Real Madrid møder Dortmund - igen
13 år 3 måneder siden #25
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Real Madrid møder Dortmund - igen
Jeg mener ikke vi/Mourinho kan bruge Klopps udtalelser om hans taktik til specielt meget. Kræver det ikke bare og se kampen igen, hvis man ikke allerede kan huske den? Og er vi ikke alle klar over, at man altid skal neutralisere playmakeren, og holde målskytten i kort snor. Vi kender det jo selv imod Barcelona. Det handler ikke om og sætte 4 mand på Messi, men neutralisere Xavi og Iniesta. Det undre mig dog, at Özil ikke var med i hans udtalelser, men det var jo også kun lige en kort forklaring han udgav.
Den eneste taktiske ændring, som jeg vil mene vil gavne holdet, er man sætter Özil ud på kanten, og Modric ind centralt. Medmindre Di María lynhurtigt finder en langt bedre form, end hans nuværende. Ellers er det vel Lopez/Casillas, Essien, Ramos, Varane, Coentrao/Marcelo, Khedira, Alonso, Ronaldo, Özil, Benzema og enten Modric eller Di María.
Den eneste taktiske ændring, som jeg vil mene vil gavne holdet, er man sætter Özil ud på kanten, og Modric ind centralt. Medmindre Di María lynhurtigt finder en langt bedre form, end hans nuværende. Ellers er det vel Lopez/Casillas, Essien, Ramos, Varane, Coentrao/Marcelo, Khedira, Alonso, Ronaldo, Özil, Benzema og enten Modric eller Di María.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
13 år 3 måneder siden #26
af Sebberg
Hold kæft hvor rammer du sømmet med det indlæg! Ekstremt enig. Synd at denne side udadtil er Real Madrids eneste danske fansite.
Til topic, så synes jeg også at det er plat at skrive, at Dortmund er den anden sværeste. Vi har haft et godt tag på Barcelona i halvanden uge hvor deres træner ikke var til stede. Sammenligner du Dortmund med Barcelona, er der jo en kæmpe kvalitetsforskel, og derfor ville Barcelona selvfølgelig også være en sværere modstander, hvilket bookmakernes vurderinger afspejler, og nu skal vi huske at de vist har folk ansat til at vurdere kampene, som ved en tand mere om fodbold end en dansk Real Madrid fan.
Besvaret af Sebberg på emne Real Madrid møder Dortmund - igen
Saforcada skrev:
Det Catalanske mindreværd?... Den insinuation er vel fair nok. Men min kritiske tilgang til denne side, kommer dog ikke af at være fan af andre klubber en Real Madrid. Den udspringer netop fordi jeg er Real Madrid-fan.Siempre Madrid skrev:
Saforcada skrev:
Jeg ved godt, at man her på siden ynder at sende små stikpiller afsted mod vores rival. Men når Barcelona hos bookmakerne er favoritter til at snuppe titlen, alt i mens Dortmund giver odds 7,5. Så er det direkte forkert at skrive, det på papiret er den næst sværeste modstander, som vi møder.Siempre Madrid skrev: Umiddelbart vurderer jeg, at Bayern München er den sværeste af de tilbageværende, mens Barcelona er den "letteste", fordi vi i denne sæson har haft pænt tag på dem og at de mangler en del folk til i hvert fald den første semifinale.
Så stak det catalanske mindreværd atter sit grimme ansigt frem. Det er fantastisk, som det kan titte frem, hver eneste gang der kommer en sætning, som ikke lovpriser Barcelona. Nok om det, jeg vil formode at det er derfor, at Gud skabte psykologerne og det kan de så have velsignede dage på at udrede.
Madridista.dk har ikke nogen dagsorden om at komme med stikpiller af nogen art til Cataloniens største klub og når vi skriver, at Dortmund var den næstsværeste modstander at trække, så er det naturligvis begrundet i Real Madrids blandede held mod de tyske hold, kontra det øjeblikkelige overtag på Barcelona.
Vores holdning understøttes iøvrigt i høj grad af vores brugere, som med meget stort overtag også hellere have set en semifinale mod Barcelona, samt de madrilenske madrilenere i Madrid (!), som også havde catalanerne som favoritmodstander.
Og det er på ingen måde ensbetydende med, at vi regner Barcelona for en walk over, for på dette tidspunkt i turneringen (og med de hold) kan man sagtens ryge ud. Men tager vi et øjebliks-billed, så synes Barcelona spillemæssigt at være det svageste af de tilbageværende hold, men ikke mere end at de sagtens kan komme til at løfte en pokal i London i næste måned.
Jeg synes nemlig det er skandaløst, hvorledes i skribenter og moderatorer bringer jeres budskaber på siden. Artiklerne er stort set altid farvet i så høj en grad, at de Real-fans jeg omgås - samt utallige på internettet, simpelthen finder madridista.dk frastødende og pinlig i sin repræsentation af madridismoen.
Det er vel ikke så underligt, at jeres primære målgruppe her på forum ligger omkring de 15 år. Se blot hvorledes størstedelen af jeres indlæg herinde er formuleret. Men hvis I så bare ville stå ved, at I i bund og grund er nogle småtossede fans, som i sin tid åbnede en hjemmeside, så ville det ikke være nær så provokerende, som nu hvor I taler på Danmarks Real-fans' vegne.
Men jeg har tidligere set mange eksempler på jeres håndtering af kritik, hvor du, Siempre, svarer igen med de mest usaglige gloser. Så jeg vælger at kalde dette mit sidste indlæg. Så kan du i vanlig stil svare med en umoden tone. Eller også kan du jo slette dette indlæg, inden alt for mange af jeres læsere føler sig stødt, over det spejl der nu er hængt op foran dem.
Hold kæft hvor rammer du sømmet med det indlæg! Ekstremt enig. Synd at denne side udadtil er Real Madrids eneste danske fansite.
Til topic, så synes jeg også at det er plat at skrive, at Dortmund er den anden sværeste. Vi har haft et godt tag på Barcelona i halvanden uge hvor deres træner ikke var til stede. Sammenligner du Dortmund med Barcelona, er der jo en kæmpe kvalitetsforskel, og derfor ville Barcelona selvfølgelig også være en sværere modstander, hvilket bookmakernes vurderinger afspejler, og nu skal vi huske at de vist har folk ansat til at vurdere kampene, som ved en tand mere om fodbold end en dansk Real Madrid fan.
13 år 3 måneder siden #27
af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid møder Dortmund - igen
Kan man ikke få Fcbarcelona.dk filter på denne side:), utroligt så meget piveri over en sætning.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, rezamadridista