Marca: Ingen større renovering af truppen til sommer

11 måneder 5 dage siden #1 af Benzeron
Real Madrids...

Logo Realmadrid 010101

Real Madrids helt store mål denne sommer er som bekendt at hente Kylian Mbappé på en fri transfer, men generelt er planen ifølge Marca ikke, at man skal igennem en større udskiftning i truppen.

Naturligvis kommer man til at sige farvel til Isco, Marcelo og Gareth Bale, der alle har kontraktudløb, men planen er ikke umiddelbart, at man skal erstatte disse spillere én til én med nye navne udefra. Det skyldes, at man i klubben har fulgt en økonomisk plan, siden coronaen ramte, og man har ikke tænkt sig at sprænge banken unødigt, efter man flot har formået at holde klubben oven vande i de seneste år.

Det betyder dog ikke, at der ikke kan komme flere afgange end de førnævnte tre spillere. Man skulle ikke være afvisende over for et godt tilbud på Eden Hazard, ligesom Mariano, Dani Ceballos og Jesús Vallejo forventes at skulle videre til sommer.

Som nye tilgange handler det formentlig mere om at bruge velkendte navne som Fran García, der rygtes retur til klubben fra Rayo Vallecano, ligesom en centerback fra Castilla, mest sandsynligt Rafa Marín, kan tage Vallejos plads. Derudover kan Lucas Vázquez tage Bales trupplads, mens Álvaro Odriozola kan vende tilbage fra lejeophold til en duel med Dani Carvajal, der bestemt ikke ser godt kørende ud for tiden.

Ifølge Marca kommer midtbanen til den kommende sæson til at bestå af Toni Kroos, Casemiro, Fede Valverde, Luka Modric og Eduardo Camavinga, og med Carlo Ancelottis rotationsprincip (eller mangel på samme) kan man da også godt diskutere, hvor bred truppen behøver at være.  

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 5 dage siden #2 af Elto92
Ehm undskyld HVABEHAR!!!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

11 måneder 5 dage siden #3 af Ramos4
"mens Álvaro Odriozola kan vende tilbage fra lejeophold til en duel med Dani Carvajal..."

Jaaaaer :D Og Mariano KAN jo godt blusse op og begynde at true Benzema. Alt kan ske.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

11 måneder 5 dage siden #4 af Madrid1998
Det tror jeg simpelthen ikke på. Måske ikke en større renovation, men der kommer som minimum 4-5 spillere, så blind kan Perez ikke være

11 måneder 5 dage siden #5 af Salix7
Fornyelse af truppen eller ej, så er vores største problem lige pt Ancelotti! Jeg holder meget af ham som træner, måden han sørger for ro om klubben og aldrig laver vilde og unødige scener … men men men Ancelotti er så stædig og i min verden en håbløs strateg at det kommer til at koster på den lange bane!

De manglende rotationer er én ting, som åbenlyst giver det problem at kun start 11’eren vil være velsmurt konstant (hvis de altså ikke er slidt i stykker). Men hvad værre er at modstanderne kan læse os alt alt for nemt! De små hold pakker sig og de store hold lukker ned for Modric og Benzema!

Næste problem er at Ancelotti af uransagelige årsager (som så mange andre) elsker 4-3-3 modellen, og ikke kan finde ud af at skifte rundt mellem de forskellige variationer, så en modstander kan overraskes - det vil igen komme til at koste os!

Jeg tror ikke på, at Ancelotti kommer til at ændre på ovenstående, og derfor ser jeg kun én mulighed, og det er at få ham ud af vagten senest ved slutningen af denne sæson - alt andet vil være en katastrofe i min verden! (Hvis han kan ændre på ovenstående, vil jeg mene, at han kan udvikle sig til en af vores bedste trænere gennem tiden)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 4 dage siden #6 af 9eren
Hvorfor skal holdet have rotationer når bænken hedder Jovic, Hazard og Bale der alle har spillet klovne de sidste 3 år i klubben. Der er intet at komme efter med de spillere.

Ellers har han jo fint roteret mellem Asensio, Isco, Rodrygo i offensiven. Og så har han da forsøgt sig lidt med Bale fra sæson start og i kampen mod Villarreal. Det er jo et hovedløst argument for at skille sig af med Carlo.

4-3-3 formationen er heller ikke min favorit, men det er nu træneren der sætter holdet ud fra den trup man har og der er 4-3-3 bare den som giver os mest.

Nu har det jo været et problem i flere sæsoner for os at åbne et kompakt forsvar op. Og der må jeg bare sig at det handler om kvaliteten hos spillerne og de individuelle evner og ikke om trænerens evne til at løse det problem. Men vildt også at man kritisere træneren en sæson hvor man er 15 points foran tosserne fra Catalonien.

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol
Sidste redigering: 11 måneder 4 dage siden ved 9eren.

11 måneder 4 dage siden #7 af Dybbøl
Jeg kunne godt se Barella fra Inter som nøglen til
vores midtbane. Han har simpelthen en helt fantastik udstråling, en rigtig kriger. Vanvittig genpres spiller. Spil en flad midtbane med ham, Valverde og Kroos. Lad Valverde og Barella starte genpresset og lad de andre følge med efter deres løb og intiativ. Behold Blanco, Camavinga og Modric som back up. Ved godt at Casemiro har spillet en rigtig fin sæson, men udnyt det og få en god pris for ham til sommer og tak ham for hans mange år i klubben. 

11 måneder 4 dage siden #8 af Mr.Jensen
​En upopulær tanke: La lige har vel aldrig været billigere til salg. Barcelona er i en genopbygningsface og Lillebror ser ud til at være gået helt død. Derudover er det slet ikke urealistik at en af de 2 ikke kvalificerer sig til CL næste år, hvilket må have en eller anden konsekvens.
lige nu er vores største konkurrent Sevilla, vi behøver ikke nogen overhaling af truppen for fortsat at være der klart bedste hold i ligaen.
Perez har vel i hele hans anden periode vist sig som en glimrende forretningsmand, selvom vi nogle gange har skreget på forstærkninger.
jeg syntes det lyder meget realistisk at Perez prioritet er at de spanske hold bag os og det kan man sagtens gøre uden at sprænge banken på en overhaling af den nuværende trup. 

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 4 dage siden #9 af 9eren
Odriozola kommer tilbage til sommer i følge AS og er vores først transfer. Det bliver vel nok Lucas V som ryger ned i herakiet der. Men hvordan ser det eksempelvis ud med Frimpongs kontrakt. Er det nu kun den vej man vil gå ?

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

11 måneder 4 dage siden #10 af Brylle

9eren post=146132 skrev: Hvorfor skal holdet have rotationer når bænken hedder Jovic, Hazard og Bale der alle har spillet klovne de sidste 3 år i klubben. Der er intet at komme efter med de spillere.

Ellers har han jo fint roteret mellem Asensio, Isco, Rodrygo i offensiven. Og så har han da forsøgt sig lidt med Bale fra sæson start og i kampen mod Villarreal. Det er jo et hovedløst argument for at skille sig af med Carlo.

4-3-3 formationen er heller ikke min favorit, men det er nu træneren der sætter holdet ud fra den trup man har og der er 4-3-3 bare den som giver os mest.

Nu har det jo været et problem i flere sæsoner for os at åbne et kompakt forsvar op. Og der må jeg bare sig at det handler om kvaliteten hos spillerne og de individuelle evner og ikke om trænerens evne til at løse det problem. Men vildt også at man kritisere træneren en sæson hvor man er 15 points foran tosserne fra Catalonien.

​Men rotationen laves jo ikke fordi der er bedre alternativer på bænken som kan øge sandsynligheden for point. Rotationen laves fordi Casemiro er to forskellige spillere om han er frisk eller træt, fordi Modric er 72 og fordi Benzema har lignet en skygge af sig selv i en lang periode grundet ingen pauser. Det samme kan næsten siges om Vinicius. Hvad sker der når de to går i stykker? Så er vi på spanden. Hvad sker der når en Camavinga helt uden selvtillid og kampform rammer banen fordi andre er skadet? Så er vi på spanden. Hvad sker der når man af nød skal skifte et halvt hold pga et tætpakket program og skader? Så er vi på spanden. Hvis ikke man her roterer, så er spillerne bare helt flade og så er vi også på spanden. 

Derfor er rotation vigtigt over en hel sæson. Man kan argumentere for at bredden simpelthen er for dårlig, men historien viser jo, at hvis du slider dine spillere op i marts måned (ligner lidt at det går sådan), så ender du i en situation, hvor korthuset falder i de allermest afgørende måneder, og det er ingen interesserede i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Madrid1998, Jakobsif555

11 måneder 4 dage siden #11 af Ramos4

Mr.Jensen post=146134 skrev: ​En upopulær tanke: La lige har vel aldrig været billigere til salg. Barcelona er i en genopbygningsface og Lillebror ser ud til at være gået helt død. Derudover er det slet ikke urealistik at en af de 2 ikke kvalificerer sig til CL næste år, hvilket må have en eller anden konsekvens.
lige nu er vores største konkurrent Sevilla, vi behøver ikke nogen overhaling af truppen for fortsat at være der klart bedste hold i ligaen.
Perez har vel i hele hans anden periode vist sig som en glimrende forretningsmand, selvom vi nogle gange har skreget på forstærkninger.
jeg syntes det lyder meget realistisk at Perez prioritet er at de spanske hold bag os og det kan man sagtens gøre uden at sprænge banken på en overhaling af den nuværende trup. 

​Perez ved at det bliver dyrt i løn af hente både Haaland og Mbappe, så derfor sparer han andre steder. Alt har ledt op til disse to Galacticos. Afgangene af Hakimi, Reguilon, Theo, Ødegaard, Ramos, Varane. Det hele handler om at finde midler og lønkroner til at kunne have klodens to største spillere de næste ti år frem. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

11 måneder 4 dage siden #12 af SeQueda
​Bernardo Silva drømmer angiveligt om at spille for Real. Det måtte han gerne for min skyld.
Bliver det svært at finansiere, hvis Mbappe og/eller Haaland kommer til? Og hvad tænker folk om ham til midtbanen - også med tanke på Fede og Camavingas udvikling?

Leveret af Kunena Forum
Annonce