Real Madrid møder Dortmund - igen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid fik den - på papiret - næstsværeste modstander, da der i dag blev trukket lod til semifinalerne i Champions League.
José Mourinhos tropper skal nemlig igen op imod Dortmund, som man var i gruppespil med. Her gik det ikke specielt godt for Real Madrid, som tabte 2-1 på udebane og kun fik 2-2 hjemme på Estadio Santiago Bernabéu.
Real Madrid starter ude mod Dortmund onsdag den 24. april, mens der er returkamp i Madrid tirsdag den 30. april.
I den anden semifinale starter Bayern München - som har vist skræmmende form - hjemme mod Barcelona.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvad er det blevet bedømt ud fra? Og hvem ville have været den sværeste?
Jeg leder ikke op til diskussion, blot et kort svar.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Jeg er tilgengæld ikke så sikker på at det ville være så nemt mod Bayern Munchen, derfor en stor tilfredstillelse at se at Barcelona får æren i semifinalen, og de kommer til at tabe dem begge to!! Barca er jeg sindsyg træt af, de er så skide heldige i snart hver eneste kamp. Så farvel til dem!
Det bliver Real Madrid mod Bayern i finalen, og der siger jeg 40% chance til R. Madrid.
Så det man ønsker sig op til kampene, det er opbakning fra tilskuere, fans og aviser til spillere og trænere....så vinder vi også en titel iår!!
- Bernabéu
- Gæst
-
Og når det er sagt, så vent lige lidt med at dømme Barcelona ude. Godt nok er deres defensiv svækket, men det er deres defensiv ikke. Messi skulle eftersigende være klar, så lad os nu se :-)
- Saforcada
- Gæst
-
Jeg ved godt, at man her på siden ynder at sende små stikpiller afsted mod vores rival. Men når Barcelona hos bookmakerne er favoritter til at snuppe titlen, alt i mens Dortmund giver odds 7,5. Så er det direkte forkert at skrive, det på papiret er den næst sværeste modstander, som vi møder.Siempre Madrid skrev: Umiddelbart vurderer jeg, at Bayern München er den sværeste af de tilbageværende, mens Barcelona er den "letteste", fordi vi i denne sæson har haft pænt tag på dem og at de mangler en del folk til i hvert fald den første semifinale.
Lewandowski har i øvrigt også lige scoret, kunne man forestille sig at han var et emne for Real når/hvis han er transferfri næste sommer?
Saforcada skrev:
Siempre Madrid skrev: Umiddelbart vurderer jeg, at Bayern München er den sværeste af de tilbageværende, mens Barcelona er den "letteste", fordi vi i denne sæson har haft pænt tag på dem og at de mangler en del folk til i hvert fald den første semifinale.
Jeg ved godt, at man her på siden ynder at sende små stikpiller afsted mod vores rival. Men når Barcelona hos bookmakerne er favoritter til at snuppe titlen, alt i mens Dortmund giver odds 7,5. Så er det direkte forkert at skrive, det på papiret er den næst sværeste modstander, som vi møder.
Bookmakerne versus Barcelona; skal vi ikke bare blive enige om, at disse finder smagen af filuris rigtig god, og har gjort det i rigtig lang tid. Det har intet med virkelighedsbilledet at gøre!
Sandheden er, at Real Madrid er Barcelona overlegne pt., hvorfor katalanerne havde været den letteste modstander at møde. Så er det fuldstændig ligegyldigt, hvad bookmakerne vurderer. Dortmund har slået os over to kampe i indeværende sæson, ligesom Bayern gjorde det sidste sæson ditto. Ergo, ingen af disse er en lettere modstandere, og slet ikke taget de respektive holds dagsform in mente, men heldigvis får Real Madrid chancen for at revancere to relativt dårlige kampe mod Dortmund!
Husk: Barcelona frygtede at trække Real Madrid. Real Madrid håbede på at trække Barcelona. Se, det er et virkelighedsbillede.
Bernabéu skrev: Godt nok er deres defensiv svækket, men det er deres defensiv ikke.
Den lader vi lige stå, mens vi nyder vores gode lodtrækning ;)
- Saforcada
- Gæst
-
Du taler om virkelighedsbilleder, alt i mens du mener, at bookmakerne ikke forstår sig på dette...Daniel skrev:
Saforcada skrev:
Siempre Madrid skrev: Umiddelbart vurderer jeg, at Bayern München er den sværeste af de tilbageværende, mens Barcelona er den "letteste", fordi vi i denne sæson har haft pænt tag på dem og at de mangler en del folk til i hvert fald den første semifinale.
Jeg ved godt, at man her på siden ynder at sende små stikpiller afsted mod vores rival. Men når Barcelona hos bookmakerne er favoritter til at snuppe titlen, alt i mens Dortmund giver odds 7,5. Så er det direkte forkert at skrive, det på papiret er den næst sværeste modstander, som vi møder.
Bookmakerne versus Barcelona; skal vi ikke bare blive enige om, at disse finder smagen af filuris rigtig god, og har gjort det i rigtig lang tid. Det har intet med virkelighedsbilledet at gøre!
Sandheden er, at Real Madrid er Barcelona overlegne pt., hvorfor katalanerne havde været den letteste modstander at møde. Så er det fuldstændig ligegyldigt, hvad bookmakerne vurderer. Dortmund har slået os over to kampe i indeværende sæson, ligesom Bayern gjorde det sidste sæson ditto. Ergo, ingen af disse er en lettere modstandere, og slet ikke taget de respektive holds dagsform in mente, men heldigvis får Real Madrid chancen for at revancere to relativt dårlige kampe mod Dortmund!
Husk: Barcelona frygtede at trække Real Madrid. Real Madrid håbede på at trække Barcelona. Se, det er et virkelighedsbillede.
Sig mig tror du ikke de er interesseret i at tjene penge eller hvad? For så skal du se, at de nok sætter sig ret meget ind i virkeligheden. Sikkert også mere end en farvet fan fra DK. Hvorfor skal jeg huske, at Barca frygtede Real? Hvad bygger du det på?
Så nej, lad os ikke bare blive enige om, at bookmakerne elsker Barca uden nogen som helst grund til dette. Man kan som farvet real-fan mene hvad man vil om styrkeforholdet mellem de to klubber. Men sandheden er, at vi er 13 point efter dem i årets vigtigste turnering. Hvis de indbyrdes kampe viser det reelle styrkeforhold, var Barca så også bedre end os sidste sæson? Nej vel...
På papiret er Barca det stærkeste mandskab. Det er nu engang fakta. Så kan man i artiklen skrive, at skribentens personlige holdning er, at Dortmund var den næst sværeste modstander. Det er fair nok. Men på papiret er Dortmund den letteste modstander.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Saforcada skrev:
Jeg ved godt, at man her på siden ynder at sende små stikpiller afsted mod vores rival. Men når Barcelona hos bookmakerne er favoritter til at snuppe titlen, alt i mens Dortmund giver odds 7,5. Så er det direkte forkert at skrive, det på papiret er den næst sværeste modstander, som vi møder.Siempre Madrid skrev: Umiddelbart vurderer jeg, at Bayern München er den sværeste af de tilbageværende, mens Barcelona er den "letteste", fordi vi i denne sæson har haft pænt tag på dem og at de mangler en del folk til i hvert fald den første semifinale.
Så stak det catalanske mindreværd atter sit grimme ansigt frem. Det er fantastisk, som det kan titte frem, hver eneste gang der kommer en sætning, som ikke lovpriser Barcelona. Nok om det, jeg vil formode at det er derfor, at Gud skabte psykologerne og det kan de så have velsignede dage på at udrede.
Madridista.dk har ikke nogen dagsorden om at komme med stikpiller af nogen art til Cataloniens største klub og når vi skriver, at Dortmund var den næstsværeste modstander at trække, så er det naturligvis begrundet i Real Madrids blandede held mod de tyske hold, kontra det øjeblikkelige overtag på Barcelona.
Vores holdning understøttes iøvrigt i høj grad af vores brugere, som med meget stort overtag også hellere have set en semifinale mod Barcelona, samt de madrilenske madrilenere i Madrid (!), som også havde catalanerne som favoritmodstander.
Og det er på ingen måde ensbetydende med, at vi regner Barcelona for en walk over, for på dette tidspunkt i turneringen (og med de hold) kan man sagtens ryge ud. Men tager vi et øjebliks-billed, så synes Barcelona spillemæssigt at være det svageste af de tilbageværende hold, men ikke mere end at de sagtens kan komme til at løfte en pokal i London i næste måned.