Mbappé med kryptisk udmelding: Der er nye elementer
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Well I hope so :/Kiwes post=147547 skrev:
Ved ikke om det sidste blot er et tegn på frustration. For hvis der er en ting der er helt sikkert så må det være; at med eller uden Mbappe så skal holdet forstærkes for 100-300mil. Det har vi sparet op længe og det skal bruges nu!Ramos4 post=147546 skrev: Mbappe kan godt tænkes, at ville sætte et større aftryk i Paris inden han skifter videre. F.eks. være anfører og/eller slå all-time topscoreren Cavani af pinden.
Tror næppe det handler om penge.
Vi har ventet og ventet på Kylian. Perez har sat alt andet på standby. Det vil være en fiasko, hvis han ikke kommer. Og vi bør klart indikere mellem linjerne at det er nu eller aldrig. Men lur mig om ikke Mbappe skriver under på en kort kontrakt med PSG, og at vi tager et par overgangssæsoner mere mens vi bare sidder og venter.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Kiwes post=147535 skrev:
Hvis det er argumentet for at han forlænger, så havde han vel gjort det for længe siden :). Det er ikke nogen hemmelighed at PSG har tilbudt ham det halve af Qatar ved flere lejligheder. Jeg tror 100% han vægter det sportslige, om det så er Real Madrid tør jeg ikke spå om. Det var det tidligere...men er det, det stadig.Real HWL post=147534 skrev: Vil vædde med han sætter sin underskrift på en ny kontrakt med PSG. De giver ham et tilbud ham og hans familie ikke kan afslå.
Farvel til både Haaland og Mbappe!!
Det tror jeg faktisk ikke han havde gjort, jo tættere vi kommer på kontraktudløb jo mere desperate bliver PSG. De kan tilbyde ham en kontrakt der er så vanvittig så han ikke kan sige nej. Den kommer til at indeholde 75% af Qatar plus eiffeltårnet. Han skal beslutte sin fremtid sammen med sin familie. De kan sagtens overtale ham til at blive. Det er ikke for at være en sortseer, men jeg har opgivet Mbappe. Det gør ondt helt ind i mit hjerte at skrive det :(
Jeg tror at han ender i Madrid. Mavefornemmelsen må simpelthen tage over på et tidspunkt, selvom PSG tilbyder det halve af Qatar.
Glæder mig til at FFP træder i kraft i fransk fodbold fra 2023, så den klub kan blegne endnu mere end de gjorde i Madrid.