Optakt: Celta Vigo – Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde

4 år 3 måneder siden #49 af Elto92
Hvis jeg seriøst ser den gamle garde starte inde mod chelsea så tror jeg helt seriøst at Real Madrid fejler noget som klub.

man har de indbyrdes opgør fra sidste sæson at arbejde med, man har brentford kampen at gå efter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 måneder siden #50 af 9eren
Det kommer du til er jeg sikker på. Bales kvaliteter kunne faktisk godt bruges men han får ikke lov foran.

Kunne også være cool at se Camavinga og Valverde men tror det bliver Kroos, Case og Modric

4 år 3 måneder siden #51 af Ramos4
Ancelotti vrager aldrig nogensinde Modric eller Kroos i så vigtig en kamp som mod Chelsea. Never ever.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 3 måneder siden #52 af Lars1991

Ramos4 post=147500 skrev: Ancelotti vrager aldrig nogensinde Modric eller Kroos i så vigtig en kamp som mod Chelsea. Never ever.

Jeg følte han havde indset at man har brug for Valverde... og måske bliver han bare sparet i dag? Men ja, måske er det kun på grund af Kroos skade og at man spillede med dem alle imod Barcelona at han fik sine startpladser.. I don't know, måske er jeg naiv. Jeg bliver pænt tosset hvis jeg ser Modric - Kroos - Casemiro imod Chelsea i hvert fald. Hvor mange gange skal de køres over før man stopper? :P det ødelægger jo også deres eftermæle desværre.

4 år 3 måneder siden #53 af Fondo_Sur
Simpelthen så vigtigt med en sejr. Én sejr tættere på et mesterskab, der vil være hårdt tilkæmpet med en meget begrænset offensiv.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

4 år 3 måneder siden #54 af longwind
Til dem der også er trætte af Ancelotti, men savner alternativer.

Jeg så denne video forleden. Jeg havde ikke tidligere hørt om Amorim, men han lyder som et meget interessant emne. Dog nok desværre en illusion, da jeg ikke kunne forestille mig, at Perez ville gå med så relativt ung og uprøvet en træner.

Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved longwind.

4 år 3 måneder siden #55 af Daniel

Lars1991 post=147501 skrev:

Ramos4 post=147500 skrev: Ancelotti vrager aldrig nogensinde Modric eller Kroos i så vigtig en kamp som mod Chelsea. Never ever.

Jeg følte han havde indset at man har brug for Valverde... og måske bliver han bare sparet i dag? Men ja, måske er det kun på grund af Kroos skade og at man spillede med dem alle imod Barcelona at han fik sine startpladser.. I don't know, måske er jeg naiv. Jeg bliver pænt tosset hvis jeg ser Modric - Kroos - Casemiro imod Chelsea i hvert fald. Hvor mange gange skal de køres over før man stopper? :P det ødelægger jo også deres eftermæle desværre.

​Real Madrid spiller først mod Chelsea onsdag. Valverde spillede ikke fra start i går, fordi Carlo fandt Casemiro, Kroos og Modric bedre til opgaven mod Celta Vigo. Det havde ingenlunde noget at gøre med, at han skulle spares forud for Chelsea-kampen. 

Er jeg så enig med Carlos valg af midtbane i gårsdagens kamp? Nej, slet ikke. Og kan Valverde godt hænde at spille fra start mod Chelsea alligevel, selvom han ikke startede ude for at spare ham frem mod midtugen? Ja, sagtens. Sker det? Næppe. 

Konklusion: Du bliver pænt tosset onsdag. Casemiro, Kroos og Modric spiller centralt. Hvis Valverde spiller, bliver det på bekostning af Asensio/Rodrygo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 3 måneder siden #56 af Zyconith

longwind post=147504 skrev: Til dem der også er trætte af Ancelotti, men savner alternativer.

Jeg så denne video forleden. Jeg havde ikke tidligere hørt om Amorim, men han lyder som et meget interessant emne. Dog nok desværre en illusion, da jeg ikke kunne forestille mig, at Perez ville gå med så relativt ung og uprøvet en træner.

Han har gjort det fuldstændig fantastisk i Sporting CP de sidste 2 1/2 år. Ved ikke om han på samme måde vil kunne skabe den samme succes andetsteds, men han har virkelig løftet klubben.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

4 år 3 måneder siden #57 af Lars1991

Daniel post=147506 skrev:

Lars1991 post=147501 skrev:

​Real Madrid spiller først mod Chelsea onsdag. Valverde spillede ikke fra start i går, fordi Carlo fandt Casemiro, Kroos og Modric bedre til opgaven mod Celta Vigo. Det havde ingenlunde noget at gøre med, at han skulle spares forud for Chelsea-kampen. 

Er jeg så enig med Carlos valg af midtbane i gårsdagens kamp? Nej, slet ikke. Og kan Valverde godt hænde at spille fra start mod Chelsea alligevel, selvom han ikke startede ude for at spare ham frem mod midtugen? Ja, sagtens. Sker det? Næppe. 

Konklusion: Du bliver pænt tosset onsdag. Casemiro, Kroos og Modric spiller centralt. Hvis Valverde spiller, bliver det på bekostning af Asensio/Rodrygo.

Det er desværre også den konklusion der virker mere plausibel for mig efter igår... Jeg kan simpelthen bare ikke få det til at give mening i mit hoved, hvordan en professionel træner kan se alle de kampe (især imod bedre hold) med Casemiro, Kroos og Modric de sidste.. 3 år efterhånden? og så stadig føle at de er de bedste til opgaven, imens de bliver domineret gang på gang.

Also kan han ikke huske hvem der var på midten da vi lavede comebacket imod PSG? Jeg forstår det simpelthen ikke. Vi spillede 150 minutter med de tre gamle og blev udspillet, og så 30-40 minutter med Valverde og Camavinga på samme tid og vi vinder de minutter 3-0. Okay, jeg tror ikke forskellen ville være så enorm hver gang(obviously), men det må da være tankevækkende for selv Ancelotti. Men lader til at det ikke vækker så mange nye tanker hos ham haha.. det føles bare absurd.

Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Thomaskjensen, El Siete, Nada mas, SeQueda, longwind

4 år 3 måneder siden #58 af Thomaskjensen
Helt enig Lars, godt observeret!

4 år 3 måneder siden #59 af Vinícius
De "dynamiske" spillere (Valverde og Camavinga) falder ofte igennem, når de starter. De er super gode som indskiftere, når modstanderne er ved at være trætte. Ligesom Rodrygo er en super indskifter, men ligegyldig som starter.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

4 år 3 måneder siden #60 af Lars1991

Kratmus post=147525 skrev: De "dynamiske" spillere (Valverde og Camavinga) falder ofte igennem, når de starter. De er super gode som indskiftere, når modstanderne er ved at være trætte. Ligesom Rodrygo er en super indskifter, men ligegyldig som starter.

Meget uenig, Valverde har vist flere gange at sagtens kan starte. Han er ikke en perfekt spiller, han laver også fejl, har dårlige kampe/halvlege hvor han har svært ved at sætte sig igennem osv. Men come on, Casemiro og Kroos(for tiden) har da flere af sådan nogle kampe end gode kampe. Og de spiller stadig hver gang fra start. :D Og i det mindste bidrager Valverde med en masse høj intense tilbageløb selv når det ikke kører for ham.

Camavinga ja, han kan stadig være nat og dag. Han har vist et meget lavt bundniveau. Men der er virkelig heller ingen tålmodighed med ham, han bliver jo flået ud hver gang han har en dårlig start. Jeg ser ikke Camavinga som en der skal starte fast endnu, men som vi så imod PSG så kan han altså gøre en stor forskel når det kører for ham. Han må simpelthen få lidt flere chancer når det ikke kører for de andre - også bare som indskifter.

Leveret af Kunena Forum