Marca: Ingen større renovering af truppen til sommer

11 måneder 3 dage siden #25 af Fondo_Sur

9eren post=146156 skrev: Du tænker inden han blev fyret?

Tror du at tingene vil ændre sig hvis man fik ryttet bare en lille smule op i truppen for Ancelotti. At han kunne præge tingene bare en lille smule på hvem der bliver købt ind?

vi ender jo igen med 2 points efter Barcelona, en semifinale i Cl. Jeg kan ikke se problemet!

Du må dog medgive, at Ancelotti har en lidt gammeldags måde at behandle sin trup på. Det var mere normalt at spille med de samme spillere engang, og det giver også klare fordele taktisk. Spillerne finder simpelthen deres roller på holdet bedre end, hvis der bliver roteret hele tiden. Ancelotti har en stor fortjeneste i, at vi har det bedste forsvar i ligaen og holdets gode stime i november og december, hvor der var 10 sejre i træk i et svært program. 

Men. Spillerne kan blive fysisk og mentalt trætte i løbet af sæsonen. Der er dog ikke nogen der ved, at det netop er dette forhold, der gjorde at Barca vandt mesterskabet i 14/15. Det er for dovent bare at give skylden til Ancelotti mod et Barca hold, der spillede en af sine bedste sæsoner nogensinde, og som du nævner, vi kun var to point bag. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 3 dage siden #26 af 9eren
Det kommer an på hvordan og hvorledes truppen ser ud til næste år. Ancelotti vælger altså Hazard fra i flere omgange, hvilket jo tydeligvis understreger at han ikke har den store tiltro til ham. Får Ancelotti så Mbappe har han jo en ekstra streng at spille på.

Men jo hvis han fik mbappe og gav ham samme tur som Hazard. Så er jeg enig

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce