Optakt: Celta Vigo – Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde

4 år 3 måneder siden #37 af DeLaRed
Ceballos er og bliver det tætteste man kommer på Raul Garcia, uden at hedde Raul Garcia. Et omvandrende Rødt kort!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #38 af Madrid1998
Endnu en kamp med samme opstilling, blive domineret af et lorte hold, få 2-3 heldige mål (den her gang straffespark) lorte indsats, ingen intensitet, sene udskiftninger.. det her Real Madrid er bare så deprimerende. Pls få Ancelotti væk herfra. Jeg kan ikke klare det mere

4 år 3 måneder siden #39 af El Siete
​Vi skal godt nok også have noget konkurrence til Casemiro. Håber så meget på Tcoucameni

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 år 3 måneder siden #40 af Ramos4
Hvem faen skal vi hente? Hvem tør Perez satse på? Der er vel kun Raúl af realistiske muligheder.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 3 måneder siden #41 af Kiwes
​Det går simpelthen ikke det her. Ancelotti skal ud! Det kommer vi ikke uden om. Han er helt taktisk blankt. Signings må komme i anden række. Hent Pochettino hvis det endelig skal være - alt er bedre end Ancelotti.

Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

4 år 3 måneder siden #42 af elle44
Er også done. Vi skal bruge 3 straffespark og et annulleret mål for at snige en 1-2 sejr hjem. Puha hvor er det deprimerende at se på.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 måneder siden #43 af Brylle

Lars1991 post=147483 skrev: ​Nu kommer Ceballos ind før Camavinga igen :D Jeg kan snart ikke se Real Madrid mere, det jo seriøst det samme igen og igen. Ancelotti må jeg føle at han gør tingene rigtigt siden han er så stædig. Det forundrende. Han ser vel ikke de samme kampe som alle os andre.

​På bagkant må man dog rose Ceballos for faktisk at gå ind og gøre alt hvad han kunne for at forsvare føringen. Et godt valg til situationen selvom det ikke hjælper på noget på den lange bane. 

Latterligt at skulle se på de tre startende igen i dag. Der savnede jeg Valverde eller Camavinga fra start.

4 år 3 måneder siden #44 af Lars1991
​Rent held vi vinder i dag! Courtois og Celta-spillere der simpelthen bare ikke kan lade vær med at begå straffespark er grunden til vores sejr. De sidder på stort set alt og havde klart fortjent at vinde.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Elto92

4 år 3 måneder siden #45 af Ramos4
Chelsea tabte 1-4 hjemme til Brentford, men alligevel sidder jeg med følelsen af at vi får røv i midtugen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

4 år 3 måneder siden #46 af Lars1991

Brylle post=147490 skrev:

Lars1991 post=147483 skrev: ​Nu kommer Ceballos ind før Camavinga igen :D Jeg kan snart ikke se Real Madrid mere, det jo seriøst det samme igen og igen. Ancelotti må jeg føle at han gør tingene rigtigt siden han er så stædig. Det forundrende. Han ser vel ikke de samme kampe som alle os andre.

​På bagkant må man dog rose Ceballos for faktisk at gå ind og gøre alt hvad han kunne for at forsvare føringen. Et godt valg til situationen selvom det ikke hjælper på noget på den lange bane. 

Latterligt at skulle se på de tre startende igen i dag. Der savnede jeg Valverde eller Camavinga fra start.

Jeg synes faktisk kun han har haft fine indhop, så egentlig ikke så meget det jeg var bekymret for. Men der er jo bare ikke rigtig nogen pointen med det, og Camavinga kan gøre det ligeså godt. Men det kræver han får spilletid.

Men ja, at spille med de tre på midten i dag i 72 minutter hvor de blev fuldstændig domineret af Celta Vigos midtbane.. absurd :D der er ikke så meget andet at sige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, elle44

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 måneder siden #47 af Brylle

Lars1991 post=147493 skrev:

Brylle post=147490 skrev:

Jeg synes faktisk kun han har haft fine indhop, så egentlig ikke så meget det jeg var bekymret for. Men der er jo bare ikke rigtig nogen pointen med det, og Camavinga kan gøre det ligeså godt. Men det kræver han får spilletid.

Men ja, at spille med de tre på midten i dag i 72 minutter hvor de blev fuldstændig domineret af Celta Vigos midtbane.. absurd :D der er ikke så meget andet at sige.

​Tja, pointen er vel 3 point :D 

Enig i resten

4 år 3 måneder siden #48 af Elto92
Hvad er det der foregår helt seriøst??? altså der er noget Bale-stædighed over carlo og ikke mindst vores træner team...

Leveret af Kunena Forum