Hvad er der sket med Carvajal? Det var næsten imponerende, så mange skandaløse beslutninger, han kunne træffe på Villarreals banehalvdel.
Og @9eren, din notoriske troll. Lad vær' med at kommentér det her indlæg. Alle andre - vær velkomne.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Nu er der snart "kun" 10 point ned til Barca - For ikke længe siden var der 18
- 9eren
- Gæst
-
over Raúl de tomas bodyhenrikcomn post=145685 skrev: Som forudsagt.
Er du helt seriøst bange for Barca? :Dhenrikcomn post=145685 skrev: Som forudsagt.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Kiwes post=145689 skrev:
Er du helt seriøst bange for Barca? :Dhenrikcomn post=145685 skrev: Som forudsagt.
Lad os bare sige, at jeg har en dårlig fornemmelse i maven