Ancelotti om nederlag: Min skyld

2 år 6 dage siden #13 af elle44

Ramos4 post=147264 skrev: Jeg er for en gangs skyld fuldstændig enig med Ancelotti; Det var 100% hans skyld.

Jeg forestiller mig ikke at Perez lader ham fortsætte efter sommerferien, og så kan vi kun håbe på at den næste træner har en mere fast idé med spillet.

Får vi derudover en ny højreback, Tchouaméni, Mbappe + Miguel/Fran Garcia og rykker Blanco op, så har vi måske endda et hold, der kan spille med om det meste igen.

Nederlaget igår var en kæmpe kortslutning fra trænerens side. Hvis vi bruger vores penge fornuftigt til sommer, dvs. ikke henter Haaland men fordeler penge ud + henter en træner med bare en form for filosofi, så ser tingene lyse ud.

Det var en sort søndag, men trods alt ikke billedet på hvad truppen kan, mere et billede på hvad træneren formår at få ud af truppen. Vores trup er ikke til at vinde CL pt. men den er meget bedre, end hvordan den bliver udstillet, når træneren sætter holdet helt forkert op - igen.

​Det er sådan det går når man decideret nægter at afprøve ting af i løbet af sæsonen, uagtet at spillet hovedsageligt har været skammeligt. Pludselig står vi og mangler vores vigtigste mand og så får træneren da ellers den største kortslutning jeg nogensinde har været vidne til, inklusive Vinicius på højre Wing back. Min sidste tillid til den mand forduftede som morgendug fra solen igår. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 dage siden #14 af El Siete

Ramos4 post=147264 skrev: Jeg er for en gangs skyld fuldstændig enig med Ancelotti; Det var 100% hans skyld.

Jeg forestiller mig ikke at Perez lader ham fortsætte efter sommerferien, og så kan vi kun håbe på at den næste træner har en mere fast idé med spillet.

Får vi derudover en ny højreback, Tchouaméni, Mbappe + Miguel/Fran Garcia og rykker Blanco op, så har vi måske endda et hold, der kan spille med om det meste igen.

Nederlaget igår var en kæmpe kortslutning fra trænerens side. Hvis vi bruger vores penge fornuftigt til sommer, dvs. ikke henter Haaland men fordeler penge ud + henter en træner med bare en form for filosofi, så ser tingene lyse ud.

Det var en sort søndag, men trods alt ikke billedet på hvad truppen kan, mere et billede på hvad træneren formår at få ud af truppen. Vores trup er ikke til at vinde CL pt. men den er meget bedre, end hvordan den bliver udstillet, når træneren sætter holdet helt forkert op - igen.

​Enig, føler heller ikke der skal meget til. De spillere du nævner ville koste det halve af hvad vi kastede efter Hazard osv, i 2019. Og vi ved alle hvilken påvirkning en ny træner, med klare ideer, kan have - Tuchel i Chelsea og Xavi i Barcelona, bare for at kigge på det seneste år. 

Det pessimistiske i mig siger mig bare at vi ikke henter ny HB, måske heller ikke en CM, og bestemt ikke den trænertype vi alle gerne vil se. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 dage siden #15 af El Siete
​Jeg kender heller ikke Raul som træner, så ved ikke om han ville være et sats, men, grundet hans status ville han have respekten i omklædningsrummet og fra ledelsen, hvorfor han ville få tid til at implementere sine ideer. Hvis ingen andre, mere erfarne, trænere er ledige kunne han være spændende.

Og please, lad os droppe alle ideer om Mourinho, Zidane, Lopetegui, osv, og lad os komme videre, se fremad.

Jeg har gerne villet se Pochettino, men efter kampen mod PSG er den lidt død igen. Nagelsmann bliver i Bayern, Tuchel virker glad i Chelsea. Men hvad med Klopp, skal han aldrig prøve noget andet :) Ellers virker Ten Hag i Ajax spændende.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 2 år 6 dage siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 dage siden #16 af Ramos4
Åh gud, det er lige gået op for mig, at vi formentlig henter Pochettino til sommer. Mere af det samme. Fuck fuck fuck.
Sidste redigering: 2 år 6 dage siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 dage siden #17 af elle44

Ramos4 post=147272 skrev: Åh gud, det er lige gået op for mig, at vi formentlig henter Pochettino til sommer. Mere af det samme. Fuck fuck fuck.

​Det tror jeg dog alligevel ikke. Ikke når PSG blamagen er så kort tid siden. Han har brændt den bro, gudskelov for os. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 dage siden #18 af Ramos4

elle44 post=147273 skrev:

Ramos4 post=147272 skrev: Åh gud, det er lige gået op for mig, at vi formentlig henter Pochettino til sommer. Mere af det samme. Fuck fuck fuck.

​Det tror jeg dog alligevel ikke. Ikke når PSG blamagen er så kort tid siden. Han har brændt den bro, gudskelov for os. 

​Han er en svag manager, der let kan kontrolleres af ledelsen, så derfor tror jeg United og Madrid kommer til at kæmpe om ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 dage siden #19 af elle44

Ramos4 post=147275 skrev:

elle44 post=147273 skrev:

Ramos4 post=147272 skrev: Åh gud, det er lige gået op for mig, at vi formentlig henter Pochettino til sommer. Mere af det samme. Fuck fuck fuck.

​Det tror jeg dog alligevel ikke. Ikke når PSG blamagen er så kort tid siden. Han har brændt den bro, gudskelov for os. 

​Han er en svag manager, der let kan kontrolleres af ledelsen, så derfor tror jeg United og Madrid kommer til at kæmpe om ham.

​Lad os håbe vi taber kampen og løber med andetvalget, Ten Haag ;) 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 dage siden #20 af Kimbo

Ramos4 post=147275 skrev:

elle44 post=147273 skrev:

Ramos4 post=147272 skrev: Åh gud, det er lige gået op for mig, at vi formentlig henter Pochettino til sommer. Mere af det samme. Fuck fuck fuck.

​Det tror jeg dog alligevel ikke. Ikke når PSG blamagen er så kort tid siden. Han har brændt den bro, gudskelov for os. 

​Han er en svag manager, der let kan kontrolleres af ledelsen, så derfor tror jeg United og Madrid kommer til at kæmpe om ham.

​Åh gud du har så meget ret.
Jeg har aldrig forstået hvad folk så i ham, andet end at han før i tiden faktisk virkede sympatisk. Han har jo aldrig løftet et hold til mere end middelmådighed.
I PSG har han endda komplet tabt sutten, det hold burde vinde alt, og det havde de også gjort med en kompetent manager.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 dage siden #21 af El Siete

elle44 post=147276 skrev:

Ramos4 post=147275 skrev:

elle44 post=147273 skrev:

Ramos4 post=147272 skrev: Åh gud, det er lige gået op for mig, at vi formentlig henter Pochettino til sommer. Mere af det samme. Fuck fuck fuck.

​Det tror jeg dog alligevel ikke. Ikke når PSG blamagen er så kort tid siden. Han har brændt den bro, gudskelov for os. 

​Han er en svag manager, der let kan kontrolleres af ledelsen, så derfor tror jeg United og Madrid kommer til at kæmpe om ham.

​Lad os håbe vi taber kampen og løber med andetvalget, Ten Haag ;) 

​Ja, helt sikkert. Men så skal det også være nu, ellers snupper United (eller et andet hold) ham, og vi står tilbage til sommer og vælger den nemme, kedelige og konservative løsning, præcis som Ancelotti var det sidste sommer. Det går simpelthen for langsom i ledelsen nogle gange, læg nu en længeresigtet plan. 
 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 2 år 6 dage siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 dage siden #22 af elle44

El Siete post=147282 skrev:

elle44 post=147276 skrev:

Ramos4 post=147275 skrev:

elle44 post=147273 skrev:

Ramos4 post=147272 skrev: Åh gud, det er lige gået op for mig, at vi formentlig henter Pochettino til sommer. Mere af det samme. Fuck fuck fuck.

​Det tror jeg dog alligevel ikke. Ikke når PSG blamagen er så kort tid siden. Han har brændt den bro, gudskelov for os. 

​Han er en svag manager, der let kan kontrolleres af ledelsen, så derfor tror jeg United og Madrid kommer til at kæmpe om ham.

​Lad os håbe vi taber kampen og løber med andetvalget, Ten Haag ;) 

​Ja, helt sikkert. Men så skal det også være nu, ellers snupper United (eller et andet hold) ham, og vi står tilbage til sommer og vælger den nemme, kedelige og konservative løsning, præcis som Ancelotti var det sidste sommer. Det går simpelthen for langsom i ledelsen nogle gange, læg nu en længeresigtet plan. 
 

​Nu er jeg deprimeret

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 dage siden #23 af Sebberg
​Personligt må jeg sige, at jeg drømmer om en tysker. Én, som skaber en ny kultur og indfører et ordentligt pres. Det må være muligt, når de store divaer/profiler i form af Ramos, Ronaldo, Casemiro, Kroos osv. ikke længere er centrale spillere på holdet.

Kloop er drømmen. Hvad kunne han ikke udrette med Real Madrid og den dynamik, holdet har og kan få? Han skulle bruge et par sæsoner til at komme i gang med Liverpool, men spillermaterialet er jo et helt andet her, end det var tilfældet i sæson ét i Liverpool. Kan han ikke lokkes? Han har vundet alt med Pool.

Det realistiske alternativ er Tuchel med Chelseas nuværende situation. Det ville virkelig heller ikke gøre mig noget. 
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, El Siete, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 dage siden #24 af mohbar
​Klopp ville være rigtig fed at hente til Real, især hvis man tænker på at få indført et koncept der vil noget. Og når vores hold har en mere direkte stil, tror jeg at det vil være perfekt match, nu hvor flere af vores divaer er væk eller på vej væk. Sååe - kom bardu, Klopp. Vi har forlængst glemt at du var et tudefjæs da i tabte finalen.

Anden prioritet ville være Conte, som jeg også altid har synes at være en type der på kort tid formår at ændre sit hold. Risikoen er bare at han måske så stopper efter 2-3 sæsoner og selv hvis vi under ham skulle gøre helt rent bord mht titler, synes jeg vi bør få en mere langsigtet løsning.. Det fede med Conte er at han  minder om Mourinho, bare meget mere moderne i forhold til spillestilen og også mere direkte i sin kritik af spillerne.

langsigtet løsning: Klopp   
muligvis kortsigtet: Conte

Sidste redigering: 2 år 5 dage siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce