Mbappé med kryptisk udmelding: Der er nye elementer

4 år 1 måned siden #1 af Benzeron
PSG sejrede...

PSG sejrede søndag aften med 5-1 på hjemmebane imod Lorient, hvor Kylian Mbappé stod for to af scoringerne. Efter kampen blev der skrevet endnu et kapitel i sagaen om ham og hans ellers forventede skifte til Real Madrid, og selvom det ikke i sig selv var nogen kontroversiel udmelding, er det ikke ligefrem sød musik i ørerne på Real Madrids tilhængere.

Her udtalte ham nemlig følgende til Amazon Prime:
- Der er nye elementer – en rimelig stor mængde faktorer at tage i betragtning. Som jeg har sagt, er det ikke en nem beslutning. Jeg forsøger at træffe det bedste valg sammen med dem, der er tæt på mig. Jeg tager min tid for at kunne tage den bedst mulige beslutning. Hvis jeg havde besluttet mig, ville jeg have meldt det ud. Om det er muligt at blive i PSG? Ja, selvfølgelig.

Historien melder endnu ikke noget om, hvad disse ’nye elementer’ eventuelt kunne dreje sig om, men udtalelsen tyder på, at diverse medier ikke har ret i tidligere meldinger om, at Mbappé allerede skulle have underskrevet en kontrakt med Real Madrid så tidligt som i januar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #2 af r-mb-q
Han siger ikke noget før sæsonen er slut - uanset udfaldet. Tænker det har været meningen hele tiden

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Jelle, andreashn, Elto92

4 år 1 måned siden #3 af Ramos4
Mine nerver holder snart ikke til mere.

Føler vi står med muligheden for at signe den nye Ronaldo Fenomeno. Vi kan have verdens bedste spiller i Real Madrid igen. Balon d'Or vinder i fremtiden.

Haaland og Salah kan rende mig et vist sted. Mbappe er bare et bæst.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Elto92

4 år 1 måned siden #4 af Real HWL
​Vil vædde med han sætter sin underskrift på en ny kontrakt med PSG. De giver ham et tilbud ham og hans familie ikke kan afslå. 

Farvel til både Haaland og Mbappe!!

4 år 1 måned siden #5 af Kiwes

Real HWL post=147534 skrev: ​Vil vædde med han sætter sin underskrift på en ny kontrakt med PSG. De giver ham et tilbud ham og hans familie ikke kan afslå. 

Farvel til både Haaland og Mbappe!!

​Hvis det er argumentet for at han forlænger, så havde han vel gjort det for længe siden :). Det er ikke nogen hemmelighed at PSG har tilbudt ham det halve af Qatar ved flere lejligheder. Jeg tror 100% han vægter det sportslige, om det så er Real Madrid tør jeg ikke spå om. Det var det tidligere...men er det, det stadig. 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

4 år 1 måned siden #6 af Elto92
hvad skal "Der er nye elementer" betyde?

en ny bejler? en anden klub som måske har fanget hans opmærksomhed?

Eller gør han det hele mere spændende for morskabens skyld...

jeg gider ikke mere. jeg lå rastløs i sommeres da nyhederne bombede os med, at han var real spiller. jeg har ikke nerverne til endnu omgang af det lort..

en anden bruger skriver, at han måske vægter de rolige omgivelser i paris og tager til vm... det kunne godt ligne ham....

4 år 1 måned siden #7 af Fondo_Sur
Der er stadig rigtig gode chancer for skiftet. Husk på, at han gerne ville til Real Madrid i sommers.

Han har måske betænkeligheder, for der er da mange andre spændende muligheder. Real Madrid er dog noget helt særligt, så der skal ikke mere end gode forhandlinger, hvor Florentino skal overbevise ham om et forestående succesfuldt sportsligt projekt. Mbappé er i sin bedste fodboldalder, og han vil bruge de næste år på at vinde så meget som muligt. Derfor kan han med rette være krævende.

Og ja, han melder ikke noget ud før sæsonen er slut.
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

4 år 1 måned siden #8 af Sebberg
​Puha, de seneste nyheder gør nas. Jeg prøver at bevare roen, men noget tyder da på, at han er mere i tvivl end som så. Medmindre det er et spil for at få flere penge.

Jeg bliver godt nok skuffet, hvis vi ender med at ikke at få ham. MEN - jeg vil sgu nok blive mere skuffet over ham. Hvis han lader sig overtale efter sidste sommers bøllemetoder og vælger at blive i den olieklub med fesen fodbold uge efter ugen, så mister jeg sgu alt for ham. Den er ikke længere. Han virker klogere end det.

Og så SKAL vi i min optik gå efter Haaland. Vi må ikke misse dem begge.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

4 år 1 måned siden #9 af mohbar
Jeg tror at det måske er et par ting:

At han ikke er fuldt overbevist over vores holdsammensætning. Vi har oldinge på mange pladser, og Ancelotti virker til at have størst tiltro til dem ift. fx. Camavinga og Valverde. Tror piben får en helt anden lyd hvis vi går helhjertet efter fx Haalamd og Tchouameni

Der går rygter om at PSG vil overlade 100% af hans imagerettigheder til ham selv, det vil Real forståeligt nok ikke. Derfor prøver han at presse på og skabe desperation

Og så skulle PSG vist stå og vifte med en kontrakt på 2 år for 200 mio Euro (100 mio sign on fee og 50 mio pr år) . Men det bør ikke ligne ham..

Vælger Mbappe (mindre sandsynligt) at blive i PSG, håber jeg at vi møder dem i Champions League, så vi kan slå dem ud igenigen​ - helst med Haaland på holdet :-)

Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved mohbar.

4 år 1 måned siden #10 af Sebberg
​Tja, meget af det handler jo om penge. I forhold til trupsammensætning så har jeg godt set et par Barcelona-fans på Twitter argumentere for, at PSG lige nu står bedre de næste par år, og at chancen for at vinde CHL er større der.

Det er noget pjat. 

Real Madrid er rent sportsligt LANGT større. Det handler om både historien, selve ligamodstanden og følelsen omkring klubben. Dernæst kommer, at Real Madrid naturligvis nok skal blive aldeles kampdygtige igen inden for få år. Sådan er det med en klub som Real Madrid, og i PSG har man jo set, at uanset hvor dygtige spillere du henter, så batter det ikke. 

Jeg kan godt være hård mod vores klub, men jeg synes efterhånden, det er pinagtigt at høre andre fans og reelle eksperter nærmest sidestille PSG og Real Madrid ift. storhed og 'tiltrækningskraft'. Det er lidt det samme med folk, der ikke fatter, at AC tager til Barcelona. Forstå nu bare, at de to klubber har noget mytisk over sig, og det kan penge sgu ikke ændre på.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Thomaskjensen, Kimbo

4 år 1 måned siden #11 af Ramos4
Mbappe kan godt tænkes, at ville sætte et større aftryk i Paris inden han skifter videre. F.eks. være anfører og/eller slå all-time topscoreren Cavani af pinden.
Tror næppe det handler om penge.

Vi har ventet og ventet på Kylian. Perez har sat alt andet på standby. Det vil være en fiasko, hvis han ikke kommer. Og vi bør klart indikere mellem linjerne at det er nu eller aldrig. Men lur mig om ikke Mbappe skriver under på en kort kontrakt med PSG, og at vi tager et par overgangssæsoner mere mens vi bare sidder og venter.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 1 måned siden #12 af Kiwes

Ramos4 post=147546 skrev: Mbappe kan godt tænkes, at ville sætte et større aftryk i Paris inden han skifter videre. F.eks. være anfører og/eller slå all-time topscoreren Cavani af pinden.
Tror næppe det handler om penge.

Vi har ventet og ventet på Kylian. Perez har sat alt andet på standby. Det vil være en fiasko, hvis han ikke kommer. Og vi bør klart indikere mellem linjerne at det er nu eller aldrig. Men lur mig om ikke Mbappe skriver under på en kort kontrakt med PSG, og at vi tager et par overgangssæsoner mere mens vi bare sidder og venter.

​Ved ikke om det sidste blot er et tegn på frustration. For hvis der er en ting der er helt sikkert så må det være; at med eller uden Mbappe så skal holdet forstærkes for 100-300mil. Det har vi sparet op længe og det skal bruges nu!

Leveret af Kunena Forum