Mbappé med kryptisk udmelding: Der er nye elementer

4 år 1 måned siden #13 af Ramos4
slet

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #14 af Ramos4

Kiwes post=147547 skrev:

Ramos4 post=147546 skrev: Mbappe kan godt tænkes, at ville sætte et større aftryk i Paris inden han skifter videre. F.eks. være anfører og/eller slå all-time topscoreren Cavani af pinden.
Tror næppe det handler om penge.

Vi har ventet og ventet på Kylian. Perez har sat alt andet på standby. Det vil være en fiasko, hvis han ikke kommer. Og vi bør klart indikere mellem linjerne at det er nu eller aldrig. Men lur mig om ikke Mbappe skriver under på en kort kontrakt med PSG, og at vi tager et par overgangssæsoner mere mens vi bare sidder og venter.

​Ved ikke om det sidste blot er et tegn på frustration. For hvis der er en ting der er helt sikkert så må det være; at med eller uden Mbappe så skal holdet forstærkes for 100-300mil. Det har vi sparet op længe og det skal bruges nu!

​Well I hope so :/

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 1 måned siden #15 af elle44
Han skal nok komme. Florentino skal nok få ham overbevist. Jeg vælger at stole på at ledelsen har et fantastisk projekt i støbeskeen.

4 år 1 måned siden #16 af Matamoro
Mbappé har hele været meget klar omkring at han vælger det sportslige over det økonomiske. Af samme årsag vælger han Barca der både har et klart koncept, en ny stamme af unge spillere og en træner på plads. Pengene skal de nok finde. Real Madrid har ingen af de tre førnævnte forhold på plads. Men så ender det nok med at vi henter Haaland.

4 år 1 måned siden #17 af Real HWL

Kiwes post=147535 skrev:

Real HWL post=147534 skrev: ​Vil vædde med han sætter sin underskrift på en ny kontrakt med PSG. De giver ham et tilbud ham og hans familie ikke kan afslå. 

Farvel til både Haaland og Mbappe!!

​Hvis det er argumentet for at han forlænger, så havde han vel gjort det for længe siden :). Det er ikke nogen hemmelighed at PSG har tilbudt ham det halve af Qatar ved flere lejligheder. Jeg tror 100% han vægter det sportslige, om det så er Real Madrid tør jeg ikke spå om. Det var det tidligere...men er det, det stadig. 

Det tror jeg faktisk ikke han havde gjort, jo tættere vi kommer på kontraktudløb jo mere desperate bliver PSG. De kan tilbyde ham en kontrakt der er så vanvittig så han ikke kan sige nej. Den kommer til at indeholde 75% af Qatar plus eiffeltårnet. Han skal beslutte sin fremtid sammen med sin familie. De kan sagtens overtale ham til at blive. Det er ikke for at være en sortseer, men jeg har opgivet Mbappe. Det gør ondt helt ind i mit hjerte at skrive det :(

4 år 1 måned siden #18 af Bismo
De seneste forlydender fra Frankrig går på, at han forlænger. Trist udvikling.

4 år 1 måned siden #19 af Fondo_Sur
PSG laver payback fra i sommers. De tilbyder ham et fuldkommen astronomisk beløb. For hvis han ikke vil forlænge skal Real Madrid på en eller anden måde måle sig med PSGs (Qatars) kontraktudspil. Deres hævn er, at de vil gøre det svært som muligt for Real Madrid. De har ingenting at tabe i forhold til, at deres projekt ser dødt ud uden Mbappé.

Jeg tror at han ender i Madrid. Mavefornemmelsen må simpelthen tage over på et tidspunkt, selvom PSG tilbyder det halve af Qatar. 

Glæder mig til at FFP træder i kraft i fransk fodbold fra 2023, så den klub kan blegne endnu mere end de gjorde i Madrid. 

Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum